Reakcia na: Sarko #174:
No tak moment. Ja vždy za "default" údaj používam údaj platný pre školský rok. Prázdninové obmedzenia ako pozastavenie premávky L70 sú dočasnými úpravami.Čo sa týka trolejbusových liniek, tak nesúhlasím. Spýtam sa Ťa takto: Chcete trolejovať väčšinu kapacitných autobusových liniek. Znamená to, že v určitom časovom bode "x" budú mať skoro všetky významné linky čísla okolo 70-80? No fuj...
S tradíciou by som sa veľmi neoháňal. Trolejbusy a spolu snimi aj ich číslovanie nemajú v Košiciach ešte dlhú tradíciu. To sa ale nedá povedať o mnohých "klasických" autobusových linkách, ktoré čaká trolejizácia. Ja skrátka nepochopím, že jedného dňa na Podhradovú kam štyridsať rokov jazdí zásadne L16 príde nejaká L7x LEN PRETO, že tam natiahnu trolej. Je to podľa mňa zahrávanie sa s orientáciou cestujúcich.
Je to presne tá istá situácia, ako keď sa v roku 1992 v Prešove strolejovala L38. Boli plány s jej preznačením na L3, aby zapadla do trolejbusového radu a dodnes sa ma plno mimoprešovských pýta, prečo ju neprečíslovali. Mojou odpoveďou je otázka: "A NAČO?"
Myslím, že samostané číslovanie trolejbusových liniek je zlým smerom, a menším hriechom by bolo prečíslovanie dnešných, zatiaľ iba troch, TR liniek, ako v budúcnosti dezorientovať cestujúcich kvôli tomu, aby sa dopravní nadšenci tešili tomu, že je v tom akože systém. V Prešove sme už takéto "hry" s cestujúcim prekonali.
Vladimír
Re #173 Dopravák: Nuž, aká komplikácia? Čo sa pre cestujúceho zmení? Akurát sa naučí, že na Furču L72 nejde, zostane mu len L70 a 71. Das ist alles!
A keď sa na to pozrieš s dopravného hľadiska, tak podľa mňa niet dôvodu fúrikovať 3x za hodinu klbák na Myslavu, keď tam môžem poslať 2x za hodinu sólo, čo im aj tak bude nadštandard.