Reakcia na: J #263:
K tym obchodnym centram, ohladne AUPARKu si to nevysvetluj doslovne. Ani Hypernova ci Carrefour nepomenovali svoje siete podla vlastnych nazvov (OC CASSOVIA, OC OPTIMA), takze som presvedceny, ak na N.O. nieco "vyrastie", ze sa to nebude volat po bratislavskom AUPARKu.
K tej sume 2 mld., v clanku sa pise, ze by islo o sumu 2 mld. a viac, takze je to len odhadovana cena "z brucha" a konecna cena bude zavisiet od "velkorysosti" daneho projektu.
Za IKEu by som sa zastal, nakolko tu nejde iba o to, ci je draha alebo smejdova (subjektivny nazor), ale hlavne o zamestnanost a konkurencieschopnost (objektivny nazor).
V Solarisoch je podla mna v tychto horucavach rovnako horuco ako v inyc znackach. Ked su vsak teploty priemerne, alebo znesitelnejsie teplo, v Solarisoch je cestovanie naopak najprijemnejsie.
Co sa tyka popisov vozidiel, podielam sa na tom aj ja. Je pravda, ze som jednak lenivy a k niektorym veciam ma treba "dokopat", ale nieco som uz dal dokopy, takze co sa tyka elektriciek, snad coskoro.
Vladimír
Ale do doby, kým toľko Solarisov bude, garantované spoje by mali byť. Je to otázka slušnosti a dôveryhodnosti podniku.
Téma plošiny v SU 12, ktorý do Prešova príde už budúci týždeň, je pre Prešovčanov veľmi citlivá. Poznámku vnímam ako nevinný pokus zaprovokovať, takže sa ňou nebudem viac zaoberať. Očakávam, že budúcoročný SU bude mať plošinu elektrickú a na L10 a L12 vystrieda #348.
Dá sa to, a je to plus Solarisu. Pre handicapovaného cestujúceho je však výhrou bezbariérový nástup čo i len jednými dverami vozidla.
Re #247 BM:
Iste, ale na to potrebuješ mať obrubník dostatočne vysoko. Košické takéto sú, no prešovské žiaľ nie. Naše mesto slepo verí, že je správne, že obrubník má byť čo najnižší. Opak je však pravdou, nástpný ostrovček by mal byť vyšší. Zaujala ma v Ostrave, vraj nová česká norma - nástupný ostrovček 30 cm vysoký.