Reply on: Dead #83062:
Neviem ako to je teraz ale myslím že pred pár rokmi mali v Prešove napísané v CP niečo o tolerancii jednej minúty, môžem sa mýliť ale tuším som to tam kedysi videl. Ja by som bol za zavedenie tolerancie, ale netýkalo by sa to spojov po 19tej a nočákov, eventuelne to obmedziť na konkrétne zastávky (napríklad, žiadne také, že nadbeh z konečnej alebo nadbeh z prestupného uzla), ale maximálne minútový. No tu sa už naskytá otázka, či by to nebolo pre ľudí zmätočné a nebolo by jednoduchšie proste skrátiť časy, a pri najhoršom by autobusy tú danú minútu meškali. To sa vždy dá skôr vysvetliť. Ale keď autobus odíde zo zástavky skôr o pol minútu, aby tie ostatné obslúžil načas, to sa ešte dá akceptovať (napr. zastávka Mier smer centrum, tam to je tak)Inak zažil som si niečo podobné ako píšeš, v priebehu týždňa som chcel ísť do USS R1tkou na obed od Zimáku. Neviem kde ten psychopat bol, ale čakal som dve minúty pred odchodom na zastávke, a že niečo nehraje som si všimol, až keď prišla X6 ktorá mala ísť minútu za ním. Potom pozerám na mape, že autobus si už veselo odbočuje ku kauflandu od DP, s meškaním jedna minúta (čiže ak k tomu prirátam tie 4 až 5 minút v kolóne predtým, tak sa mi tie časy celkom doplnia). Vravím, ja by som to postihoval, oni sa dovtedy nenaučia chodiť presne.
Dead
To k internetu, ja som podobnu skusenost mal tiez, takze to nie je len internet a vobec som ja nebol agresivny, vodic spravil chybu, ja som slusne vysvetlil problem a on po mne zacal ziapat, vulgarne nadavat. Nehnevaj sa, ale take nieco sa mi nestalo pri ziadnom inom kontakte so zamestnancom.
To ze to nie je lahka praca, suhlasim, no nie je ani najtazsia, su ovela narocnejsie prace a to aj fyzicky, aj psychicky. Ano, v aute ludia casto pouzivaju vulgarizmy, ale nie na svojich klientov, zakaznikov.