Reakcia na: balky #4328:
Tabulky sa kradnú všade. Nie je iné riešenie, ako vyrábať ďalšie. Odpadového plechu alebo trebárs sololitu alebo inej tvrdej podložky sa najde dosť aj na dvore dp. To len musí byť niekto zodpovedný, kto zaistí ich dostatočný počet . Tá argumentácia s nedostačujúcim formátom ,zastrkávaním kadetade zprehýbaným laminátom , to snáď nie je myslené vážne. TO JE BALKÁN !
Je len jedna metóda ,ako bojovať proti vandalizmu. Neustále a dosledne uvádzať veci do povodného stavu. S tým sú problémy všade. Rezignovať, to znamená víťazstvo vandalizmu.
Sarko
Ak som dobre postrehol, Cestujúci dáva najavo nezmyselnosť L14 ku Pri hati a udáva aj možnosť dostupnosti na prechádzajúcu linku po Slovenskej jednoty. Chvíľu premávajúca L25 však zmysel nedávala najmä kvôli trase po Svätoplukovej.
Uvažoval som nad tým a napadlo mi, že riešenie by mohlo spočívať v zrušení vetvy L14 v trase Pri hati-Žel. stanica a presmerovaní L22 s podobným intervalom ako na L14 do trasy ...Národná tr.-Slovenskej jednoty-Alvinczyho-Masarykova-Štefánikova... Namiesto zastávky Národné nám. by bola obslúžená zastávka Alvinczyho, ktorá by sa nachádzala na križovatke Slovenskej jednoty-Alvinczyho, tak ako to bolo počas prevádzky L25. Dĺžka obchádzky by bola presne 1,2km s predĺžením doby obehu o cca 1 min.
Prevádzka vetvy L22 len po Mlynskú baštu by ostala zachovaná, naopak, z L14 by na L22A mohol byť posilnený interval. Čas jazdy k prestupnému uzlu Mlynská bašta/Nám. MMM bude rýchlejší a výhodnejší ako v súčasnosti.
Zároveň bude možné riešiť zvyšnú vetvu L14 napr. spojením do inej linky, resp. priamym prejazdom napr. na L21, 23, 24 alebo 28. A to sú ušetrené ďalšie kilometre. Aký je na to názor?