Reply on: S499.1023 #83059:
Ďakujem, budem na to myslieť keď sa budem hlásiť do kurzu.
Ani minuta, ani polminuta nie je obhajitelna! Aj keby vodic usetril 4 minuty, pokial CESTUJUCI zmeska spoj ktory ide kazdych 30 min., 60 min., v zlom pocasi, alebo dokonca kvoli tomu zmeska vlak a dalsi pojde na druhy den, tak ako toto moze byt obhajitelne
Dead
1. Sledujes tie kauzy s vodicmi MHD, par odkazov som tu sem dal sam, vazne si myslis, ze v tomto case je toto spravny krok? Agresivita a konflikny by sa vystupnovali na maximum.
3. Tlacidla na dverach sa mi nepacia vobec, cestujuci je povinny sa drzat a ked chcem stlacit tlacidlo na dverach, tak by som musel robit akrobaciu aby som to zvladol, som vyssi a preto musim ist blizsie k dveram alebo sa zohnut a natiahnut - a este ked ma clovek nakup a chce stlacit to tlacidlo rychlo, tukne do dveri, skla - nie, cele zle su tie tlacidla na dverach. Ja som za jedno tlacidlo pre znamenie aj otvorenie, ale pri kazdej strane dveri, minimalne - ak by teda mali byt vsetky zastavky na znamenie.
4. Nadbehy 1-2 min. som nahlasoval uz velakrat, vsimol som si ze obcas uz niektori vodici cakaju, ale v style, 2 zastavky 1 min. skor a potom pocka pol minuty na "dolezitejsej" zastavke. Stale niektori ale odchadzaju skor. Je zaujimave ze niekedy sa to casom upravi a dokonca meskaju, takze za to moze aj zly cestovny poriadok, aj o tom som tu uz pisal, stacilo by posunut par zastavok a 1-2 min., na prvych zastavkach by mozno minutu meskali casto, ale neskor uz nie.
Postihy nebudu, lebo ludia nebudu absolvovat tu torturu okolo oficialneho nahlasenia kvoli 1-2 min jedenkrat - po dalsom pripade musia podavat novu oficialnu staznost a ako to dokazu, postavia ho pred toho vodica, budu skumat kamery??
Po tych skandaloch s agresivnymi vodicmi si asi ziadny cestujuci tymto nebude prechadzat.