Ja by som bol za to,aby veľké prestupné zastávky boli ako sú,tam aj tak stále niekto vystupuje nastupuje a menšie na znamenie. Ale aj zjednotiť tlačidlá na znamenie a zaškoliť vodičov, lebo napríklad prvé dni keď jazdila Veronika, som sedel blízko sedadiel pre ztp a pri nich bolo tlačidlo na znamenie výstupu,ja to stlačil pred zastávkou a pozerám vodič si ide veselo ďalej. Idem za ním prečo nezastavil a on že nik nestál pri dverách a mal som stlačiť to tlačidlo dopytového otvárania..A nezabudol dodať že šak zastaví na ďalšej zastávke a sa prejdem. Takže ak by mali byť takí vodiči v dpmk tak súhlasím že by mohli sa vyskytnúť problémy. Za normálnych okolností som za zastávky na znamenie
Dead
K nadbehom - NIE a NIE
K tomu busu co preletel okolo PRVEJ zastavky o minutu skor, bola to 19ka, nasledne stal o par metrov dalej na cervenej tak 2-3 minuty - to sa mi stalo viackrat, odchod skor a nasledne stoji na cervenej nedaleko zastavky.
Par sekundovy nadbeh by tieze nemal byt akceptovatelny, oficialne, no beriem ze ak ma vodic dobry vyhlad a nevidi nikoho, tak dobre, aj ked neviem ci sa mu to vazne oplati.
Co ta CERVENA? Viem ze autobus je tazke zabrzdit, takze 1-2 sek. na cervenu z oranzovej sa moze obhajit, aj ked v dnesnej dobe ked blika aj zelena... Ale ked je cervena a vodic si mysli ze bude oranzova, tak sa pustit cez krizovatku..