Reakcia na: Sarko #249:
Ak nebude mat tak sa to vyriesi ako na starych vrakoch, necha sa dlhsie na zastavke a klesne sam. 
#250 Vladimir> mas to ako na Leteckej akademii tam je tie dobry nastup do takeko Ikarusu staci spravit dlhsi krok.
#251 pokial viem tak kosicky vozickary vyuzivaju najviac organizaciu Maltezsky kriz alebo aj sem tam 60
#252 Ayeron> obratit sa na d3k0, alebo sa mu mozem postazovat aj ja

#256 J > to tvrdim aj ja , ale co sa tyka nizkopodlaznosti narazal som na neprepracovanost Citara a je ho cenu za ktoru je vyhodnejsie kupit Solaris

#263 Na katalogu pracujem , pri vode sa neflakam chodim totiz trochu pracovat do nemenovaneho hypermarketu v Petrzke
AUPARK by som postaval pri 9-viatke, nech nemusia i ine narodnosti pouzivat vymozenosti prepravy zdarma. Aupark do mesta nepatri.
#258 Len aby vobec prisla.
#260 zacina to vyzerat ze v Presove sa zacinaju mnozit invalidi

#261 Vladimir. upozornujem na to ze linka 19 ma 4 sluzby cez vikend a pracovne dni 6 sluzieb pricom na linke neexistuje ziadna trhana sluzba
Sarko a dievcata z pred Slovana nebudu mat pracu

#271 J posleme vam pol 9-viatky a hned to stupne na 10%
Vladimír
V Košiciach by úplne stačilo, keby na linkách, kde jazdia Solarisy boli garantované a v CP v tomto duchu vyznačené spoje aspoň jedného-dvoch poradí. Pri takej L19 a jej obehu 70 min. by to znamenalo, že ak by bol jeden SU garantovaný, invalid by mal istotu, že každých 90 minút určite príde Solaris. Ak dnes jazdia Solarisy na všetkých troch službách L19, je to pekné a je to pre invalida i ostatných cestujúcich, akýsi "bonus", ktorý dnes môže a zajtra nemusí byť. Ale nech aspoň ten jeden bus v 90 min. intervale garantovaný a vyznačený je. To, že jeden deň je na linke 100%-ná NP výprava a na druhý deň tam nie je NP bus ani jeden je blbosť. A to všetko by náramne pomohlo priblížiť MHD telesne postihnutým cestujúcim, takto im skvalitniť ich neľahký život a navyše to nie je o peniazoch, ale len a len o dobrej vôli DPMK.
Prešovskí vodiči "zdvíhali riť" celé roky, keď košický vozíčkar nevedel, že existuje bezbariérová doprava. Košická bezbariérová doprava je v porovnaní s prešovskou v plienkach, DPMP bol prvý podnik s bezbariérovou dopravou na Slovensku a dodnes poskytuje v tejto oblasti najvyšší štnadard služieb. To, že niekde používajú technicky menej dokonalé zriadenia (manuálna plošina) neznamená, že krok späť musí robiť aj DPMP.