Náhradná doprava na Hlavnú stanicu obslúži už aj Euroveu a Šafárikovo námestie. Interval sa však natiahne na 20 minút.
Od pondelka 27. februára 2012 bude náhradná doprava za električky na Hlavnú stanicu premávať po predĺženej trase až na Šafárikovo námestie. Zároveň sa mení interval z 12-minútového v pracovných dňoch a 15-minútového večer a počas voľných dní na 20-minútový celotýždenne. Autobusy linky X13 pôjdu obojsmerne po trase
- Hlavná stanica - SAV - Hodžovo námestie - Kollárovo námestie - Ul. 29. augusta - Mlynské nivy - Dostojevského rad - Landererova - Olejkárska - Pribinova - Šafárikovo námestie.
Na uvedenej trase budú obsluhované zastávky:
- Hlavná stanica (nástupište/výstupište ako linka 93)
- SAV
- Hodžovo námestie (zastávka trolejbusov v smere na Šafárikovo námestie, zastávka autobusov v smere na Hlavnú stanicu)
- Kollárovo námestie
- Špitálska
- Cintorínska (smer Hlavná stanica) / Ul. 29. augusta (smer mesto)
- Wüstenrot
- Nová budova SND (zastávka linky 801 v smere na Šafárikovo nám., v smere na stanicu na zastávke liniek 28 a 133)
- Šafárikovo námestie (nástupište/výstupište)
Upozorňujeme cestujúcich, že v smere na Hlavnú stanicu nebudú autobusy linky X13 na Hodžovom námestí zastavovať na trolejbusovej zastávke, ale zastavia spoločne s autobusmi liniek 34 83 84 93.
fanatikmhd
Ale l15 by kludne nemusela byt, vozy z nej by stacilo nahodit na 4ku, cize by 4ka bola zaujimavejsia z pohladu intervalu a pripadne dlhsieho casoveho useku v ktorom jazdi, a nepotrebujes cpat dalsiu linku do centra. Stary znamy fakt je, ze radsej budem mat 1 linku s 2min intervalom ako 25liniek s hodinovym intervalom.
a veskere mestske vozidla sa dostanu cez SNP, myslim ze podnik by to jedine nevyhral s tym, ze naspat NA SNP by sa vozy nemali ako dostat inak nez po kolajach kedze nie je moznost odbocenia smerom nahor. Takze by vlastne museli jazdit po tej dlazbe co by uz problem mohol byt. N95 jazdila 4x za cely den, toto ma 3x za hodinu prejazd. Myslim ze problem bude tam a nie v tych 3 kvetinacoch na ceste ktore tam su len na to, aby sa tade nehrnula veskera doprava z hodzka dole.