Inak,keď sme pri tých starých služobných CP,tak pozerám SCP na Silvestra 1999 a aj 2000. Tam sú služby na linkách 3 a 6,ktoré behali v noci (od 24.00 do rána). Dokonca niektoré spoje L9 nešli na Jazero ráno 1.1.2000,resp.1.1.2001,ale do Barce. Pamätá si niekto nato?
momentálne v lete 2010 sú to dve služby; 46 13 5 "w" o 14:02 a 09 17 2 "w" (P) o 14:20... Jeden čas niekedy v lete 2003 alebo 2004 sa chvíľu používal vjazd istej končiacej trhanej služby niekedy poobede z dôvodu nejakej mimoriadky; výjazd okrem cesty do USS mala raz jedna služba (trhaná Rka - tiež niekedy v lete pred pár rokmi) idúca na Žel. stanicu (R1)... ...dôvod neviem...
Intervaly na linkách 1, 2, 3, 4, 5, 7 a 9 boli najprv 15/15/20/30 (od 4.2.1989 do 13.10.1989) neskôr sa zlepšila špička z 15 na 12 minút (od 14.10.1989 do 28.3.1993), inak sa nemenilo nič viac. Potom prišiel rok 1993 a začalo sa obmedzovať naspäť na 15/15/20/30 (29.3.1993) a zvyšok poznáš z #5479.
Vďaka za doplnenie. Čo sa ale spomína o počte spojov, tak hoci tu bolo 5 liniek, tak pokiaľ viem, nemali bohvie aký interval (15 minút?).
Re #5480 Yogi616: Aj s dvoma linkami sa dá výborne obslúžiť sídlisko. Ja už som viackrát písal v prospech nižšieho počtu liniek (všeobecne) a hustejších intervalov. Ak by sa napríklad na L7 zaviedol primeraný interval v špičkách počas školského vyučovania (5 alebo 6 minút), nechýbala by mi ani linka 3. Aj keď sa budem opakovať, tak okrem toho by sa mali skrátiť linky 13, 28, 52. Veď ak ide električka každých 3 - 5 minút, načo tam aj autobusy? Opačný koniec L52 by sa dal taktiež riešiť skrátením (Moldavská alebo NO).
nie je dôležitý počet liniek, ale celková hustota dopravy... keby šlo o počet tak to porovnám, v roku 2007 jazdilo z ŤHC spolu 14 - 15 liniek, teraz síce len 10, no doprava je určite na lepšej úrovni
Liniek bolo stále 5, linka 2/3 bola jedna linka ktorá premávala v smere na Jazero ako linka 3 a na Lokomotívu ako linka 2. ?
Re #5472 jt: Krach električkovej dopravy, značne postihujúci Jazero začal v roku 1993.
Najprv dojazdila L1 (25.6.1993) - z dôvodu prázdninového obmedzenia (vlastne celkovo to táto linka mala v tomto roku nahnuté, keď jej premávka bola vo februári 1993 zrušená, potom na protest MZ(!) obnovená, potom koncom marca obmedzená (spolu s ďalšími e-linkami), potom ešte viac obmedzená a nakoniec úspešne zrušená). Po prázdninách 1993 sa už neobnovila.
L8 ukončila svoju púť pred Vianocami 1993 (cez prázdniny 1993 nejazdila takisto).
L5 dojazdila 6.7.1993 z dôvodu prázdninového obmedzenia, potom po prázdninách sa znovu obnovila, ale už len ako špičková linka každých 15-20 minút. Od 23.12.1993 do 1.2.1994 bola zrušená. Potom sa obnovila, pričom premávala opäť v špičke a v intervale 30 minút. 5.3.1994 bola zlikvidovaná aj ona (ale bez L5 by sa dalo prežiť ak by sa spoje previedli na L9 už skôr).
Re #5466 5211_2: Posledná "väčšia" zmena sa robila vtedy, keď sa otváral ten-ktorý úsek trolejbusovej dráhy. No a potom Schwartzovo "závideniahodné" linkovanie.
Potom sa zmeny v linkovaní sa robili zvyčajne vtedy, keď došli od štátu peniaze na MHD a bolo potrebné čo to obmedziť, alebo rovno zrušiť. Sem tam vznikla aj nejaká nová linka, ale bolo to len také látanie-plátanie. Takéto hokusy-pokusy tu nemali dlhé trvanie, boli vzápätí zrušené.
To máš tak -20 rokov od pádu minulého režimu vládne v košickej MHD stále chaos a neporiadok (pričom obdobie 2006 - 2010 je snáď najchaosovitejšie obdobie aké nepamätám a to už bolo všelijako).
Nechcem samozrejme krivdiť tým, ktorí sa s týmto stavom nechcú zmieriť a niečo robia, hoci ich možnosti sú obmedzené a ešte majú nadôvažok niekým zviazané ruky.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Yogi616
Služba 02 01 1-2
Linka č. 6: 1:20 Nám. osloboditeľov - Trieda SNP - Nám. Maratónu mieru 1:38
Služba 09 03 1-2
Linka č. 1: 1:20 Nám.Maratónu mieru - Nám. osloboditeľov - OC Važec 1:41
Služba 09 04 1-2
Linka č. 1: 1:20 Nám.Maratónu mieru - Trieda SNP - OC Važec 1:46
(v zastávke "Ferrocentrum" vyčká na príchod spoja linky č. 6 od Nám. osloboditeľov - kvôli prestupu na Železníky)
Pamätá niekto aj tie spoje?