Škoda, že počítač samočinne nehlási aj prejazdy medzi linkami. Keď sa napríklad mení spoj rannej L7 na L6. Keby tu bol pražský systém (nasledujúca zastávka sa hlási hneď po súčasnej), cestujúci by možno mal väčšiu šancu zareagovať (hoci ani tpo by nebola výhra). Teraz môže sedieť v sedmičke niekde od Ryby a za Radnicou starého mesta si už len vypočuť že Nasledujúca zastávka - Next stop - Amfiteáter.
Dead
To k internetu, ja som podobnu skusenost mal tiez, takze to nie je len internet a vobec som ja nebol agresivny, vodic spravil chybu, ja som slusne vysvetlil problem a on po mne zacal ziapat, vulgarne nadavat. Nehnevaj sa, ale take nieco sa mi nestalo pri ziadnom inom kontakte so zamestnancom.
To ze to nie je lahka praca, suhlasim, no nie je ani najtazsia, su ovela narocnejsie prace a to aj fyzicky, aj psychicky. Ano, v aute ludia casto pouzivaju vulgarizmy, ale nie na svojich klientov, zakaznikov.