Reakcia na: LUK #10132:
Dalo by sa dlho diskutovat o tom, ci je lepsie mat 1 garantovanu linku (celu), alebo garantovane spoje na niekolkych linkach. Mne oba sposoby pripadaju rovnocenne, to zalezi totiz na potrebe konkretneho mesta. ALE!Ked uz ja (ako dopravca) viem, ze ten a ten spoj tej a tej linky bude vzdy nizkopodlazny, UVEDIEM TO AJ DO CP. Napriklad prazsky DP svoje NP spoje uvadza v cestovnom poriadku tucnym pismom a doplnuje ich symbolom invalidneho vozicka. V Presove sa za prislusny odchod NP spoja doplni znak #. Je vcelku jedno, aky znak bude znamenat "tento spoj vykonava NP vozidlo", ale ta vysvetlivka v tom CP musi byt!
eMareq
Ano DPMK ma v konecnej sume viac penazi ako DPMP, ale nezabudaj, ze sme druhym najviac zadlzenym mestom na slovensku s vyse miliardovou sekerou. Takze ked niet penazi na ine sluzby/zaistenie chodu mesta, tak tazko budes chciet, aby bolo na vsetko a aby bol kazdy spokojny.
Davam Ti vsak za pravdu, ze DPMK mal spravne kazdy rok uvadzat co z tych penazi kde slo. Tak by sa vedelo kde su diery. Preto nebola nudza ani o kadejake odmeny, ktore si podla mna povodne vedenie ani nezasluzilo. Lenze, kde niet kontroly tam tazko potom najst vinnika. A tak sa 'bačovalo.' Ja verim, ze nove vedenie bude ine, nakolko peniaze bude dostavat uz len od mesta a teda od poplatnikov dani.
~> TA - L28 je vymyslena tak, aby sa v kazdom smere nejazdilo do Mysle. Celkom hned neide. Do Mysle ide na otocku, ked ma v CP napisane 'h'. Sice i-ckove su tiez na otocku. Bol si uz tam na konecnej?
Cela konecna je okruzna cesta okolo stadiona. Cez VD je to tak, ze tam L28 stoji cca hodinu + nieco, ked ide z Kosic. Ked ide z Mysle, tak zasstoji na stanici.