Reakcia na: Y #10996:
Áno, tentoraz si to odnieslo KT8 #523... Je zaujímavé, že okrem T6A5 #622+623 na tom istom mieste vykoľajili iba KT8-čky. Priznám sa, že v tomto smere veľa neviem, ale zistil som jednu informáciu, že ide o absenciu prechodnice medzi oblúkom a výhybkou, čiže za oblúkom začína hneď výhybka, oblúk prechádza z mierného klopenia do rovinky a náprava vyskočí zhruba tesne pred hrotmi jazykov. Navyše je tu prechod zo žliabkovej na hlavovú koľajnicu, výhybka je už z profilu S49. Dielenskí v tomto smere už skôr ako príčinu odstránili na ľavej koľaji žliabok v úseku cca 150 až 200 cm.Navyše je tu nevysvetlené vykoľajenie druhej nápravy prvého podvozka zadného vozidla T3 #391 (zo súpravy #390+391) na vnútornej koľaji, na jej rovnej časti a v blízkosti pred zjazdovou výhybkou. O tomto sa ešte poinformujem.
Vladimír
Re #10962 Balky: Dobre teda. Ale nazývajme to množstevnou zľavou, lebo to množstevná zľava je. Nenazývajme to prestupným lístkom, lebo to prestupný lístok nie je a nenazývajme to tiež spiatočným lístkom, pretože aj spiatočný lístok je o niečom inom.