Reakcia na: Isidor #10102:
Vieme asi o troch pripadoch, ked sa na L12 objavila klasicka Karosa z dovodu poruchy oboch NPA, ktore sme vtedy mali. Myslim, ze za ten cas, co ta linka existuje, to nie je az tak vela. Samozrejme, vzdy ked takato situacia nastane, je to zlyhanie DP. Najviac na to podla mna aj tak doplatili vodici, pretoze invalidi boli pripraveni sa vozit, Karosa-nekarosa, a kto ich bude vykladat do vysokopodlaznej Karosy, ze ano - vodic.
. Neraz sa to stane i teraz, ze sa jedna z nich pokazi a na L9 Ti nejazdi nic z NP, lebo ide na L7 (do odstranenia poruchy). Da sa to vyriesit iba vacsim poctom vozidiel.
eMareq
Ano DPMK ma v konecnej sume viac penazi ako DPMP, ale nezabudaj, ze sme druhym najviac zadlzenym mestom na slovensku s vyse miliardovou sekerou. Takze ked niet penazi na ine sluzby/zaistenie chodu mesta, tak tazko budes chciet, aby bolo na vsetko a aby bol kazdy spokojny.
Davam Ti vsak za pravdu, ze DPMK mal spravne kazdy rok uvadzat co z tych penazi kde slo. Tak by sa vedelo kde su diery. Preto nebola nudza ani o kadejake odmeny, ktore si podla mna povodne vedenie ani nezasluzilo. Lenze, kde niet kontroly tam tazko potom najst vinnika. A tak sa 'bačovalo.' Ja verim, ze nove vedenie bude ine, nakolko peniaze bude dostavat uz len od mesta a teda od poplatnikov dani.
~> TA - L28 je vymyslena tak, aby sa v kazdom smere nejazdilo do Mysle. Celkom hned neide. Do Mysle ide na otocku, ked ma v CP napisane 'h'. Sice i-ckove su tiez na otocku. Bol si uz tam na konecnej?
Cela konecna je okruzna cesta okolo stadiona. Cez VD je to tak, ze tam L28 stoji cca hodinu + nieco, ked ide z Kosic. Ked ide z Mysle, tak zasstoji na stanici.