Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pete. #10172:
len to nie, prišli by sme o jedinečné CP
Reakcia na: eMareq #10157:
To si fakt myslis, ze hlavnym dovodom pisania CP na stroji su haldy predtlacenych papierov? v hodnote max niekolko 100korun? Nebud smiesny. Ak mi dosvedcis, ze to je pravym a jedinym dovodom, tak vsetok ten papier od DP kupim sam za vlastne peniaze.
Reakcia na: eMareq #10163:
V kosickej 29-tke som uz spieval aj ja ? A nie v noci, ale podvecer. boli sme asi 50-ti a mali zopar gitar.
Reakcia na: Papyr #10169:
Horšie to je naopak. Keď vysvetlivka e-nízkopodlažný spoj je uvedená pod CP, ale pritom pri žiadnom čase odchodu nie je toto "e" uvedené (ako na 7-ke cez letné prázdniny) .
Reakcia na: LUK #10132:
Dalo by sa dlho diskutovat o tom, ci je lepsie mat 1 garantovanu linku (celu), alebo garantovane spoje na niekolkych linkach. Mne oba sposoby pripadaju rovnocenne, to zalezi totiz na potrebe konkretneho mesta. ALE!

Ked uz ja (ako dopravca) viem, ze ten a ten spoj tej a tej linky bude vzdy nizkopodlazny, UVEDIEM TO AJ DO CP. Napriklad prazsky DP svoje NP spoje uvadza v cestovnom poriadku tucnym pismom a doplnuje ich symbolom invalidneho vozicka. V Presove sa za prislusny odchod NP spoja doplni znak #. Je vcelku jedno, aky znak bude znamenat "tento spoj vykonava NP vozidlo", ale ta vysvetlivka v tom CP musi byt!
Na JOJ-ke by malo byť niečo o tej našej "vyfúknutej" električke v správach. Bolo to v upútavke.
Reakcia na: Isidor #10166:
to je premakaný systém
Reakcia na: TA #10164:
Ak sa nemýlim, tak do umývarky idú každý druhý deň... párne ev.č. v párne dni a naopak.
Reakcia na: TA #10160:
Celkom hned neide ... ... na otocku. Uff, hadam mi na dnes vypisovania uz aj stacilo.
Reakcia na: ketrinke #10108:
ak autobusy prechádzajú v KE každý deň umývarkou, tak ja zjem kefu. Veď niektoré vyzerajú akoby neboli umývané mesiac. ( niežeby mi to vadilo)
Reakcia na: pete. #10155:
Ja som cosi podobne zail kedysi davno na L52 - posledny spoj o 22.13 zo Sace. Muzske osadenstvo po navsteve krcmy na Kvetnej tiez spustilo spev. Pre mna prekvapenim bolo, ked sa ma jeden riadne potrundzeny pytal, kde to je. Po mojej odpovedi, za zadival dost neveriacky 🙂
Reakcia na: Papyr #10156:
to som ešte nezažil, že by vodič nakladal vozíčkara do VP vozu. Ale čo iné mu už ostáva v takej situácii. ?
Reakcia na: pete. #10152:
L16 je primarne prelozena s L30 od NO po Blsak a spat (i ked to nieje az tak idealne ako by som si ja predstavoval, mozno i Ty). L37 je primarne prelozena s L11, je na nu naviazana (L37 na L11) zaroven s L11 je prelozena aj L20 od Lunika 9 po Colnicu.
Reakcia na: eMareq #10157:
1. vetu o tej L28 som nepochopil. No hej, nie každý spoj ide na otočku späť.
Reakcia na: Irisb #10111:
Mam tomu rozumiet tak, ze v Presove mame velmi cistotnu cestujucu verejnost, zatialco v Kosiciach sa vozia prasata, ktorych jedinou tuzbou je "pobrudit" novo umyty voz?
Reakcia na: pete. #10155:
to je potom lepšie, ako kúpiť si lístok do cirkusu. A to všetko len za nejakých 16 korún (alebo koľko u vás stojí nočný lístok) Klobúk dole!
Ale aj v KE je to zaujímavé. Aspoň ťa ten pocit nebezpečia drží v strehu, či niekto o 2 minúty neprepadne, nebodne nožíkom, či nebodaj neznásilní...
Reakcia na: pete. #10150:
CP nerobi teta, ale niekto celkom iny - zastavky sa klepu na PC!!! Casy na stroji 🙂. Cely problem stoji na tom, ze v DP su haldy uz predtlacenych CP, do ktorych sa uz len vpisuju odchody/casy. A ten piktogram je uz vopred urobeny - uz sa len 'prepastuje'

Ano DPMK ma v konecnej sume viac penazi ako DPMP, ale nezabudaj, ze sme druhym najviac zadlzenym mestom na slovensku s vyse miliardovou sekerou. Takze ked niet penazi na ine sluzby/zaistenie chodu mesta, tak tazko budes chciet, aby bolo na vsetko a aby bol kazdy spokojny.

Davam Ti vsak za pravdu, ze DPMK mal spravne kazdy rok uvadzat co z tych penazi kde slo. Tak by sa vedelo kde su diery. Preto nebola nudza ani o kadejake odmeny, ktore si podla mna povodne vedenie ani nezasluzilo. Lenze, kde niet kontroly tam tazko potom najst vinnika. A tak sa 'bačovalo.' Ja verim, ze nove vedenie bude ine, nakolko peniaze bude dostavat uz len od mesta a teda od poplatnikov dani.

~> TA - L28 je vymyslena tak, aby sa v kazdom smere nejazdilo do Mysle. Celkom hned neide. Do Mysle ide na otocku, ked ma v CP napisane 'h'. Sice i-ckove su tiez na otocku. Bol si uz tam na konecnej?
Cela konecna je okruzna cesta okolo stadiona. Cez VD je to tak, ze tam L28 stoji cca hodinu + nieco, ked ide z Kosic. Ked ide z Mysle, tak zasstoji na stanici.
Reakcia na: Isidor #10102:
Vieme asi o troch pripadoch, ked sa na L12 objavila klasicka Karosa z dovodu poruchy oboch NPA, ktore sme vtedy mali. Myslim, ze za ten cas, co ta linka existuje, to nie je az tak vela. Samozrejme, vzdy ked takato situacia nastane, je to zlyhanie DP. Najviac na to podla mna aj tak doplatili vodici, pretoze invalidi boli pripraveni sa vozit, Karosa-nekarosa, a kto ich bude vykladat do vysokopodlaznej Karosy, ze ano - vodic.
Reakcia na: TA #10153:
Nielen pre KE. Aj pre BA. V PO je v nocakoch klud a zabava. Osadenstvo navzajom cudzich ludi spolu diskutuje, casto sa rozpravaju vtipy, dopija posledne pivo a aj spieva. Sem-tam sa cely autobus aj so soferom vyberie kupit nieco pod zub do vecierky. Ale vacsinou je tam klud a ticho.
Aj v Blave sa dnes čosi " vykotilo " z koľají. Takže už z miest prevádzkujúcich električky v SR ostáva čistý štít len Starému Smokovcu + Popradu. ( Otázka : má sa tam momentálne vôbec čo vykoľajiť ? )

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.