Na predaj je 79 električiek T3 a 33 trolejbusov Škoda 14 Tr a 15 Tr.
Dopravný podnik Bratislava vyhlásil verejné obchodné súťaže na odpredaj vyradených električiek a trolejbusov. Uchádzači môžu predkladať svoje ponuky do 28. 30. augusta 2016 do 10:00, kedy bude aj otváranie obálok s ponukami. Kritériom na vyhodnotenie ponúk bude ponúkaná cena za všetky električky, resp. trolejbusy.
Na predaj DPB ponúka 33 trolejbusov Škoda 14 Tr(M) a Škoda 15 Tr(M), poväčšine nekompletné a nepojazdné. Ide o vozidlá ev. čísiel 6260, 6263, 6265, 6269, 6271, 6275, 6276, 6277, 6283, 6289, 6290, 6291, 6294, 6295, 6296, 6297, 6298, 6299, 6300, 6301, 6302, 6304, 6306, 6601, 6604, 6605, 6606, 6609, 6610, 6613, 6620, 6639 a 6640.
Z električiek je na predaj spolu 79 vozňov typu ČKD Tatra T3. Ide o nepojazdné a nekompletné vozidlá ev. čísiel 7719, 7721, 7731, 7732, 7735, 7736, 7737, 7738, 7761, 7762, 7763, 7764, 7807, 7808, 7829, 7830, ďalej kompletné a pojazdné vozidlá ev. čísiel 7723, 7724, 7739, 7740, 7741, 7742, 7747, 7748, 7749, 7750, 7751, 7752, 7753, 7754, 7755, 7756, 7757, 7758, 7759, 7760, 7765, 7766, 7769, 7770, 7773, 7774, 7777, 7778, 7779, 7780, 7801, 7802, 7803, 7804, 7805, 7806, 7809, 7810, 7811, 7812, 7813, 7814, 7815, 7816, 7817, 7818, 7823, 7824, 7825, 7826, 7827, 7828, 7831, 7832, 7833, 7834 a nakoniec školské a pracovné vozne 8135, 8137 a 8438.
V prvom kole sa DPB snaží o odpredaj všetkých električiek, resp. trolejbusov v celku a ak sa nenájdu záujemcovia, na predaj by mali byť aj jednotlivé vozidlá.
Detailné informácie o odpredaji nájdete na webovej stránke Dopravného podniku Bratislava.
zlomok
Ľudia, ktorí vybrali 6607, pracujú nezávisle na pohnútkach psychopatov a narozdiel od teba im záleží, aby trolejbusy 14/15 Tr neskončili ako Ikarusy 280.
Presne tieto žabomyšie vojny, kde sú dve skupinky ktkré nespolupracujú ale iba sa označujú rôznymi slovami, sú najväčšou hrozbou že nebude historická ani 15 Tr ani 15 TrM. Skade berieš že by som si želal aby trolejbusy 14/15 Tr(M) skončili ako Ikarusy 280?
A aby si vedel, jednotlivé série 15 TrM sa od seba líšili, napríklad iným typom bŕzd... to je práve problém aj 6617.
V čom konkrétne je typ bŕzd problém? #6617 mal ako jediný iné brzdy od všetkých ostatných 15 TrM?
#8144 vs. #6310 - mne je to jedno, ja chcem aby sa spravilo to čo bude najlacnejšie. Z toho čo viem mi #8144 #6309) vychádza ako vhodnejšia. Ak poznáš prečo jazdí tak napíš a nerob tajnosti.
Mirtschi:
Ono zasa 15 TrM by vhodne doplnila historickú(é) 14 Tr, ktorá(é) by boli bez elektronických transparentv. Väčšina kĺbových trolejbusov Škoda 15Tr(M) bola vo vyhotovení "M"kovom, s transparentami.
***
Ja sa len obávam aby to nedopadlo tak, že nebude nakoniec vôbec nič, lebo si rôzne skupinky budú lobovať za "svoju hračku", robiť si naprieky a všetko za nakoniec zošrotuje, lebo takýmto prístupom iba znechutia politických nominantov čokoľvek riešiť (lebo oni vedia že sa v tom nevyznajú a nechcú sa nechať zatiahnuť do tých "sporov").