Reakcia na: Dead #83062:
Neviem ako to je teraz ale myslím že pred pár rokmi mali v Prešove napísané v CP niečo o tolerancii jednej minúty, môžem sa mýliť ale tuším som to tam kedysi videl. Ja by som bol za zavedenie tolerancie, ale netýkalo by sa to spojov po 19tej a nočákov, eventuelne to obmedziť na konkrétne zastávky (napríklad, žiadne také, že nadbeh z konečnej alebo nadbeh z prestupného uzla), ale maximálne minútový. No tu sa už naskytá otázka, či by to nebolo pre ľudí zmätočné a nebolo by jednoduchšie proste skrátiť časy, a pri najhoršom by autobusy tú danú minútu meškali. To sa vždy dá skôr vysvetliť. Ale keď autobus odíde zo zástavky skôr o pol minútu, aby tie ostatné obslúžil načas, to sa ešte dá akceptovať (napr. zastávka Mier smer centrum, tam to je tak)Inak zažil som si niečo podobné ako píšeš, v priebehu týždňa som chcel ísť do USS R1tkou na obed od Zimáku. Neviem kde ten psychopat bol, ale čakal som dve minúty pred odchodom na zastávke, a že niečo nehraje som si všimol, až keď prišla X6 ktorá mala ísť minútu za ním. Potom pozerám na mape, že autobus si už veselo odbočuje ku kauflandu od DP, s meškaním jedna minúta (čiže ak k tomu prirátam tie 4 až 5 minút v kolóne predtým, tak sa mi tie časy celkom doplnia). Vravím, ja by som to postihoval, oni sa dovtedy nenaučia chodiť presne.
Ani minuta, ani polminuta nie je obhajitelna! Aj keby vodic usetril 4 minuty, pokial CESTUJUCI zmeska spoj ktory ide kazdych 30 min., 60 min., v zlom pocasi, alebo dokonca kvoli tomu zmeska vlak a dalsi pojde na druhy den, tak ako toto moze byt obhajitelne
rpopo
Druhy bod, toto som nezažil dávno. Bežné pribrzdenie áno, ale nie zastavenie.
Tretí bod je práve to, čo sa mi páči.... Koľko stopiek a dopytových tlačidiel vidíš v Ikaruse ? A koľko z nich je dostupných ? Takže opäť neopodstatnené, DÁ SA TO. Ja by som osobne navrhoval každý bus urobiť ako majú SORky stopky a tlačídka na dverách. Ale nie je to nevyhnutnosť.
A ku štvrtému bodu, keby sa nadbehy značne postihovali, garantujem ti, že by neboli. Ja by som navrhoval taxu za zastávku a za minútu. Keby niekoho 4 zastávky po dvoch minútach stáli 50€ tak si nabudúce dobre rozmyslí, či toto bude robiť. A časy upraviť, v zmysle skrátiť, je vždy menší problém.