Reakcia na: rpopo #83054:
Vidno ze si optimista, keby, keby, boli by sme v nebi.1. Sledujes tie kauzy s vodicmi MHD, par odkazov som tu sem dal sam, vazne si myslis, ze v tomto case je toto spravny krok? Agresivita a konflikny by sa vystupnovali na maximum.
3. Tlacidla na dverach sa mi nepacia vobec, cestujuci je povinny sa drzat a ked chcem stlacit tlacidlo na dverach, tak by som musel robit akrobaciu aby som to zvladol, som vyssi a preto musim ist blizsie k dveram alebo sa zohnut a natiahnut - a este ked ma clovek nakup a chce stlacit to tlacidlo rychlo, tukne do dveri, skla - nie, cele zle su tie tlacidla na dverach. Ja som za jedno tlacidlo pre znamenie aj otvorenie, ale pri kazdej strane dveri, minimalne - ak by teda mali byt vsetky zastavky na znamenie.
4. Nadbehy 1-2 min. som nahlasoval uz velakrat, vsimol som si ze obcas uz niektori vodici cakaju, ale v style, 2 zastavky 1 min. skor a potom pocka pol minuty na "dolezitejsej" zastavke. Stale niektori ale odchadzaju skor. Je zaujimave ze niekedy sa to casom upravi a dokonca meskaju, takze za to moze aj zly cestovny poriadok, aj o tom som tu uz pisal, stacilo by posunut par zastavok a 1-2 min., na prvych zastavkach by mozno minutu meskali casto, ale neskor uz nie.
Postihy nebudu, lebo ludia nebudu absolvovat tu torturu okolo oficialneho nahlasenia kvoli 1-2 min jedenkrat - po dalsom pripade musia podavat novu oficialnu staznost a ako to dokazu, postavia ho pred toho vodica, budu skumat kamery??
Po tych skandaloch s agresivnymi vodicmi si asi ziadny cestujuci tymto nebude prechadzat.
rpopo
Druhy bod, toto som nezažil dávno. Bežné pribrzdenie áno, ale nie zastavenie.
Tretí bod je práve to, čo sa mi páči.... Koľko stopiek a dopytových tlačidiel vidíš v Ikaruse ? A koľko z nich je dostupných ? Takže opäť neopodstatnené, DÁ SA TO. Ja by som osobne navrhoval každý bus urobiť ako majú SORky stopky a tlačídka na dverách. Ale nie je to nevyhnutnosť.
A ku štvrtému bodu, keby sa nadbehy značne postihovali, garantujem ti, že by neboli. Ja by som navrhoval taxu za zastávku a za minútu. Keby niekoho 4 zastávky po dvoch minútach stáli 50€ tak si nabudúce dobre rozmyslí, či toto bude robiť. A časy upraviť, v zmysle skrátiť, je vždy menší problém.