Sarko : Vtedy, keď tu bol parný rušeň, za ním pred SPŠD stála Waršava, normálne osobné auto - benziňák zo železničnými kolesami. Bol z Vrútok zo železničného múzea a došiel tu po vlastnej osi. Kedysi ho používali inšpektori železníc. Mal aj volant a núdzovo sa s ním dalo jazdiť aj po ceste. Myslím, že bol použitý aj vo filme "Ostro sledované vlaky". Bola to obdoba, resp. licencia starej PRAGY s takou chrbtovou plutvou. Dal sa aj otočiť o 180 stupňou na takom zdviháku asi za minútu. Niekto s ním jazdil po Hlavnej a počul som, že aj po celom meste.
nemohlo by si zariadiť všetkým bričkám hlásenie zastávok ? - Bol by si slááááááááááááávny ? ? ?
Sarko
Navyše je tu nevysvetlené vykoľajenie druhej nápravy prvého podvozka zadného vozidla T3 #391 (zo súpravy #390+391) na vnútornej koľaji, na jej rovnej časti a v blízkosti pred zjazdovou výhybkou. O tomto sa ešte poinformujem.