Viem a všimol som si to - že nie všetky vozy ktoré boli vybavené vonkajšími displejmi od začiatku mali aj vnútorné - no zámerne som sa pýtal na tú 535 po VP, lebo ona tie vnútorné predtým mala, lebo ostali teraz v nej ešte "stopy" na strope na mieste kde boli inštalované predtým..
Ináč k tým displejom som sa už vyjadroval viackrát - tá inštalácia (kde kedy a aké) je čím ďalej tým viac "nezrozumiteľná", akoby to nemalo ani hlavu ani pätu... No chápem možnosti DP. Akurát je na mieste tá poznámka o tých displejov z vyradených kĺbových Ikarusov, a Karos. Myslím že sa "nazbieralo" pár buse displejov, aj vnútorných - no nevidieť ich nejak nainštalované, tak neviem..
Mozno proste chcu peknu knizku kde nenapadne spomenu ako sa tbusy neoplatia ? ale ak ma dana spolocnost jediny predmet podnikania lobing tak objednavat u nej vydanie knihy by mohlo byt pravne napadnutelne...
1) Pod názvom "Činnosti ostatních organizací sdružujících osoby za účelem prosazování společných zájmů j. n. " si mám predstaviť akože lobing??? Či to len ja zle chápem?... Pretože žiaden iný predmet podnikania tam uvedený nemajú
2) Načo bolo DPMK 57 rovnakých kníh? Keďže jedna kniha stojí 240 Kč teda asi 10 eur... Či ich niekomu budú rozdávať?
Je to TB siet a to doslova. To ze ma len 2 linky nic neznamena v tomto smere. Ano na efektivitu trolejbusov by trebalo siet poriadne rozsirit ale aj tak, je to realna siet.
Ako je to s nadbehom pri zastavkach na znamenie? Castokrat sa stane, ze ked bus nezastavi na zastavke na dalsej ma nadbeh. Jeden priklad: L25 ma za sebou 3 zastavky na ktorych malo kedy zastavuje Peres vodojem, peressku a polov razcestie. Ked idem L52 zo sace, castokrat sa mi stane, ze aj napriek 4 minutam na prestup, nestihnem na razcesti bus. Staci ze 52ka ma standardne meskanie a 25ka ide kus skor.
Inak, pochvala 5230 ktory minule pockal na ludi, co prestupovali. ?
Behom nadchádzajúcich "dňov mobility " sa ponúka VÝBORNÁ PRÍLEŽITOSŤ k prezentácii výhod td, jej popularizácii, a širšej informovanosti verejnosti. NEPREMÁRNITE TO ! Je to velká šanca. Zapojte autority a všetky médiá!
Nesúhlasím s názorom, že "pokial sa nebude rozvíjať td, tak radšej zrušiť" . V KE sice nie je tb sieť v pravom slova zmysle, ale je to NOSNÁ LINKA nezanedbatelného významu. V Miskolci alebo Liberci je ed tiež iba na jednej nosnej trati , uvedomujú si jej význam a nikto to neruší.
Je vždy lepšie zachovať prevádzku ako takú, lebo po zastavení ,cca tri-štyri mesiace potom to už nikto v Košiciach neoživí; časť sa zbúra, odpredá, rozkradne, zničí... Viď žel. trate kde sa zastavila prevádzka. Jej čiastočné obnovenie nie je vždy možné, a keď, tak len s použitím vysokých finančných nákladov .
No, nepamätám sa, že by od nástupu informačného systému EMtest boli všetky vozidlá, ktoré boli a sú kompletne vybavené vonkajšími displejmi, vybavené aj vnútornými displejmi... Marí sa mi, že pár električiek KT8D5 a T3 vnútorné displeje nemalo, rovnako, ako neboli v niektorých trolejbusoch Škoda 15 Tr vybavené v zadnej časti... ?
takže, čo sa týka trolejbusovej dopravy, nastal nárast počtu prepravených osôb za ostatné 2 kalendárne roky o 16,13%. Slušný vzostup. Aj tu je vidieť, že ak majú linky dobrý interval, tak cestujúci si ich skôr nájdu.
Je to ubohost pretoze tam boli ako je mozne ze niesu "nazvys" ked tam predtym boli? 535 rovnez tak ako donedavna 521 nema ani obidva bocne na lavej strane.
Cim dalej tym menej displejov, hlavne ze uz sa vyradilo tolko vozidiel s ktorych ostali displeje a dost sa ich aj kupovalo.
A mimochodom... Dovoľte mi aby som sa predstavil. Volám sa Miro, bývam v KE a som fanúšik MHD v česko-slovenských mestách ? . Ospravedlňujem sa za tento spam že som ho nedal nižšie, ale musí vo všetkom byť poriadok.
Ja by som tých našich radných najradšej zaškrtil. ☠ Oni si asi myslia že bude ľahké sa k tomu vrátiť, ak to budú zase chcieť. Za všetkým je samozrejme podplácanie, korupcia... lebo nie je možné že sa toho držia ako kliešte a nepustia od toho.
Yogi: pekne okomentovaná sekretárka. Keby si to prečítala, tak hneď by držala zobák. ?
Na zaciatok musim povedat, ze som za zachovanie trolejbusov v KE, ale nie formou drzania status quo. ak nie je, ani nie ze ochota, ale schopnost rozvjat trolejbusy, tak ich treba zrusit.
1) siet troflov v Kosiciach je tak mala s tak malymi vykonmi, ze pre jej efektivne vyuzivanie a teda rozsirenie, by boli tieto naklady znacne. riesenie- vyuzivanie fondov na zatrolejovanie hlavnych najvyuzivanejsich tahov MHD mestom, ktore dnes obsluhuju busy.
2) dopravna cesta pre busy a Tbusy je uplne rovnaka po stoziar vedenia. tam uz trofel prehrava.
ale ano motorizmus na slovensku sa povazuje pomaly za beznakladovy. Niekde som cital zaujimavy udaj pri obhajobe verejnej a nakladnej zeleznicnej dopravy a infrastruktury. Naklady motorizmu na ekonomiku SR je 1,9mld €.
3) pri ekologizacii nemozu predstavitelia mesta a DPB porovnavat 15Tr a Euro 5/6. Ak chcu porovnavat, tak Euro 5/6 a asynchronny motor s rekuperaciou. Ale zase, aby bola rekuperacia ucinna, tak nemoze jazdit trolejbus raz za ôspln mesiaca" lebo rekuperaciou vyrobenu energiu ziaden iny trofel nevyuzije a strati sa vo vedeni. dnes i kosice mozu kupit nove trofle z fondov. bohuzial zaspali domu a predstavitelia mesta sa budu opat vyhovarat, ako napriklad starosta Tahanoviec na zlu Bratislavu. Ze ta za to vlastne moze.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sheep221