To malo (de facto ešte aj má) byť ďalšie obratisko.
Re #5466 5211_2: Zmeny boli určite v 1989, po otvorení doteraz posledného úseku trate (od križovatky Moldavská-Alejová po most VSS), rok alebo dva pred tým (Moldavská, Štúrova) a určite po vylúčení dopravy z Hlavnej (1988). Ako to bolo neskôr, neviem. Na Jazero chodilo svojho času až 5 liniek (1, 3, 5, 7, 9), kedy sa rušili, už doplní asi niekto iný.
Ešte by ma zaujímalo, či sa uskutočnila niekedy v 90.-tych rokoch väčšia zmena v linkovom vedení. Vraj boli pri tejto príležitosti vtedy v Korzári zverejnené komplet CP a chcel by som si to vyhľadať. ?
Som si spomenul, nebude to k Tvojmu príspevku úplne, len by som chcel oznámiť, že v novom Jazerčanovi je článok o spustení električiek na JZR + pár hist.fotiek zo zahájenia prevádzky.
Historické fotky sa v Jazerčane však objavujú aj od čitateľov z výstavby sídliska ,resp. z obdobia tesne po dokončení sídliska, ozaj zaujímavé pozeranie. A budú , ak sa ich nazbiera, čo nepochybujem, aj v ďalších číslach. ?
Mám pred sebou článok o spustení prevádzky TD z 27.9.1993, v ktorom sa na konci píše, citujem:
"V tejto súvislosti sa presmeruje linka č. 30. Pôjde po Prešovskej ceste, cez železničnú stanicu pri DK. Smerovať bude na KVP, potom cez Toryskú na Námestie osloboditeľov a cez Južné nábrežie k Modusu."
Nejak tomu nechápem, veď od DK cez KVP na Jazero jazdila odvtedy predsa linka 50, nie? ?
"Minister Simon vyzval na návrat aj bývalých pracovníkov generálneho riaditeľstva Lesov SR Petra Gogolu a Jána Mičovského, ktorí pred rokom otvorene poukázali na klientelizmus v tomto štátnom podniku a boli prepustení. Obaja berú ponuku, ktorú im sprostredkovali médiá, ako satisfakciu a sú ochotní ju prijať."
vysvetlil, že na cyklochodníky €€€ nie sú (toľké prekvapenie). Naproti tomu na jeho plat sa peniaze záhadne nájdu. A nielen na jeho plat. Košický Megastrát s.r.o. je známy tým, že si zamestnáva ľudí, ktorí sú tu od toho, aby povedali, že "nie sú" peniaze a treba počkať, kým nejaké budú. Ale možno má megastrát tajnú 13-tu komnatu o ktorej nikto až na pár vyvolených osôb nevie, v ktorej sú €€€ aj na "prepotrebných" vysvetľovačov typu pána Mičovského a ďalších. Ktovie aká veľká je tá komnata a koľko €€€ sa tam do nej zmestí... Žeby celý rozpočet mesta?
Košickí cyklisti musia počkať. Čakali 18 rokov, tak hádam vydržia čakať ďalších 18, 36, 54, 72, 90, 108, ...
V roku 1992(!) schválilo vtedajšie MZ koncepciu rozvoja cyklotrás v Košiciach, pričom sa malo každoročne preinvestovať 1 milión korún. Teda netreba žiadne koncepciu, tie už sú, ale treba vôľu ju naplniť. A keď sa ide niečo postaviť, tak nech to nevyzerá ako na Komenského.
cyklotrasy podla mna by najprv trebalo riesit nejak normalne a koncepcne na papieri, po tom, co povystrajali na Komenskeho, je to evidentne nutne. Potom by sa podla toho papiera mali postupne cyklotrasy riesit. Obavam sa, ze vela z nich sa poriesi namalovanim zelenych ciar po ceste a bude vymalovane (doslova ) .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
"Minister Simon vyzval na návrat aj bývalých pracovníkov generálneho riaditeľstva Lesov SR Petra Gogolu a Jána Mičovského, ktorí pred rokom otvorene poukázali na klientelizmus v tomto štátnom podniku a boli prepustení. Obaja berú ponuku, ktorú im sprostredkovali médiá, ako satisfakciu a sú ochotní ju prijať."
vysvetlil, že na cyklochodníky €€€ nie sú (toľké prekvapenie). Naproti tomu na jeho plat sa peniaze záhadne nájdu. A nielen na jeho plat. Košický Megastrát s.r.o. je známy tým, že si zamestnáva ľudí, ktorí sú tu od toho, aby povedali, že "nie sú" peniaze a treba počkať, kým nejaké budú. Ale možno má megastrát tajnú 13-tu komnatu o ktorej nikto až na pár vyvolených osôb nevie, v ktorej sú €€€ aj na "prepotrebných" vysvetľovačov typu pána Mičovského a ďalších. Ktovie aká veľká je tá komnata a koľko €€€ sa tam do nej zmestí... Žeby celý rozpočet mesta?
Košickí cyklisti musia počkať. Čakali 18 rokov, tak hádam vydržia čakať ďalších 18, 36, 54, 72, 90, 108, ...