Vsetky vozidla v KE maju nahratu kompletnu databazu vsetkych liniek, smerov a cielov. Bohuzial, system kontroly vodica, ci a ako pouziva IS BUSE je u nas tak slaby, ze sa stane aj to, ze niekto celu sluzbu pobehuje len s cislom linky, niekto od nepamaeti nehlasi zastavky a podobne. Vsetky busy dostali na prelome roka novu verziu BUSE, takze vsetko by malo byt "koser".
Vladimír : Nie som taký naivný, aby som to zovšeobecňoval na také jednoduché tvrdenie. Len sa mi nechcelo nejak hlboko zabŕdnuť do tejto problematiky, lebo my to nevyriešime. Ale za všetko hovorí len číslo o nezamestnanosti. Vysoká nezamestnanosť= nízka resp. minimálna mzda. To je u nás na každom kroku. Ešte my mesto sme na tom relatívne lepšie oproti zvyšku východu.
Samozrejme. Ja nespochybňujem, že na západe je životný štandard vyšší. Len nemám rád jednoduchú matematiku typu "u nás zarobím 10 tisíc a v Blave 16 tisíc a hotovo". Také jednoduché to nie je.
Re #10962 Balky: Dobre teda. Ale nazývajme to množstevnou zľavou, lebo to množstevná zľava je. Nenazývajme to prestupným lístkom, lebo to prestupný lístok nie je a nenazývajme to tiež spiatočným lístkom, pretože aj spiatočný lístok je o niečom inom.
Sarko : Včera bolo už 8. vykoľajenie od leta na tom istom mieste na USS v smyčke asi meter pred výhybkou. Vidno, že ty o tom veľa vieš. Neviem, či len teoreticky. Keď pôjdeš dakedy okolo skús sa na to pozrieť. Som zvedavý na tvoj názor.
Koľaj na Južnej triede je v najlepšom poriadku a netreba tam nič robiť. Ak je styčná plocha koľaje 19 mm, tak jej hlava je naozaj zaoblená a nie je to tak náhodou. Brúsiť bude treba, ak sa vytvoria nerovnosti alebo priečne zvlnenie.
Zaujímalo by ma, či sú vo všetkých vozidlách DPMK so systémom BUSE nahraté všetky linky. Včera išiel bus č.5005 na L70 a na displejoch mu svietila len veľká "70" a nič viac (aj vonku aj vo vnútri). Bolo to tým, že nemal nahratú L70, alebo tým, že to šofér nevedel nastaviť?
Shorty pisal o tom, ze to tam presmykuje a ze ta kolaj je zaoblena. Ja tvrdim nieco ine, lebo som ju videl. Ak ak sa vam tam smyka co som tam este nazazil, tak laskavo by mohol Shorty z volneho zobrat brusku a poprehanat sa po tej kolaji. Nic viac nic menej. My tu v BA mame tiez novu S49 a viem ako sa na nej jazdi a je polozena este menej ako ta na juznej triede
Jasne, na Juznej ide o malu plochu,po ktorej sa jazdi. Take iste problemy so smykanim by mali nastat aj na R do USS, no kedze su uz hlavy kolajnic vyjazdene, stycna plocha je vacsia, t.j. na vacsiu plochu dopadne viac kvapiek, rychlejsie sa vytvori vodny povlak, takze smykanie je minimalne, az ziadne.
Shorty má pravdu, šírka styčnej plochy hlavy novej koľaje S49 je 19 mm, kým novej blokovej koľajnice B1 je to cca 30 mm, a to je dosť podstatný rozdiel. A kým na S49 sa styčná plocha obrúsi len o na najakých 25 mm, tak na B1-ke je to bez problémov aj viac ako 40 mm. Napokon, ten sklz/šmyk na mokrej koľaji je iba krátku dobu po tom, čo začne pršať, tak preto to tam nie je také citeľné.
Joj, to si co zapotil. Ved ta kolaj je prebrusena a vsetky vozi co som z nimi tam siel nesli do sklzu. Niekto ma asi tazku nohu na jazde. Ale to co si napisal je absolutna blbost, videl som tu trat ani nie dva dni dozadu tak to mozem potvrdit to co pisem.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes