Evidenčné číslo:7417
Typ: Škoda 29T2 ForCity Plus
Výrobca: Škoda Transportation, Plzeň
Výrobné číslo: 10214
Rok výroby: jeseň 2015
Sprevádzkovanie: 15.2.2016
Nadobúdacia cena: 2 450 000 €
Depo: Jurajov dvor
Nehody: Nehoda s električkou #7414 pri tuneli (2.2.2022) - električka #7414 pri odbočovaní z nábrežia do tunela narazila do ľavej časti protiidúcej električky #7417. Električka #7417 bola po nehode viac ako dva roky mimo prevádzky.
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (1920 × 540 px; V), BS 370 (1920 × 540 px; V), BUSE BS 370 (1920 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
2.2.2022 4/21
1.2.2022 9/9
31.1.2022 ZV-E/3
28.1.2022 4/7
27.1.2022 9/11
26.1.2022 4/9
25.1.2022 4/5
24.1.2022 9/9
23.1.2022 9/9
22.1.2022 ZV-E/3
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mhr1 #59:
Kolegovi práve leasingovka opravila asi ročné auto po búračke nákladom o 50.000,- CZK vyšším, než je cena nového auta. Prečo to nedali na totálku, mi nie je jasné. Z pôvodného auta ostal hádam len zadný nárazník.
Reakcia na: Andrej #56:
Áno, ale jednak 1838 vyradili až o niečo neskôr, ak sa dobre pamätám a jednak, tu sa splnila podmienka 3 na vyradenie, teda, že oprava je drahšia, ako zostatková hodnota vozidla (podmienka 1 = vozidlo je po životnosti, podmienka 2 = vozidlo má "vyjazdenú" poslednú opravu). A v prípade električky je jasné, že aj keby sa dva články vyrábali nanovo, tak je to vždy lacnejšie ako celá nová električka, čiže nie je splnená ani podmienka 3.
To je síce krasne ale autobus a električka majú úplne inú životnosť
Reakcia na: Andrej #56:
Električka 7417 bola vyrobená na konci roka 2015 a jej posledný záznam bol 2.2.2022 a linke 4
Reakcia na: Mhr1 #55:
Len jednu vec poopravím: 1838 mala v čase nehody sotva 6 rokov, čiže sa vôbec nedá hovoriť o vozidle po životnosti.

Ináč máš samozrejme pravdu.
Reakcia na: Škoda Forcity #54:
Nie. Ten autobus je už po životnosti, 7417 má ešte príliš vysokú zostatkovú hodnotu na to, aby bola vyradená. Praha neopraviteľné električky posiela do Škodovky, kde zničený článok postavia nanovo. Tak ako kedysi vyrobili trolejbusu 6617 nový zadný článok.
Reakcia na: trolejbus6207 #49:
Toto sa aj s autobusmi deje:
Najskôr odstavia z premávky, a po rokoch mimo prevádzy sa rozhodnú, že ten bus nebude opravený a bude vyradený ako napríklad sor #1838. Niečo podobné sa môže stať aj s električkou #4717
Reakcia na: ES499.0001 #51:
To sa nedá takto priamo zrealizovať, navyše už nie sú v záruke.
Reakcia na: ES499.0001 #51:
Zodpovední ešte nerozhodli, kto ju bude opravovať, však načo, času je predsa dosť...

Aj tak výber skončí pravdepodobne tak, že to bude opravovať Škodovka a odpoveď na Tvoju otázku je samozrejme áno, ale ružovo to nevidím
Reakcia na: trolejbus6207 #50:
Nebolo by lepšie električku poslať rovno do Škody nech sa opraví u výrobcu?
Reakcia na: ES499.0001 #44:
NIE !!!
Reakcia na: Škoda Forcity #45:
Čo tu splietaš za nezmysly o vyradení?
Reakcia na: Škoda Forcity #45:
Vyradenie 1-2 článkov z 5 je akurát tak možné.
Reakcia na: Škoda Forcity #45:
treba to otrieskať PRimátorovi aj EU komisii o hlavu ako sa s peniazmi daňových poplatníkov zaobchádza keďže vozidlo stálo takmer 2,5 milióna a jazdilo iba 6 rokov
Reakcia na: Ma178rek #40:
Je tam "viac ako 2 roky"
Reakcia na: ES499.0001 #44:
Je možné aj vyradenie bohužial😟
Ubehli už 2 roky od nehody a električka stále nejazdí. Už je známy víťaz toho tendra na opravu?
Reakcia na: Polocan_8998 #41:
V komentári #28 máš všetko 🙂
Reakcia na: Polocan_8998 #41:
Uz je na nete zmluva na jej opravu. 😉 Skor sa hladali peniaze na opravu a par mesiacov len tak stala po nehode.
Je naozaj taký problém opraviť električku ktorá sa stále vyrába? Chápem že niektoré náhradné diely nejde tak ľahko zohnať alebo je náročné zohnať ľudí čo by sa do toho vrhli ale keď stojí jedna električka približne 2 milióny, je to celkom nevýhodné že to len stojí v depe.
Reakcia na: upravovač fotiek #39:
Keďže už električka 2 roky stojí tak je to asi DPB dosť jedno keď bude stáť aj naďalej 😂
Reakcia na: Ma178rek #38:
Po Dubnickej pomste a Zvolenskej pomste nechcem mať ešte aj Trnavskú pomstu.
Reakcia na: upravovač fotiek #37:
Použijú diely z panterov ktoré tam kompletizuju a budeme mať tramtrain
Reakcia na: Dispecer #35:
Prosím, len nech to nerobí ŽOS Trnava!
Reakcia na: Viko #34:
Aha, o predaji Pars-u som nevedel, to sa asi odohralo v inom režime, ako pokútny predaj Ekovy, keď som to nezaregistroval...
Reakcia na: Viko #34:
ŽOS Trnava ešte nie je v Škodovke? 😂
Reakcia na: trolejbus6207 #33:
Škoda kúpila Pars aj Ekovu, kto iný by sa toho eše mohol chopiť? Nech mu dáme vedieť, aby sa pripravil na odkup 😀
Reakcia na: Solider #32:
Samozrejme, snáď si nemyslíš, že Škodovka to pustí napríklad Pars-u?
Reakcia na: trolejbus6207 #31:
Takže tento tender je len pro forma, môže vyhrať aj niekto iný ako Škoda alebo nimi sprostredkovaná firma?
Reakcia na: Solider #30:
ÚD by si na to asi aj trúfli, ale nemôžu...
Reakcia na: trolejbus6207 #29:
Podľa fotoprílohy je najviac poškodený článok C02, ten bude potrebné odstrojiť a nanovo vyvariť, keďže je tam viditeľná deformácia stĺpika, ako aj obvodovej časti konštrukcie. Toto je už nad možnosti ÚD? Však sme si tu kedysi robili vlastné modernizácie. Ostatné články pod odlepení laminátov nevyzerajú byť na tom tak zle, hoci sú tiež v predmete zákazky.
Reakcia na: TeBeCe #28:
Ty vole, vypísať výberko takmer dva roky po nehode, som v šoku, ešte že máme električiek za vagón...
Ako som písal v príspevku nižšie, podľa môjho zdroja sa už mala od októbra opravovať, toto som teda fakt nečakal 💀 💀 💀
Zatiaľ stále nič, možno "soudruzi ze Škodofky" ju začnú opravovať koncom septembra/začiatkom októbra...
Ako to vyzerá s opravou tejto škodovice?. Robí sa už na nej? Alebo ako?
Reakcia na: Solider #23:
Možno zdroj náhradných dielov
Reakcia na: Solider #23:
Možno už boli vyrezané pre zahájenie opravy.
Reakcia na: Balu #22:
Máš pravdu. Hoci mne sa zdá, že neskôr tam už okná chýbali.
Reakcia na: Solider #21:
Neboli okná rozbité
Reakcia na: mirec240 #19:
Kompletne celá ľavá časť bola oholená a porozbíjané sklá.
Reakcia na: mirec240 #19:
Vďaka za upozornenie, opravil som
Reakcia na: trolejbus6207 #18:
Podľa výpravy bola #7414 v premávke už 8.2.2022 (teda po 6 dňoch od nehody). Tam išlo hlavne o to, že ona mala poškodený len ľavý predný roh, čo sa dá opraviť celkom ľahko ak sú náhradné diely, #7417 mala očividne "rozpáranú" značnú časť bočnice.
Reakcia na: ES499.0001 #17:
#7414 sa opravovala necelý mesiac, doplnil som to do karty voza, #7417 je poškodená podstatne viac, musí sa opraviť Škodovkou
Reakcia na: trolejbus6207 #14:
Ako dlho sa po nehode opravovala #7414. Ktorá z električiek bola po nehode viac poškodená? (predpokladám že #7417)
Reakcia na: Ma178rek #15:
Bohužiaľ smutná realita
Reakcia na: trolejbus6207 #14:
Ale super že v texte je predpoveď že viac ako rok mimo prevádzky
Reakcia na: ES499.0001 #13:
Tak ako doteraz (= nič sa nedeje) 😠
Už prešiel rok aj niečo od nehody, ako prebieha oprava?
Reakcia na: Solider #11:
Odstrojená je už dávno, ale že by zrovna opravovala, sa nedá povedať... 😠
Reakcia na: Petto #10:
Postupne sa opravuje.
V akom stave je tento voz po nehode ?
Reakcia na: Solider #8:
Obávam sa, že to nie je také jednoduché, ako opravovať T3 alebo T6A5.
Reakcia na: trolejbus6207 #7:
Len aby sme si to nakoniec neopravovali sami.
Reakcia na: Solider #6:
Viem, nepohlo sa to ani kúsok, čaká sa na vyhodnotenie "súťaže" na opravu... 😠 😠 😠
Reakcia na: trolejbus6207 #5:
Bude to ešte na dlhšie.
Reakcia na: Petto #4:
Odstrojená je už dávno, skúsim zistiť, ako je na tom dnes, ale ružovo to určite nevyzerá...
Opravuje sa uz ten voz ci este nie ?
Od 1.7. do 29.7.2021 odstavená kvôli vadnej klimatizácii
Od 25.6. do 14.8.2020 odstavená kvôli vadnému palubnému počítaču
Od 18.2. do 8.3.2019 odstavená kvôli plánovanej strednej oprave po ubehnutých 200.000 km