Reakcia na: SHORTY #4085:
Typicky Slovak. Nehlada moznosti, ako by sa to dalo, ale dovody, preco to nejde.A PROSÍM TÍCH ČO NIE SÚ VODIČI ABY SA K TEJTO TÉME NEVYJADROVALI, LEBO NEVEDIA O ČOM TO JE.
VODIČ NIE JE INFORMÁTOR, ZA TO NIE SME PLATENÍ!!!Skúšky z poznania mesta a ulíc robia taxikári a nie my.
Naopak, k tomu sa nema co vyjadrovat vodic. On totiz tie listky nepotrebuje. Potrebuju ich pouzivatelia, cize cestujuci, ked to uz musim napisat natvrdo, tak KLIENTI dopravneho podniku. Ak sa nahodou vedenie rozhodne doplnkovy predaj zaviest, kvitujem to, je to sluzba cestujucemu a samozrejmost vo vsetkych civilizovanych mestach, ale je to zalezitost vedenia DP. Vodic do toho fakt nema co kecat, ten by naopak mal byt rad, ze prispeje k zlepseniu image firmy, ktory je zrovna u DPMK, slusne povedane, nic moc.
SHORTY, precitaj si Vladimirov prispevok #4067 , tam to je krasne napisane. A ak to nechapes, citaj znovu a znovu, nez to pochopis.
SHORTY
A ešte si predstavte takýto príklad: vodič ide prehodiť výhybku a začal by si baliť všetky veci v kabíne zobral ich so sebou a išiel prehodiť výhybku. Pri prehadzovaní výhybky často veľa riskujeme ak necháme otvorenú kabínu a aj dvere. Taký prípad už bol,že vodička išla prehodiť a ked sa vracala dokonalý bežec vybehol z voza aj s jej vecami...! A ak si všímame cestujúcich, sú aj takí ktorí evidentne snori čo všetko je v kabíne a nie je to zo zvedavosti.
Takže ja by som zakázal akýkoľvek doplnkový predaj, lebo to zdržiava vodiča (na zast.) alebo rozptyľuje (počas jazdy) a sekunda je niekedy veľmi málo.
A DP by nemal dať polovičné CL vodičovi ale zabezpečiť cestujúcim možnosť kúpiť si CL na zastávkach(mám na mysli automaty).
A PROSÍM TÍCH ČO NIE SÚ VODIČI ABY SA K TEJTO TÉME NEVYJADROVALI, LEBO NEVEDIA O ČOM TO JE.
VODIČ NIE JE INFORMÁTOR, ZA TO NIE SME PLATENÍ!!!Skúšky z poznania mesta a ulíc robia taxikári a nie my.