Reakcia na: mi.v #83074:
Stačilo by jednu zastávku pred tým na medzizastávkovom úseku ohlásiť niečo ako "Zo zastávky Stará radnica pokračuje tento spoj ako linka číslo 6 v smere Amfiteáter - DPMK."
Ani minuta, ani polminuta nie je obhajitelna! Aj keby vodic usetril 4 minuty, pokial CESTUJUCI zmeska spoj ktory ide kazdych 30 min., 60 min., v zlom pocasi, alebo dokonca kvoli tomu zmeska vlak a dalsi pojde na druhy den, tak ako toto moze byt obhajitelne
Dead
To k internetu, ja som podobnu skusenost mal tiez, takze to nie je len internet a vobec som ja nebol agresivny, vodic spravil chybu, ja som slusne vysvetlil problem a on po mne zacal ziapat, vulgarne nadavat. Nehnevaj sa, ale take nieco sa mi nestalo pri ziadnom inom kontakte so zamestnancom.
To ze to nie je lahka praca, suhlasim, no nie je ani najtazsia, su ovela narocnejsie prace a to aj fyzicky, aj psychicky. Ano, v aute ludia casto pouzivaju vulgarizmy, ale nie na svojich klientov, zakaznikov.