Viď predchádzajúca odpoveď - malé DP majú menej tržieb, menej dotácií a okrem toho obyvatelia menších miest zvyknú používať pédestriálnu dopravu podstatne častejšie ako veľkých.
Záver: Veľké DP sú vo výhode oproti malým:-P.
S tým postihovaním vodičov som nemyslil len pre teba - Omni - ale pre každého, kto sa k tomu vie vyjadriť. Len tak ma to napadlo. Nejaký postih, musí existovať, veď zišiel z trasy linky ?
Čítam odspodu, tak dúfam, že nebudem duplicitný:
INFOSYSTÉM: Úvaha je nesprávna, prtože väčší DPB má aj viac peňazí, takže nasadenie infosystému by malo byť rovnako rýchle. Pointa je v tom, že KE zakúpili cca. desaťnásobne drahší systém BUSE, ktorý má samozrejme ďaleko viac možností ale KE ich nevyužívajú.
To, že väčší DP má viac peňazí, platí aj pre ostatné body.
To si fakt myslis, ze hlavnym dovodom pisania CP na stroji su haldy predtlacenych papierov? v hodnote max niekolko 100korun? Nebud smiesny. Ak mi dosvedcis, ze to je pravym a jedinym dovodom, tak vsetok ten papier od DP kupim sam za vlastne peniaze.
Horšie to je naopak. Keď vysvetlivka e-nízkopodlažný spoj je uvedená pod CP, ale pritom pri žiadnom čase odchodu nie je toto "e" uvedené (ako na 7-ke cez letné prázdniny) .
Dalo by sa dlho diskutovat o tom, ci je lepsie mat 1 garantovanu linku (celu), alebo garantovane spoje na niekolkych linkach. Mne oba sposoby pripadaju rovnocenne, to zalezi totiz na potrebe konkretneho mesta. ALE!
Ked uz ja (ako dopravca) viem, ze ten a ten spoj tej a tej linky bude vzdy nizkopodlazny, UVEDIEM TO AJ DO CP. Napriklad prazsky DP svoje NP spoje uvadza v cestovnom poriadku tucnym pismom a doplnuje ich symbolom invalidneho vozicka. V Presove sa za prislusny odchod NP spoja doplni znak #. Je vcelku jedno, aky znak bude znamenat "tento spoj vykonava NP vozidlo", ale ta vysvetlivka v tom CP musi byt!
Ja som cosi podobne zail kedysi davno na L52 - posledny spoj o 22.13 zo Sace. Muzske osadenstvo po navsteve krcmy na Kvetnej tiez spustilo spev. Pre mna prekvapenim bolo, ked sa ma jeden riadne potrundzeny pytal, kde to je. Po mojej odpovedi, za zadival dost neveriacky
L16 je primarne prelozena s L30 od NO po Blsak a spat (i ked to nieje az tak idealne ako by som si ja predstavoval, mozno i Ty). L37 je primarne prelozena s L11, je na nu naviazana (L37 na L11) zaroven s L11 je prelozena aj L20 od Lunika 9 po Colnicu.
1. vetu o tej L28 som nepochopil. No hej, nie každý spoj ide na otočku späť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA