Ja som cosi podobne zail kedysi davno na L52 - posledny spoj o 22.13 zo Sace. Muzske osadenstvo po navsteve krcmy na Kvetnej tiez spustilo spev. Pre mna prekvapenim bolo, ked sa ma jeden riadne potrundzeny pytal, kde to je. Po mojej odpovedi, za zadival dost neveriacky
L16 je primarne prelozena s L30 od NO po Blsak a spat (i ked to nieje az tak idealne ako by som si ja predstavoval, mozno i Ty). L37 je primarne prelozena s L11, je na nu naviazana (L37 na L11) zaroven s L11 je prelozena aj L20 od Lunika 9 po Colnicu.
Mam tomu rozumiet tak, ze v Presove mame velmi cistotnu cestujucu verejnost, zatialco v Kosiciach sa vozia prasata, ktorych jedinou tuzbou je "pobrudit" novo umyty voz?
to je potom lepšie, ako kúpiť si lístok do cirkusu. A to všetko len za nejakých 16 korún (alebo koľko u vás stojí nočný lístok) Klobúk dole!
Ale aj v KE je to zaujímavé. Aspoň ťa ten pocit nebezpečia drží v strehu, či niekto o 2 minúty neprepadne, nebodne nožíkom, či nebodaj neznásilní...
CP nerobi teta, ale niekto celkom iny - zastavky sa klepu na PC!!! Casy na stroji . Cely problem stoji na tom, ze v DP su haldy uz predtlacenych CP, do ktorych sa uz len vpisuju odchody/casy. A ten piktogram je uz vopred urobeny - uz sa len 'prepastuje'
Ano DPMK ma v konecnej sume viac penazi ako DPMP, ale nezabudaj, ze sme druhym najviac zadlzenym mestom na slovensku s vyse miliardovou sekerou. Takze ked niet penazi na ine sluzby/zaistenie chodu mesta, tak tazko budes chciet, aby bolo na vsetko a aby bol kazdy spokojny.
Davam Ti vsak za pravdu, ze DPMK mal spravne kazdy rok uvadzat co z tych penazi kde slo. Tak by sa vedelo kde su diery. Preto nebola nudza ani o kadejake odmeny, ktore si podla mna povodne vedenie ani nezasluzilo. Lenze, kde niet kontroly tam tazko potom najst vinnika. A tak sa 'bačovalo.' Ja verim, ze nove vedenie bude ine, nakolko peniaze bude dostavat uz len od mesta a teda od poplatnikov dani.
~> TA - L28 je vymyslena tak, aby sa v kazdom smere nejazdilo do Mysle. Celkom hned neide. Do Mysle ide na otocku, ked ma v CP napisane 'h'. Sice i-ckove su tiez na otocku. Bol si uz tam na konecnej?
Cela konecna je okruzna cesta okolo stadiona. Cez VD je to tak, ze tam L28 stoji cca hodinu + nieco, ked ide z Kosic. Ked ide z Mysle, tak zasstoji na stanici.
Vieme asi o troch pripadoch, ked sa na L12 objavila klasicka Karosa z dovodu poruchy oboch NPA, ktore sme vtedy mali. Myslim, ze za ten cas, co ta linka existuje, to nie je az tak vela. Samozrejme, vzdy ked takato situacia nastane, je to zlyhanie DP. Najviac na to podla mna aj tak doplatili vodici, pretoze invalidi boli pripraveni sa vozit, Karosa-nekarosa, a kto ich bude vykladat do vysokopodlaznej Karosy, ze ano - vodic.
Nielen pre KE. Aj pre BA. V PO je v nocakoch klud a zabava. Osadenstvo navzajom cudzich ludi spolu diskutuje, casto sa rozpravaju vtipy, dopija posledne pivo a aj spieva. Sem-tam sa cely autobus aj so soferom vyberie kupit nieco pod zub do vecierky. Ale vacsinou je tam klud a ticho.
Aj v Blave sa dnes čosi " vykotilo " z koľají. Takže už z miest prevádzkujúcich električky v SR ostáva čistý štít len Starému Smokovcu + Popradu. ( Otázka : má sa tam momentálne vôbec čo vykoľajiť ? )
Ak je v CP napisane "Na linke premavaju nizkopodlazne autobusy" a na tej linke premavaju IBA NP autobusy a nemoze sa stat aby ti tam prisiel VP bus, tak to samozrejme staci. Aj ked ten napis je viacmyselny a nebolo by odveci, keby ta teta co pise CP na stroji tam dopisala to slovicko "IBA". Este stale u vas pise CP ta teta ze? pocitac jej este nekupili chuderke. Asi na tom ten vas DP je fakt zle s financiami. Ked nemate na inf. system doo kazdeho vozidla, peniaze na kupu programu na tlac CP atd. Len by ma zaujimalo, co Kosice doteraz robili s tymi dotaciami od statu, ked ako 2,5x vacsie mesto ako PO, dostali 5x vacsie dotacie. Kedze vozia priblizne 2,5x viac ludi denne, tak budu mat aj 2,5x vacie trzby ako PO.
Ano mate 3x viac vozidiel, takze je to casovo narocnejsie vybavit ich inf. systemom. Ak to v PO trvalo povedzme 2 mesiace. V ke to moze zabrat aj pol roka. Asi ti niekde pri porovnavani uslo, ze DPMK ma aj viac penazi v absolutnych cislach ako DPMP.
Ja som sa nikde nepytal, preco nechodia nocaky z centra. Ja viem ze mate v centre pesiu zonu. Kazdopadne, o nocakoch tu casto bola rec, ze je v noch nebezpecne sa vozit. Ja osobne pouzivam vecer v KE taxi.
S cistenim vozidel si to trocha nepochopil. U nas niesu konecne vybavene cistenim. U nas je na to upratovacia cata, tkora na aute prechadza vsetky konecne a upratuje pristavene vozidla. Mozno sa upratovanie neujde kazdemu vozidlu, no vacsine snad ano. Neviem ako to je teraz v zime, ale je mozne ze sa neupratuje, lebo sa to jednoducho neoplati, kedze je po chvili bordel naspat. fakt netusim.
momentálne je ešte skvostnejšia linka č. 28 - tá má myslím dlhšiu dobu jazdy. Inak nevidím dôvod, prečo ju zaviedli v tejto dnešnej podobe, t.j. po príchode do N. Myšle ide hneď späť?
eMareq: ad 7/9 - ja som na iné narážal - zmeny služobákov bez zmeny vyznačených spojov v CP.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq