Ja by som tých našich radných najradšej zaškrtil. ☠ Oni si asi myslia že bude ľahké sa k tomu vrátiť, ak to budú zase chcieť. Za všetkým je samozrejme podplácanie, korupcia... lebo nie je možné že sa toho držia ako kliešte a nepustia od toho.
Yogi: pekne okomentovaná sekretárka. Keby si to prečítala, tak hneď by držala zobák. ?
Yogi: pekne okomentovaná sekretárka. Keby si to prečítala, tak hneď by držala zobák. ?
Ámos
1) siet troflov v Kosiciach je tak mala s tak malymi vykonmi, ze pre jej efektivne vyuzivanie a teda rozsirenie, by boli tieto naklady znacne. riesenie- vyuzivanie fondov na zatrolejovanie hlavnych najvyuzivanejsich tahov MHD mestom, ktore dnes obsluhuju busy.
2) dopravna cesta pre busy a Tbusy je uplne rovnaka po stoziar vedenia. tam uz trofel prehrava.
ale ano motorizmus na slovensku sa povazuje pomaly za beznakladovy. Niekde som cital zaujimavy udaj pri obhajobe verejnej a nakladnej zeleznicnej dopravy a infrastruktury. Naklady motorizmu na ekonomiku SR je 1,9mld €.
3) pri ekologizacii nemozu predstavitelia mesta a DPB porovnavat 15Tr a Euro 5/6. Ak chcu porovnavat, tak Euro 5/6 a asynchronny motor s rekuperaciou. Ale zase, aby bola rekuperacia ucinna, tak nemoze jazdit trolejbus raz za ôspln mesiaca" lebo rekuperaciou vyrobenu energiu ziaden iny trofel nevyuzije a strati sa vo vedeni. dnes i kosice mozu kupit nove trofle z fondov. bohuzial zaspali domu a predstavitelia mesta sa budu opat vyhovarat, ako napriklad starosta Tahanoviec na zlu Bratislavu. Ze ta za to vlastne moze.