Reakcia na: BM #158:
A vsimol si si, ze tu uvadzas len odlety Slovenskych Aerolinii? A vies o tom, ze z kosickeho letiska este lietaju Sky Europe, CSA, a myslim Austrian Airlines? A ze to nie su chartery, ale pravidelne celorocne lietajuce lety?O COM TY TU VLASTNE PISES??? Co prispevok, to zavadzanie, pripadne vylozena nepravda!
Takze este raz: Letovy poriadok z Kosic je tu:
http://www.airportkosice.sk/palko/letovy_poriadok.html
Ceny leteniek Kosice-Praha: www.skyeurope.com
Ceny zeleznicnych cestovnych listkov som cerpal z platnych Cestovnych poriadkov Zeleznicnej spolocnosti a Ceskych drah. Tych 330 Sk a 478 Kc su uplne presne ceny za vnutrostatny listok Kosice-Cadca st.hr. a Cadca st.hr.-Praha hl.n. bez zliav a priplatkov. Priamy medzinarodny listok moze byt este o nieco malo drahsi ako sucet vnutrostatnych, ale to uz by som ta musel zasvatit do toho, co to je tarifa CIV a ako sa vypocitava cestovne CD-ZSSK a spat. Pre istotu ti poradim len jedno - zastav sa na zeleznicnej stanici a opytaj sa, kolko stoji listok do Prahy. Alebo skus www.cp.sk a www.vlak-bus.cz
A co sa tyka tvojej vety "Ja nepatrim medzi ludi, ktory si taky luxus mozu dovolit a poznam dost vela takych ako ja." - uvedom si, ze nie si na svete sam, clovece! Tak to nebude linka pre teba! Ale su aj taki, ktorym by sa hodila!
Sarko
Tak som namaloval certa na stenu a uz sa nezhodneme...
OK, ja sa Ta spytam takto, co ak zatrolejujeme len urcitu cast povodne autobusovej trate, alebo sa urcity trolejbusovy usek oproti autobusovej zmeni (ci uz z objektivnych pricin alebo subjektivnych ponechajme bokom)? Iste si pamatas, ze aj sucasne linky mali vychadzat z povodnych autobusovych liniek, ale vystavba sla inym smerom a vsetky sucasne trolejbusove linky nekopiruju ani jednu povodnu autobusovu linku. Aky by to bol zmatok pre cestujuceho, ktory sadne na taku T-linku, ktora ho odvezie po inej trase alebo uplne inam? Ale tato vec nie je jedinym argumentom, aby si mi potom nevyhadzoval na oci, ze si nevieme dostavat jednu trolejbusovu trat.
Ako uz vsetci vieme, v KE sa chysta dalsia reorganizacia autobusovych liniek a nie nepodstatnych. Kedze sa aj tak linky pomenia a cisla poprehadzuju, co tak pouvazovat o posunuti ciselnej rady autobusov, aby sa jednak ponechala rezerva pre elektricky, nasledovat by mohli trolejbusove linky a napokon autobusove. Cislovanie trolejbusovych liniek od 15, resp. od 20 do 40 a dalej autobusy.
Ale keby aj nie, co Ti vadi na ciselnej rade 70 az 80? Ved je to dvojmiestne cislo ako kazde ine a zabera rovnako vela miesta ako trebars c. 22
A propos, aspon sa mozeme pochvalit, ze mame nieco spolocne s budapestianskou trolejbusovou prevadzkou, tam sa mi cisla ako 70, 72, 80, ci 83 pozdavali ako uplne normalne a bezne (oproti tym trojmiestnym...)
Ad #179: OK, slovo "jezdilo" som prehliadol, myslel som, ze mal na mysli "letalo"