Náhradná doprava na Hlavnú stanicu obslúži už aj Euroveu a Šafárikovo námestie. Interval sa však natiahne na 20 minút.
Od pondelka 27. februára 2012 bude náhradná doprava za električky na Hlavnú stanicu premávať po predĺženej trase až na Šafárikovo námestie. Zároveň sa mení interval z 12-minútového v pracovných dňoch a 15-minútového večer a počas voľných dní na 20-minútový celotýždenne. Autobusy linky X13 pôjdu obojsmerne po trase
- Hlavná stanica - SAV - Hodžovo námestie - Kollárovo námestie - Ul. 29. augusta - Mlynské nivy - Dostojevského rad - Landererova - Olejkárska - Pribinova - Šafárikovo námestie.
Na uvedenej trase budú obsluhované zastávky:
- Hlavná stanica (nástupište/výstupište ako linka 93)
- SAV
- Hodžovo námestie (zastávka trolejbusov v smere na Šafárikovo námestie, zastávka autobusov v smere na Hlavnú stanicu)
- Kollárovo námestie
- Špitálska
- Cintorínska (smer Hlavná stanica) / Ul. 29. augusta (smer mesto)
- Wüstenrot
- Nová budova SND (zastávka linky 801 v smere na Šafárikovo nám., v smere na stanicu na zastávke liniek 28 a 133)
- Šafárikovo námestie (nástupište/výstupište)
Upozorňujeme cestujúcich, že v smere na Hlavnú stanicu nebudú autobusy linky X13 na Hodžovom námestí zastavovať na trolejbusovej zastávke, ale zastavia spoločne s autobusmi liniek 34 83 84 93.
david1
Podla mna je aj blbost mat rovnaky interval v sedle a v poobednej spicke resp. rovnaku prepravnu kapacitu na radialach. Medzi 10-14 ti idu vozy poloprazdne s po 15-19 narvate smerom smerom von z centra. Rano to doplna aspon L7,17 v Ruzinove to bola L9 este pred rokom. Jedine Vajnorska radiala nema takuto posilu pre dlhodobo zastavenu prevadzku L10.
Poobede posila ziadna. Tak sa ani necudujem ze cestujuci sa permanetne stazuju ,ze chodia v preplnenych spojoch,ked v casoch do prace a z prace tomu aj tak je.