Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: jt #5472:
a ďalšie malo byť medzi Dneperskou a Levočskou...
Reakcia na: jt #5472:
5liniek na Jazere (resp. 6. Jeden čas chodila na Jazero aj linka 2) a teraz ledva 3linky ED ?
Reakcia na: jt #5472:
Linka 1 vydržala asi do konca júna 1994, linka 8 padla prvá, v decembri 1993... po prípade EMQ upresní...
Reakcia na: jt #5472:
Linka 5 s trasou AMF - OCV a späť bola definitívne zrušená 05. 03. 1994...
Reakcia na: Yogi616 #5465:
To malo (de facto ešte aj má) byť ďalšie obratisko.

Re #5466 5211_2: Zmeny boli určite v 1989, po otvorení doteraz posledného úseku trate (od križovatky Moldavská-Alejová po most VSS), rok alebo dva pred tým (Moldavská, Štúrova) a určite po vylúčení dopravy z Hlavnej (1988). Ako to bolo neskôr, neviem. Na Jazero chodilo svojho času až 5 liniek (1, 3, 5, 7, 9), kedy sa rušili, už doplní asi niekto iný.
Reakcia na: redburger #5464:
Scany by si náhodou urobiť nemohol?
Reakcia na: tbus #5469:
Ja viem, ale keby som napísal Korzo, niektorý by nemuseli vedieť čo myslím. ?
Reakcia na: 5211_2 #5466:
vtedy sa to ešte volalo KORZO ?
no akosi husto tu bolo ako čítam ? už sa polepšíme ?
...viac-menej všetky víkendové služby platné približne v roku 2005...samozrejme, že KD ?

http://www.ulozisko.sk/310335/02_-_46_volne_2005.xls

? ?
Reakcia na: 5211_2 #5462:
Ešte by ma zaujímalo, či sa uskutočnila niekedy v 90.-tych rokoch väčšia zmena v linkovom vedení. Vraj boli pri tejto príležitosti vtedy v Korzári zverejnené komplet CP a chcel by som si to vyhľadať. ?
Reakcia na: redburger #5464:
tiež mám to číslo a veru,je to zaujímavé ? napr. som ani nevedel,že obratisko malo byť až pri ŽST Krásna...
Reakcia na: 5211_2 #5462:
Som si spomenul, nebude to k Tvojmu príspevku úplne, len by som chcel oznámiť, že v novom Jazerčanovi je článok o spustení električiek na JZR + pár hist.fotiek zo zahájenia prevádzky.
Historické fotky sa v Jazerčane však objavujú aj od čitateľov z výstavby sídliska ,resp. z obdobia tesne po dokončení sídliska, ozaj zaujímavé pozeranie. A budú , ak sa ich nazbiera, čo nepochybujem, aj v ďalších číslach. ?
Reakcia na: eMareq #5459:
no veru, tak potom chýba vôľa, na to som akosi zvyknutý 😞
Mám pred sebou článok o spustení prevádzky TD z 27.9.1993, v ktorom sa na konci píše, citujem:

"V tejto súvislosti sa presmeruje linka č. 30. Pôjde po Prešovskej ceste, cez železničnú stanicu pri DK. Smerovať bude na KVP, potom cez Toryskú na Námestie osloboditeľov a cez Južné nábrežie k Modusu."

Nejak tomu nechápem, veď od DK cez KVP na Jazero jazdila odvtedy predsa linka 50, nie? ?
Reakcia na: 5 #5456:
Tak nám pán Mičovský, ktorého naspäť volá nový minister Simon: http://spravy.pravda.sk/minister-simon-odvolal-generalneho-riaditela-podniku-lesy-sr-riska-11c-/sk_domace.asp?c=A100716_150904_sk_domace_p23

"Minister Simon vyzval na návrat aj bývalých pracovníkov generálneho riaditeľstva Lesov SR Petra Gogolu a Jána Mičovského, ktorí pred rokom otvorene poukázali na klientelizmus v tomto štátnom podniku a boli prepustení. Obaja berú ponuku, ktorú im sprostredkovali médiá, ako satisfakciu a sú ochotní ju prijať."

vysvetlil, že na cyklochodníky €€€ nie sú (toľké prekvapenie). Naproti tomu na jeho plat sa peniaze záhadne nájdu. A nielen na jeho plat. Košický Megastrát s.r.o. je známy tým, že si zamestnáva ľudí, ktorí sú tu od toho, aby povedali, že "nie sú" peniaze a treba počkať, kým nejaké budú. Ale možno má megastrát tajnú 13-tu komnatu o ktorej nikto až na pár vyvolených osôb nevie, v ktorej sú €€€ aj na "prepotrebných" vysvetľovačov typu pána Mičovského a ďalších. Ktovie aká veľká je tá komnata a koľko €€€ sa tam do nej zmestí... Žeby celý rozpočet mesta?

Košickí cyklisti musia počkať. Čakali 18 rokov, tak hádam vydržia čakať ďalších 18, 36, 54, 72, 90, 108, ...
Reakcia na: Yogi616 #5458:
a teraz staré tabule...
Reakcia na: redburger #5457:
V roku 1992(!) schválilo vtedajšie MZ koncepciu rozvoja cyklotrás v Košiciach, pričom sa malo každoročne preinvestovať 1 milión korún. Teda netreba žiadne koncepciu, tie už sú, ale treba vôľu ju naplniť. A keď sa ide niečo postaviť, tak nech to nevyzerá ako na Komenského.
Reakcia na: 5 #5456:
cyklotrasy podla mna by najprv trebalo riesit nejak normalne a koncepcne na papieri, po tom, co povystrajali na Komenskeho, je to evidentne nutne. Potom by sa podla toho papiera mali postupne cyklotrasy riesit. Obavam sa, ze vela z nich sa poriesi namalovanim zelenych ciar po ceste a bude vymalovane (doslova 😃 ) .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.