Evidenčné číslo:7417
Typ: Škoda 29T2 ForCity Plus
Výrobca: Škoda Transportation, Plzeň
Výrobné číslo: 10214
Rok výroby: jeseň 2015
Sprevádzkovanie: 15.2.2016
Nadobúdacia cena: 2 450 000 €
Depo: Jurajov dvor
Nehody: Nehoda s električkou #7414 pri tuneli (2.2.2022) - električka #7414 pri odbočovaní z nábrežia do tunela narazila do ľavej časti protiidúcej električky #7417. Električka #7417 bola po nehode viac ako dva roky mimo prevádzky.
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (1920 × 540 px; V), BS 370 (1920 × 540 px; V), BUSE BS 370 (1920 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
2.2.2022 4/21
1.2.2022 9/9
31.1.2022 ZV-E/3
28.1.2022 4/7
27.1.2022 9/11
26.1.2022 4/9
25.1.2022 4/5
24.1.2022 9/9
23.1.2022 9/9
22.1.2022 ZV-E/3
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mhr1 #59:
Kolegovi práve leasingovka opravila asi ročné auto po búračke nákladom o 50.000,- CZK vyšším, než je cena nového auta. Prečo to nedali na totálku, mi nie je jasné. Z pôvodného auta ostal hádam len zadný nárazník.
Reakcia na: Andrej #56:
Áno, ale jednak 1838 vyradili až o niečo neskôr, ak sa dobre pamätám a jednak, tu sa splnila podmienka 3 na vyradenie, teda, že oprava je drahšia, ako zostatková hodnota vozidla (podmienka 1 = vozidlo je po životnosti, podmienka 2 = vozidlo má "vyjazdenú" poslednú opravu). A v prípade električky je jasné, že aj keby sa dva články vyrábali nanovo, tak je to vždy lacnejšie ako celá nová električka, čiže nie je splnená ani podmienka 3.
To je síce krasne ale autobus a električka majú úplne inú životnosť
Reakcia na: Andrej #56:
Električka 7417 bola vyrobená na konci roka 2015 a jej posledný záznam bol 2.2.2022 a linke 4
Reakcia na: Mhr1 #55:
Len jednu vec poopravím: 1838 mala v čase nehody sotva 6 rokov, čiže sa vôbec nedá hovoriť o vozidle po životnosti.

Ináč máš samozrejme pravdu.
Reakcia na: Škoda Forcity #54:
Nie. Ten autobus je už po životnosti, 7417 má ešte príliš vysokú zostatkovú hodnotu na to, aby bola vyradená. Praha neopraviteľné električky posiela do Škodovky, kde zničený článok postavia nanovo. Tak ako kedysi vyrobili trolejbusu 6617 nový zadný článok.
Reakcia na: trolejbus6207 #49:
Toto sa aj s autobusmi deje:
Najskôr odstavia z premávky, a po rokoch mimo prevádzy sa rozhodnú, že ten bus nebude opravený a bude vyradený ako napríklad sor #1838. Niečo podobné sa môže stať aj s električkou #4717
Reakcia na: ES499.0001 #51:
To sa nedá takto priamo zrealizovať, navyše už nie sú v záruke.
Reakcia na: ES499.0001 #51:
Zodpovední ešte nerozhodli, kto ju bude opravovať, však načo, času je predsa dosť...

Aj tak výber skončí pravdepodobne tak, že to bude opravovať Škodovka a odpoveď na Tvoju otázku je samozrejme áno, ale ružovo to nevidím
Reakcia na: trolejbus6207 #50:
Nebolo by lepšie električku poslať rovno do Škody nech sa opraví u výrobcu?
Reakcia na: ES499.0001 #44:
NIE !!!
Reakcia na: Škoda Forcity #45:
Čo tu splietaš za nezmysly o vyradení?
Reakcia na: Škoda Forcity #45:
Vyradenie 1-2 článkov z 5 je akurát tak možné.
Reakcia na: Škoda Forcity #45:
treba to otrieskať PRimátorovi aj EU komisii o hlavu ako sa s peniazmi daňových poplatníkov zaobchádza keďže vozidlo stálo takmer 2,5 milióna a jazdilo iba 6 rokov
Reakcia na: Ma178rek #40:
Je tam "viac ako 2 roky"
Reakcia na: ES499.0001 #44:
Je možné aj vyradenie bohužial😟
Ubehli už 2 roky od nehody a električka stále nejazdí. Už je známy víťaz toho tendra na opravu?
Reakcia na: Polocan_8998 #41:
V komentári #28 máš všetko 🙂
Reakcia na: Polocan_8998 #41:
Uz je na nete zmluva na jej opravu. 😉 Skor sa hladali peniaze na opravu a par mesiacov len tak stala po nehode.
Je naozaj taký problém opraviť električku ktorá sa stále vyrába? Chápem že niektoré náhradné diely nejde tak ľahko zohnať alebo je náročné zohnať ľudí čo by sa do toho vrhli ale keď stojí jedna električka približne 2 milióny, je to celkom nevýhodné že to len stojí v depe.