Viaceré zastávky budú po novom na znamenie.
Od 1. septembra 2015 príde k zmene viacerých stálych zastávok na zastávky na znamenie:
- Bradáčova - linky 83 92 95 99 192
- Bratislavská župa - linky 66 78
- Brodná - linky 201 202
- Bulharská - linky 65 204 205
- Bulíkova - linky 68 84 88 99
- Cintorínska - linky 202 205 206 208
- Cvernovka - linky 50 205 207
- Červený kríž - linky 203 207
- Dudvážska - linky 65,67,75,78,79,201,202
- Estónska - linky 78 87
- Hanácka - linky 204 205
- Hronská - linky 65,67,75,78,79,201,202
- Jungmannova - linky 83 84 88 92 99 ,192
- Karadžičova - linky 207 212
- Kaštieľska - linka 208
- Komárovská - linky 75 79 201 202
- Kulíškova - linky 205 207
- Kvačalova - linky 205 212
- Magnetová - linka 58
- Mickiewiczova - linky 207 212
- Mierová - linka 66
- Mierová kolónia - linka 58
- Nám. slobody - linka 203
- Odborárska - linky 51 58
- Ondrejovova - linky 75 201 202
- Partizánska - linky 203 207
- Povraznícka - linky 31 39
- Priekopnícka - linky 75 201 202
- Radničné nám. - linka 208
- Sklabinská - linky 52 56
- Slovinská - linky 53 63 96 204 205
- Stavbárska - linky 78 87
- Špitálska - linky 206 208
- Štefanovičova - linka 203
- Topoľčianska - linky 92 95 99 192
- Toryská - linky 78 79 87 201 202
- Ul. 29. augusta - linky X13 202 205 206 208
- Východné - linky 52 54 56
- Zámocká - linky 203 207
- Závadská - linky 52 56 65
- Znievska - linky 98 99
- ZŠ Budatínska - linky 93 98 99
Na zastávkach na znamenie by mal cestujúcich na spoj čakať tak, aby ho vodič mohol zavčas vidieť. Cestujúci môže vodičovi signalizovať úmysel nastúpiť zdvihnutím ruky, nie je to však povinné.
Pri výstupe by mal cestujúci zavčas stlačiť príslušné tlačidlo STOP. Keďže DPB aj naďalej používa na signalizáciu vodičovi rôzne tlačidlá, cestujúci musia venovať zvýšenú pozornosť stlačeniu správneho tlačidla v jednotlivých typoch vozidiel.
Valec
Ako doteraz zvládali "zazvoniť" dôchodcovia v lokalite nad hradom, keď tlačítko je v starých trolejbusoch umiestnené vysoko nad dverami, zatiaľ čo v nových autobusoch je priamo na dverách, príp. aj na madlách pri nich. Ako to zvládajú dôchodcovia na iných zastávkach. Či s taškou na kolieskach sa jazdí len na Bulíkovu?
BTW, L84 zobrali od Ekonomickej univerzity práve kvôli dôchodcom z okolia zast. Bulíkova. A ten Nový most teda nie je v centre, či je problém v dlhšej jazde cez Petržalku? Po otvorení električkovej trate do Petržalky budete môcť prestúpiť na Farského do nízkopodlažnej električky, ktorá vás odvezie aj ďalej ako na Šafko, teda aj bližšie k centru (možno priamo do cieľa). Akurát, pri prestupe budete musieť prejsť asi 100 metrov, čo je však určite menej ako prechádzka po Štúrovej.