Budem stručný, kupovať dalšie Vario LFR.S je kolosálny nezmysel, podnik to z vlastných nezaplatí a kým by sa to vyriešilo cez eurofondy (ak vôbec) tak by už bolo zbytočné.
Re: sc_ke_sk, to že sa bude rekonštruovať vozovňa ešte neznameníá že sa bude robiť celá naraz. To by znamenalo odstavenie celej električkovej dopravy v meste.
Normálne na tie 3 linky (6,9,R7) Ale hlavne to, že sa deviatka predĺži a začne normálny pracovný režim a budú hustejšie intervali na všetkých troch linkách
A to akože kde by sa mali použiť ?
Pri bežných výlukách KT8 postačujú.
T6 v DPMK NEDOKÁŽU spojiť zadkom k sebe, muselo by sa upraviť zapojenie konektoru , moc náročné pre miestny personál. Varia LF2 je nezmysel, moc dlhé, naviac vobec nemajú vyvedenú kabeláž pre dvojčlennú prevádzku, ani úpravu elektrickej výzbroje.
Pokial dpmk ešte chce nakúpiť nejaké varia tak by som volil krátke s dverami na oboch stranách pre možnosť PX prevádzky (ako Olomouc)
https://www.tvkosice.sk/video/599fe7bb4526ca39110f7896
Podľa vás bude stačiť 19 kačien (KT8D5) - 1 ako záloha po obnovení premávky na jazere, alebo sá budú tvoriť nové súpravy PX ako pri IKD T3PX napr. T6 alebo dokonca Variolf2+PX
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.