Reakcia na: Axel #28543:
Vyslovene to podľa mňa predpisy nezakazujú, ale pravdepodobne nedefinujú prednosť vozidiel v prípade, že by autobus z električkového pásu bol uvoľňovaný s priamym, či vľavoodbočujúcim smerom ostatnej dopravy.
.. Viac o EMTeste nevypisujte, vieme, ze je to robota starsich vedeni dpmk, ale to, ze toto a predosle vedenie s tym nic nezmohlo, znamena jedno.. ze mesto azda nedokaze postavit zmluvy, ktore by boli vyhodne prave pre mesto a nie pre dodavatela ? Teraz si dodavatel diktuje to, co on chce a mestski poslanci na cele s primatorom si mozu akurat tak oplut sami seba v zrkadle, ze sa zachovali tak, ako sa zachovali.. Na magistrate su fakt perfektni pravnici, ktori dokazu nadherne podkopavat mesto a klincovat mu rakvu.. Co som pocul, ta su tam mlade baby ako pravnicky, ktore nic nevedia.. Inak by to napriklad aj s viacerymi peticiami nedopadlo tak, ako to dopadlo.. Takze pfuj! Oplut emtest a... no, to radsej nie.. oni si opluju zrkadlo..
Papyr
Cestujuci nie je povinny ovladat spamati vsetky odchody vsetkych liniek. Nove linkove vedenie je o tom, ze pridem na zastavku a nieco mi v kratkom case pojde. Teda ziadne 20-min.int. a linky odvsadial vsade.
Verte mi, dlhe roky nielen ja nadavam na usporiadanie Strossmayerovho namestia v Prahe, kde je tiez stvorramenna krizovatka s nastupistami PRED vyhybkami. Clovek chce ist na Hradcansku alebo na Vystaviste a musi sledovat, z ktoreho ramena pojde elektricka ako prva. A ked sa nejaka objavi, skupinky ludi sa zacnu bezhlavo presuvat sprintom cez krizovatku, aby stihli danu tramvaj. Pritom by si mohli pockat, pretoze tie intervaly su predsa len o nieco lepsie, ako v KE, ale predsa sprintuju. Ze tam denne nie su smrtelne nehody, je len preto, ze je tam malo aut. Co sa o kosickom kruhaci neda povedat.
Prekvapujete ma, ze sa tak malo viete vzit do potrieb cestujuceho.