"V košickej MHD majú nárok na bezplatnú prepravu nasledujúce kategórie cestujúcich:
- najviac tri deti do veku 6 rokov v sprievode osoby staršej ako 10 rokov "
= ma sa to teda interpretovat tak, ze matka s babatkom maju mhd zadarmo? dakujem za odpoved
Je tazko povedat co je u nas horsie ako v BA, paci sa mi ze uz jazdia vyhradne len K2S napriklad, ale okrem centra - kapucinska, marianska, obchodna a blizke okolie su strasne rozbite trate a inak stav vozov nie je o nic lepsi, kazda druha T6 ma na sebe nejake "vyklepane" plechy a dalsie veci ktore nestoji zato ani komentovat. Co ma BA od KE navrh je vela reko vozdiel s tranzistorovou vyzbrojou, inak povedzme si pravdu je stav vozov ubohy a to nehovorim preto ze to bolo kedysi alebo jedna babka povedala, ono to tak aj je.
To s tou linkou som myslel obrazne, chcel som tym naznacit kvalitnu udrzbu na zapade.
Vidím že poniektorí ste pochopili , a ste si aj sami odpovedali čo som tým chcel povedať - DP v KE sa ničím nemôže rovnať žiadnemu inému mestu, myslím v pozitívnych veciach, žiaľ je to tak..
Tak po prvé to nie je pravda a nie je to ani fyzikálne možné, po druhé sú samozrejme v omnoho lepšom stave ako v Košiciach ale to je problém len a výhradne Košíc, ktoré si ešte neodvykli od socsystému "Necháme zhniť, však pošlú nové".
Košická údržba (električiek, ostatné nepoznám) bola vždy príšerná aj oproti bratislavskej a to teda je čo povedať!
A čo by mali povedať takí Mníchovčania, keď v meste, ktoré ako prvé na svete malo v skúšobnej prevádzke 100% NP električku, sa ešte stále bežne vozia na 50-ročných vozoch?
novšími ako novšími, je to približne tak isto, ako na 28 jazdil tedom, tak občas dnes zachadza do mysle crossway, a tak ako jazdili ikarusy, tak aj dnes eurobus do mysle posiela 20 rocne karosy po GO
Kedze v SNV je podla iMHD 21 autobusov, tak nahradenie kazdeho jedneho vozidla dokaze pohnut percentami. Pri pohlade na skladbu vozidiel si vsak nemyslim, zeby mal byt Eurobus nejaky vzor. A naco aj. Ved pre potreby SNV to asi staci. Nove vozidla znamenaju vacsie odpisy a tym aj vyssie naklady, ktore musi mesto dorovnavat.
Prevádzkuje - jeden príklad už bol zverejnený , čítaj nižšie a aj na pôvodne zrušenej linke 28 do Nižnej M. teraz prevádzkuje eurobus novšími vozidlami ?
si robis srandu? najstarsi auutobus co tu jazdi je z roku 1987 , neviem odkial si nabral ten rok 2000. Robili sa samozrejme generalky , ale aj tie maju svoju zivotnost, a mnoho busov je uz po zivotnosti, a su castokrat uz nebezpecne na cestach...
Tie 961 nahradzuju nie kvoli veku, ale kvoli EU fondom, ako my sme museli vyradit za kazdy novy Citelis jeden naftovy autobus, tak aj v BB nahradzuju. Zial, musia sa vyradovat aj 8 ci kolko rocne 961ky ...
A co sa tyka "keby jazdili kazdy den dookola" , tak PRESNE NA TO su trolejbusy, autobusy, elektricky, aby jazdili kazdy den dookola a nie aby sa susili a setrili na dvore. Co najviac aby jazdili.
tbus píše o troch vozoch, takže vrátane akejsi zálohy - no ale NP trolejbus je triviálne nahraditeľný NP autobusom, čiže ani pri dvoch kusoch by vôbec nemuseli jazdiť "každý deň dookola".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.