Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: matiti #66289:
LOL... NIE, dieťa (najviac 3) ktore je s doprovodom staršim ako 10 rokov ma MHD zadarmo.
"V košickej MHD majú nárok na bezplatnú prepravu nasledujúce kategórie cestujúcich:
- najviac tri deti do veku 6 rokov v sprievode osoby staršej ako 10 rokov "
= ma sa to teda interpretovat tak, ze matka s babatkom maju mhd zadarmo? dakujem za odpoved
Reakcia na: S499.1023 #66285:
Je tazko povedat co je u nas horsie ako v BA, paci sa mi ze uz jazdia vyhradne len K2S napriklad, ale okrem centra - kapucinska, marianska, obchodna a blizke okolie su strasne rozbite trate a inak stav vozov nie je o nic lepsi, kazda druha T6 ma na sebe nejake "vyklepane" plechy a dalsie veci ktore nestoji zato ani komentovat. Co ma BA od KE navrh je vela reko vozdiel s tranzistorovou vyzbrojou, inak povedzme si pravdu je stav vozov ubohy a to nehovorim preto ze to bolo kedysi alebo jedna babka povedala, ono to tak aj je.

To s tou linkou som myslel obrazne, chcel som tym naznacit kvalitnu udrzbu na zapade.
Reakcia na: Sheep221 #66281:
.... presne - a škoda že sa "rozpredali" kade tade novšie - a tie dve najstaršie KT8D5 27 - ročné nám tu zostali..
Reakcia na: S499.1023 #66285:
Vidím že poniektorí ste pochopili , a ste si aj sami odpovedali čo som tým chcel povedať - DP v KE sa ničím nemôže rovnať žiadnemu inému mestu, myslím v pozitívnych veciach, žiaľ je to tak..
Reakcia na: Sheep221 #66284:
Tak po prvé to nie je pravda a nie je to ani fyzikálne možné, po druhé sú samozrejme v omnoho lepšom stave ako v Košiciach ale to je problém len a výhradne Košíc, ktoré si ešte neodvykli od socsystému "Necháme zhniť, však pošlú nové".
Košická údržba (električiek, ostatné nepoznám) bola vždy príšerná aj oproti bratislavskej a to teda je čo povedať!
Reakcia na: S499.1023 #66283:
Tam su ale vozidla aj po 50 rokoch v stave ze prave zisli z vyrobnej linky. U nas to tak nebolo a nebude.
Reakcia na: Rudyke902 #66280:
A čo by mali povedať takí Mníchovčania, keď v meste, ktoré ako prvé na svete malo v skúšobnej prevádzke 100% NP električku, sa ešte stále bežne vozia na 50-ročných vozoch?
Reakcia na: Rudyke902 #66280:
Ty nikdy nesklameš.
Reakcia na: Rudyke902 #66280:
KT8D5 je tiez tak trochu legendarna elektricka, skoda ze sa sme ich rozpredali kade tade po svete.
Reakcia na: veteran #66279:
Pekné a zároveň na zamyslenie - bežne sa na nich vozíme ešte stále - na 26 ročných vozoch..
Historické okienko:

Pred 26 rokmi – dňa 4. júna 1986 – boli do prevádzky zaradené dve električky typu KT8D5 ( #500 a 501) z 10-kusovej overovacej série.
Reakcia na: Rudyke902 #66274:
bývalá L 28 nie je práve dobrý príklad pre linku MHD
Reakcia na: Rudyke902 #66274:
novšími ako novšími, je to približne tak isto, ako na 28 jazdil tedom, tak občas dnes zachadza do mysle crossway, a tak ako jazdili ikarusy, tak aj dnes eurobus do mysle posiela 20 rocne karosy po GO
Reakcia na: Kami #66275:
tak ja som ti len odpovedal na otazku ? vobec si nemyslim, ze by to mal byt vzor pre kosice ?
Reakcia na: tbus #66273:
Kedze v SNV je podla iMHD 21 autobusov, tak nahradenie kazdeho jedneho vozidla dokaze pohnut percentami. Pri pohlade na skladbu vozidiel si vsak nemyslim, zeby mal byt Eurobus nejaky vzor. A naco aj. Ved pre potreby SNV to asi staci. Nove vozidla znamenaju vacsie odpisy a tym aj vyssie naklady, ktore musi mesto dorovnavat.
Reakcia na: Sheep221 #66270:
Prevádzkuje - jeden príklad už bol zverejnený , čítaj nižšie 🙂 a aj na pôvodne zrušenej linke 28 do Nižnej M. teraz prevádzkuje eurobus novšími vozidlami ?
Reakcia na: Kami #66268:
v SNV , co sa tyka novsich vozidiel, tak je tam lepsi vekovy priemer (ked neratam tie 24 rocne karosy v zalohe ? ) aj listok je o 5 centov lacnejsi
Reakcia na: Sheep221 #66269:
si robis srandu? najstarsi auutobus co tu jazdi je z roku 1987 , neviem odkial si nabral ten rok 2000. Robili sa samozrejme generalky , ale aj tie maju svoju zivotnost, a mnoho busov je uz po zivotnosti, a su castokrat uz nebezpecne na cestach...

Tie 961 nahradzuju nie kvoli veku, ale kvoli EU fondom, ako my sme museli vyradit za kazdy novy Citelis jeden naftovy autobus, tak aj v BB nahradzuju. Zial, musia sa vyradovat aj 8 ci kolko rocne 961ky ...

A co sa tyka "keby jazdili kazdy den dookola" , tak PRESNE NA TO su trolejbusy, autobusy, elektricky, aby jazdili kazdy den dookola a nie aby sa susili a setrili na dvore. Co najviac aby jazdili.
Reakcia na: Sheep221 #66269:
tbus píše o troch vozoch, takže vrátane akejsi zálohy - no ale NP trolejbus je triviálne nahraditeľný NP autobusom, čiže ani pri dvoch kusoch by vôbec nemuseli jazdiť "každý deň dookola".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.