Reakcia na: Vladimír #290:
Musim ti pripomenut ale to ze mentalne postihnuta osoba musi mat povinne doprovod, ktory ju dokaze ustrazit. Viem to lebo som sa jeden cas staral o takto postihnutu kamosku.Cuvanim sa to prekona jednoduchsie, lebo zabera vecsie rameno, a zvysuje sa tak krutiaci moment, ani proti obrubniku neides s furikom priamo kolesom ale ides cuvanim. Proste jednoducha dynamika totacneho pohybu.
Ta garantovana 7 by bola velmi dobra. vlado plne s tebou suhlasim.
Sarko> chcem dodat ze autobusova doprava nema ani jedno socialne zariadenie, vsetky totiz autobusakom zrusili. Jedine ho maju elektrickary a trolejbusaci. Mozes sa spytat hoc ktoreho vodica, vsetci ti to potvrdia.
solaris by sa na 25 osvedcil ale kto ti da Sacanskym novy voz. Nikto lebo Sacania su ty najhorsi vodici a vobec sa ti o to nebudu starat.
Dali im na skusku novu 5231 a pani vodici zo Sace ju hned naburali. Vobec sa o tie vozy nestaraju, i ked su tam niektore vynimky napr. 6030.
PRE VSETKYCH PRISPIEVAJUCICH.
Prosim Vas velmi pekne aby ste mali kusok strpennia pri pridavani prispevku do diskusie. Chvilku to trva ale vzdy a to prida. Vsetko zavisi na rychlosti pripojenia. Nerad mazem prispevky kvoli iMHD NEWS, lebo ludia ktory ho maju aktivovany potom maju bordel v prispevkoch, ked ich tam nenajdu. Dakujem BM

Vladimír
1. neviem si spomenúť, aké nástupište je pri Leteckej akadémii. No určite viem, že vozíčkar "dlhší krok" nespraví
2. L60 je nezmysel - obyčajné vyhadzovanie prachov von oknom, vôbec ju nikto nepoužíva. (V praxi) vyhradená preprava vozíčkov je ekonomické šialenstvo. To, že invalidi v Košiciach využívajú viac Maltézsky kríž ako DPMK je predovšetkým hanba a neschopnosť DPMK. Každý vozíčkar, keby na to mal podmienky, by si vybral radšej DPMK.
3. Súhlasím, že pri porovnaní kvality a ceny sa oplatí jednoznačne Solaris. Preto som rád, že ho v Prešove budeme mať.
4. V Prešove sa invalidi nemnožia. Trochu nechápem, čo si tým chcel povedať. L12 je nimi permanetne využívaná, pretože DPMP narozdiel od DPMK prevádzkuje bezbariérovú dopravu v záujme telesne postihnutých cestujúcich. Prešovskí invalidi žiaden Maltézsky kríž nepotrebujú.
5. Ak sú na L19 v sedle štyri vozidlá, znamená to, že sa obieha po 120 minútach, a že na 66 min. jazdy pripadá 54 min. prestávky. Pokiaľ služby L19 nerobia prejazdy na iné linky, tak nekomentujem...
6. Dievčatá, o ktorých píšeš, si istotne nájdu iné pôsobisko.