Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Oprava - netuším, ako sa mi podarilo to "ĎPMK"
Reakcia na: Y #11008:
Vďaka za pochvalu ? V Tebou uvedených firmách nepracujem, ale s ĎPMK spolupracujem. S Waršavou som sa neviezol, ani som nevedel, že bola na Hlavnej. O aké vozidlo ide? Na parný rušeň si pamätám, ale určite bol len na Hlavnej ul., inde do siete z technických príčin zasiahnuť ani nemohol.
Sarko : Prekvapuješ ma. Až by som povedal, že robíš v DP, alebo v NOREK atp. Nevozil si sa v tom historickom vozidle " Waršava", ktoré tu bolo pred pár rokmi na hlavnej zo železničnými kolesami ? Vtedy jazdil po hlavnej aj parný rušeň. Počul som, že nejákí ľudia sa na ňom vozili po meste.
Reakcia na: 1018 #11001:
Plne s tebou suhlasim. "Milujem" teoreticke vyjadrenia odbornika z druhej strany republiky na uzko lokalne zalezitosti a navyse cloveku, ktory sa s tymto problemom denno denne stretava v praci.
Reakcia na: Vladimír #10997:
Ved som to nenazyval prestupnym listkom ? stale to bol listok pre 2jazdy...a len som ho prirovnal k spiatocnemu listku na zeleznici.
Reakcia na: Nodes #11003:
Nezúfaj, niekedy Ti ukážem fotky z kalamity v KE z roku 1993, keď nasnežilo hádam meter snehu. Nafotil som, ako plne funkčná nákladná babička #3 so zametačom #3 doslova frézuje koryto v snehu alebo závejom zaviatu odstavenú T3, kde závej siaha až na strechu vozidla. Nechytá sa ani Liberec 😉
Reakcia na: BMko #10990:
Pridem, ale az v polovici marca. Dovtedy sneh asi nevydrzi.
Reakcia na: Y #10996:
Áno, tentoraz si to odnieslo KT8 #523... Je zaujímavé, že okrem T6A5 #622+623 na tom istom mieste vykoľajili iba KT8-čky. Priznám sa, že v tomto smere veľa neviem, ale zistil som jednu informáciu, že ide o absenciu prechodnice medzi oblúkom a výhybkou, čiže za oblúkom začína hneď výhybka, oblúk prechádza z mierného klopenia do rovinky a náprava vyskočí zhruba tesne pred hrotmi jazykov. Navyše je tu prechod zo žliabkovej na hlavovú koľajnicu, výhybka je už z profilu S49. Dielenskí v tomto smere už skôr ako príčinu odstránili na ľavej koľaji žliabok v úseku cca 150 až 200 cm.

Navyše je tu nevysvetlené vykoľajenie druhej nápravy prvého podvozka zadného vozidla T3 #391 (zo súpravy #390+391) na vnútornej koľaji, na jej rovnej časti a v blízkosti pred zjazdovou výhybkou. O tomto sa ešte poinformujem.
BMko

Myslim si, ze Tvoj ton na SHORTYho a slova k tomu "Joj, to si co zapotil" a "laskavo by mohol Shorty z volneho zobrat brusku a poprehanat sa po tej kolaji" nie su na mieste. Pokial budes mat najazdenych tolko km a mat tolko skusenosti, kolko ma on, mozes objektivne skritizovat jeho nazor na trat a posudit, ci ten sklz sa tam skutocne vyskytuje alebo nie. Urcite pohladom a tromi - styrmi jazdami si nevytvaraj svoj obraz o kolaji. Nie si predsa ani sudny inzinier, ani vodic, ani revizny technik.
Ton, ktory pouzivas v ostatnom case k inym ludom je divny. A nezabudaj, odkial si, hlavne vo vetach typu "My tu v BA..."
11 000. príspevok!

Gratulujem si!
Milan-cestujúci:

Vsetky vozidla v KE maju nahratu kompletnu databazu vsetkych liniek, smerov a cielov. Bohuzial, system kontroly vodica, ci a ako pouziva IS BUSE je u nas tak slaby, ze sa stane aj to, ze niekto celu sluzbu pobehuje len s cislom linky, niekto od nepamaeti nehlasi zastavky a podobne. Vsetky busy dostali na prelome roka novu verziu BUSE, takze vsetko by malo byt "koser".
Vladimír : Nie som taký naivný, aby som to zovšeobecňoval na také jednoduché tvrdenie. Len sa mi nechcelo nejak hlboko zabŕdnuť do tejto problematiky, lebo my to nevyriešime. Ale za všetko hovorí len číslo o nezamestnanosti. Vysoká nezamestnanosť= nízka resp. minimálna mzda. To je u nás na každom kroku. Ešte my mesto sme na tom relatívne lepšie oproti zvyšku východu.
Reakcia na: Y #10932:
Samozrejme. Ja nespochybňujem, že na západe je životný štandard vyšší. Len nemám rád jednoduchú matematiku typu "u nás zarobím 10 tisíc a v Blave 16 tisíc a hotovo". Také jednoduché to nie je.

Re #10962 Balky: Dobre teda. Ale nazývajme to množstevnou zľavou, lebo to množstevná zľava je. Nenazývajme to prestupným lístkom, lebo to prestupný lístok nie je a nenazývajme to tiež spiatočným lístkom, pretože aj spiatočný lístok je o niečom inom.
Sarko : Včera bolo už 8. vykoľajenie od leta na tom istom mieste na USS v smyčke asi meter pred výhybkou. Vidno, že ty o tom veľa vieš. Neviem, či len teoreticky. Keď pôjdeš dakedy okolo skús sa na to pozrieť. Som zvedavý na tvoj názor.
Reakcia na: BMko #10989:
Koľaj na Južnej triede je v najlepšom poriadku a netreba tam nič robiť. Ak je styčná plocha koľaje 19 mm, tak jej hlava je naozaj zaoblená a nie je to tak náhodou. Brúsiť bude treba, ak sa vytvoria nerovnosti alebo priečne zvlnenie.
Zaujímalo by ma, či sú vo všetkých vozidlách DPMK so systémom BUSE nahraté všetky linky. Včera išiel bus č.5005 na L70 a na displejoch mu svietila len veľká "70" a nič viac (aj vonku aj vo vnútri). Bolo to tým, že nemal nahratú L70, alebo tým, že to šofér nevedel nastaviť?
Geco ..zmilil si si stranku vieš o tom. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.