Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Akosi velmi Ti lezi osud dievcat na srdci, nemyslis...? 😉

L19 k OC Vazec v ziadnom pripade. DPMK je povinny vodicom zabezpecit na konecnej socialne zariadenia.
Na L60 by som zmenil trasu, cislo na beznu linku a zastavovanie na kazdej zastavke po trase s dostupnostou aj pre beznych cestujucich.

Trasa by mohla byt zmenena nasledovne:
Tallinska - Slanecka - Juzne nabr. - Opatovska cesta - Juzne nabr. - Palackeho - Jantarova - Rastislavova - Milosrdenstva - Juzna tr. - N.O. - Sturova - Moyzesova - Postova - Vojenska - Ondavska - Tr. SNP - Letna - Zimna - (Bacikova) - (Hviezdoslavova) - Gorkeho - Slov. jednoty - Tahanovske riadky

T.j.:
-od Domova soc. sluzieb nie priamo na N.O. (Jazercania tu maju priamu L19 a expres L52), ale cez rychlu spojku Jantarovu ul. ku Starej nemocnici
-od Starej nemocnice cez Ul. milosrdenstva a Juznu tr. pre rychle spojenie na N.O.
-od N.O. pre rychle spojenie s Hl. postou, Novou nemocnicou a dalej po povodnej trase

Rozsirenie dostupnych miest pre telesne postihnutych:
Tallinska, Domov soc. sluzieb, Stara nem., Soltesovej (bezbar. byty), centrum (N.O.), policia, UPJS, posta, Nova nem., podnikatelske centra a Socialna poistovna (amfiteater), Tech. univerzita, centrum (NMMM), Detsky klub.

Na druhej strane pridu o dostupnost na magistrat, ale pochybujem, ze sluzby magistratu vyuziju viac nez dolezitejsiu postu, policiu ci univerzity. Dolezitejsie by pre nich boli skor aj Okresne urady, pod MC Juh a Nad Jazerom spadaju pod OU KE IV na Zizkovej ul., ktory je relativne dostupny zo zastavky Dom umenia. OU KE I je na Hviezdoslavovej ul., co obsluzi zastavka Stara radnica. OU KE II je na Popradskej a OU KE III na Adlerovej ul., obe su uz nedostupne aj v sucasnosti.

Obeh linky - 100' (jeden smer 50')
Interval na linke - PD 120', VD 240' (s prejazdmi na dalsie linky-13, 22..)
Zabezpecenie - 1 ks Solaris Urbino 12 s elektrickou plosinou
Zaloha - stiahnutie ktorehokolvek SU 15
Akosi velmi Ti lezi osud dievcat na srdci, nemyslis...? 😉

L19 k OC Vazec v ziadnom pripade. DPMK je povinny vodicom zabezpecit na konecnej socialne zariadenia.
Na L60 by som zmenil trasu, cislo na beznu linku a zastavovanie na kazdej zastavke po trase s dostupnostou aj pre beznych cestujucich.

Trasa by mohla byt zmenena nasledovne:
Tallinska - Slanecka - Juzne nabr. - Opatovska cesta - Juzne nabr. - Palackeho - Jantarova - Rastislavova - Milosrdenstva - Juzna tr. - N.O. - Sturova - Moyzesova - Postova - Vojenska - Ondavska - Tr. SNP - Letna - Zimna - (Bacikova -> ) - (Hviezdoslavova
Akosi velmi Ti lezi osud dievcat na srdci, nemyslis...? 😉

L19 k OC Vazec v ziadnom pripade. DPMK je povinny vodicom zabezpecit na konecnej socialne zariadenia.
Na L60 by som zmenil trasu, cislo na beznu linku a zastavovanie na kazdej zastavke po trase s dostupnostou aj pre beznych cestujucich.

Trasa by mohla byt zmenena nasledovne:
Tallinska - Slanecka - Juzne nabr. - Opatovska cesta - Juzne nabr. - Palackeho - Jantarova - Rastislavova - Milosrdenstva - Juzna tr. - N.O. - Sturova - Moyzesova - Postova - Vojenska - Ondavska - Tr. SNP - Letna - Zimna - (Bacikova >>) - (Hviezdoslavova
pokracovanie:
...(Hviezdoslavova
Akosi velmi Ti lezi osud dievcat na srdci, nemyslis...? 😉

L19 k OC Vazec v ziadnom pripade. DPMK je povinny vodicom zabezpecit na konecnej socialne zariadenia.
Na L60 by som zmenil trasu, cislo na beznu linku a zastavovanie na kazdej zastavke po trase s dostupnostou aj pre beznych cestujucich.

Trasa by mohla byt zmenena nasledovne:
Tallinska - Slanecka - Juzne nabr. - Opatovska cesta - Juzne nabr. - Palackeho - Jantarova - Rastislavova - Milosrdenstva - Juzna tr. - N.O. - Sturova - Moyzesova - Postova - Vojenska - Ondavska - Tr. SNP - Letna - Zimna - (Bacikova >>) - (Hviezdoslavova
Akosi velmi Ti lezi osud dievcat na srdci, nemyslis...? 😉

L19 k OC Vazec v ziadnom pripade. DPMK je povinny vodicom zabezpecit na konecnej socialne zariadenia.
Na L60 by som zmenil trasu, cislo na beznu linku a zastavovanie na kazdej zastavke po trase s dostupnostou aj pre beznych cestujucich.

Trasa by mohla byt zmenena nasledovne:
Tallinska - Slanecka - Juzne nabr. - Opatovska cesta - Juzne nabr. - Palackeho - Jantarova - Rastislavova - Milosrdenstva - Juzna tr. - N.O. - Sturova - Moyzesova - Postova - Vojenska - Ondavska - Tr. SNP - Letna - Zimna - (Bacikova >>) - (Hviezdoslavova
Reakcia na: Sarko #278:
V blave 2 krat. to je priama umera.

Vladimir. > invalidov v presove myslim z humorom

Dievcata v takom pripade by som dal utlacat vozovku na Presovskej ceste najme v useku Monok - Zeleny dvor

Najradsej by som 60 zrusil a natiahol tam 19 k OC Vazec, vodici by mali aj tak kulturnejsie prostredie na konecnej. Mali by konecne aj WC.

19 ma preklady na 37 a 52
Reakcia na: BM #274:

Sa Ti divim, ze tu spominas L60 s 5-timi spojmi v oboch smeroch, co je na hanbu 2. najvacsieho mesta...

Pocet vozickarov je percentualne v KE urcite vyssi ako v PO radovo s percentualnym podielom obyvatelov. Takze v pripade Presova je len vidiet, ze L12 mozu vozickari vyuzivat tak ako ostatne linky bezni cestujuci.
Reakcia na: BM #274:

1. neviem si spomenúť, aké nástupište je pri Leteckej akadémii. No určite viem, že vozíčkar "dlhší krok" nespraví 😉
2. L60 je nezmysel - obyčajné vyhadzovanie prachov von oknom, vôbec ju nikto nepoužíva. (V praxi) vyhradená preprava vozíčkov je ekonomické šialenstvo. To, že invalidi v Košiciach využívajú viac Maltézsky kríž ako DPMK je predovšetkým hanba a neschopnosť DPMK. Každý vozíčkar, keby na to mal podmienky, by si vybral radšej DPMK.
3. Súhlasím, že pri porovnaní kvality a ceny sa oplatí jednoznačne Solaris. Preto som rád, že ho v Prešove budeme mať.
4. V Prešove sa invalidi nemnožia. Trochu nechápem, čo si tým chcel povedať. L12 je nimi permanetne využívaná, pretože DPMP narozdiel od DPMK prevádzkuje bezbariérovú dopravu v záujme telesne postihnutých cestujúcich. Prešovskí invalidi žiaden Maltézsky kríž nepotrebujú.
5. Ak sú na L19 v sedle štyri vozidlá, znamená to, že sa obieha po 120 minútach, a že na 66 min. jazdy pripadá 54 min. prestávky. Pokiaľ služby L19 nerobia prejazdy na iné linky, tak nekomentujem...
6. Dievčatá, o ktorých píšeš, si istotne nájdu iné pôsobisko.
Košický večer (http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=14076)
Ukradli automaty s lístkami (05.08.2003)

Nad tým, čo všetko dokážu zlodeji ukradnúť, zastáva človeku rozum. Aj včera polícii oznámili, že niekto ukradol dva automaty s cestovnými lístkami. Krádež sa stala na konečnej električiek pri štadióne Lokomotívy, kde neznámi páchatelia z prístrešku pre cestujúcich odrezali dva automaty zn. Merana 2000. Dopravný podnik vyčíslil škodu na 54 300 korún. Prípad eviduje Obvodné oddelenie PZ Košice-Sever, páchatelia sú zatiaľ neznámi.

tin
Reakcia na: Vladimír #266:
Presne tak!Súhlas!

Re #270 Sarko: To isté už tvrdím pár rokov.
Reakcia na: Sarko #249:
Ak nebude mat tak sa to vyriesi ako na starych vrakoch, necha sa dlhsie na zastavke a klesne sam. 🙂

#250 Vladimir> mas to ako na Leteckej akademii tam je tie dobry nastup do takeko Ikarusu staci spravit dlhsi krok.

#251 pokial viem tak kosicky vozickary vyuzivaju najviac organizaciu Maltezsky kriz alebo aj sem tam 60

#252 Ayeron> obratit sa na d3k0, alebo sa mu mozem postazovat aj ja 😉

#256 J > to tvrdim aj ja , ale co sa tyka nizkopodlaznosti narazal som na neprepracovanost Citara a je ho cenu za ktoru je vyhodnejsie kupit Solaris 🙂
#263 Na katalogu pracujem , pri vode sa neflakam chodim totiz trochu pracovat do nemenovaneho hypermarketu v Petrzke

AUPARK by som postaval pri 9-viatke, nech nemusia i ine narodnosti pouzivat vymozenosti prepravy zdarma. Aupark do mesta nepatri.

#258 Len aby vobec prisla.

#260 zacina to vyzerat ze v Presove sa zacinaju mnozit invalidi 🙂

#261 Vladimir. upozornujem na to ze linka 19 ma 4 sluzby cez vikend a pracovne dni 6 sluzieb pricom na linke neexistuje ziadna trhana sluzba


Sarko a dievcata z pred Slovana nebudu mat pracu 🙂

#271 J posleme vam pol 9-viatky a hned to stupne na 10% 🙂
J:
Samozřejmě, že ti vozíčkář bez cizí pomoci nepřekoná vstup do vozidla.

Např. v metru. Vůz metra má podlahu ve stejné výšce jako je nástupní hrana nástupiště. Mezi nástupištěm a podlahou vozidla je vždy 10-ti centimetrová škvíra. Kdykoliv jsem v metru viděl vozíčkáře, sám se do vozu nedostal.

Zrovna tak je to s autobusy. Ať bude mít vozidlo kneeing a řidič bude sebevíc obratnější, že zajede až k nástupišti, vždy tam bude min. 10-ti centimetrová škvíra také.

Klasický vozíček natlačí řidič do vozu bez použití plošiny, ale elektrický vozíček, to si bez šance. Tam se pak používá plošina.
Reakcia na: J #271:
Tak o tom mozeme len snivat. Na vychode skapal pes. A nielen na vychode. Ale to je do inej diskusie.
Sarko: Tak s tými pracovnými príležitosťami máš pravdu, tie sú potrebné. Bodaj by všade na Slovensku bola nezamestnanosť ako u nás pod 4%.
Byt miliardarom a skusenym hotelierom, z fleku zburam hotel Slovan a postavim tam vernu kopiu hotela Shalkház. Aj keby bola jeho kapacita podstatne mensia, bol by urcite honosnejsi a navstevovanejsi. Dnesny Slovan aj tak ziva prazdnotou a hostia sa navyse stazuju na prilisny hluk z rusnej krizovatky a elektriciek. Navyse sa hotel zacal prepadavat, posledna informacia bola o 2 cm. Skodoradostne si hovorim, len tak dalej...
Reakcia na: Nodes #267:
No pravdou zostáva, že už dnes sa na Nám. osloboditeľov mieša architektúra starých domov s architektúrou socialistického realizmu, ktorý, žiaľ, už nad tou pôvodnou prevláda.
Reakcia na: J #263:

K tym obchodnym centram, ohladne AUPARKu si to nevysvetluj doslovne. Ani Hypernova ci Carrefour nepomenovali svoje siete podla vlastnych nazvov (OC CASSOVIA, OC OPTIMA), takze som presvedceny, ak na N.O. nieco "vyrastie", ze sa to nebude volat po bratislavskom AUPARKu.

K tej sume 2 mld., v clanku sa pise, ze by islo o sumu 2 mld. a viac, takze je to len odhadovana cena "z brucha" a konecna cena bude zavisiet od "velkorysosti" daneho projektu.

Za IKEu by som sa zastal, nakolko tu nejde iba o to, ci je draha alebo smejdova (subjektivny nazor), ale hlavne o zamestnanost a konkurencieschopnost (objektivny nazor).

V Solarisoch je podla mna v tychto horucavach rovnako horuco ako v inyc znackach. Ked su vsak teploty priemerne, alebo znesitelnejsie teplo, v Solarisoch je cestovanie naopak najprijemnejsie.

Co sa tyka popisov vozidiel, podielam sa na tom aj ja. Je pravda, ze som jednak lenivy a k niektorym veciam ma treba "dokopat", ale nieco som uz dal dokopy, takze co sa tyka elektriciek, snad coskoro.
Reakcia na: Vladimír #266:
Teda, neviem, jak Tebe, ale mne nejde dohromady architektura starych budov spolu
s dizajnom a konstrukciou zo skla a kovu.
Reakcia na: Nodes #264:
Ja by som zasa povedal, že komunisti to námestie "dokecali" TAK, že Aupark tomu môže len pomôcť. Žiaľ, koľkokrát vidím Nám. osloboditeľov, je mi do plaču.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.