Reakcia na: romeo #83061:
Práveže ak sa majú plošne rozširovať zastávky na znamenie, akékoľvek výnimky budú kontraproduktívne a zmätočné.Kto a na základe akého kľúča od stola určí, ktorá prestupná zastávka je ešte dosť veľká a ktorá už nie?
Kto a ako ľuďom vysvetlí, že majú zvoniť všade, ale niekde vlastne nie, lebo šofér sa bude hnevať?
Kto a načo bude k takémuto dualizmu vymýšľať, ohlasovať a strážiť odstavce neprirodzených pravidiel?
Čomu to vôbec prospeje, že by neboli na znamenie? Veď keď bude dopyt, zastaví. Na tom hádam nie je žiadne negatívum, že tam nezastaví 77% ale 97% spojov. Tá zastavka kvôli zvoneniu ani nevymrie, ani nezanikne, ani nič iné zlé sa jej nestane. Takže nerozumiem, načo si komplikovať život.
Dead
K nadbehom - NIE a NIE
K tomu busu co preletel okolo PRVEJ zastavky o minutu skor, bola to 19ka, nasledne stal o par metrov dalej na cervenej tak 2-3 minuty - to sa mi stalo viackrat, odchod skor a nasledne stoji na cervenej nedaleko zastavky.
Par sekundovy nadbeh by tieze nemal byt akceptovatelny, oficialne, no beriem ze ak ma vodic dobry vyhlad a nevidi nikoho, tak dobre, aj ked neviem ci sa mu to vazne oplati.
Co ta CERVENA? Viem ze autobus je tazke zabrzdit, takze 1-2 sek. na cervenu z oranzovej sa moze obhajit, aj ked v dnesnej dobe ked blika aj zelena... Ale ked je cervena a vodic si mysli ze bude oranzova, tak sa pustit cez krizovatku..