Ak by si kompetentní priznali chybu pôsobilo by to podľa mňa na voličov oveľa lepšie, ako keď dookola tvrdia, že niečo je urobené dobre, aj keď väčšina má opačný názor. Žiaľ, politika tak ale nefunguje...
Ak by upravilo mesto nábrežie tak, ako sa píše v blogu na druhom odkaze, tak by bol ten cyklopruh oveľa menší problém ako teraz, keď všetko okrem cyklistov stojí... Snáď im to napadne aspoň dodatočne a uznajú, že sa to dalo vyriešiť aj lepšie a upravia to.
Na Pankraci kde? A ako som pisal - rozhodne nepotrebujes taky pocet (pomer) ako mame v BA. V BA je zatial jedina konecna pre obojsmerne elektricky a aj ta zanikne. Jasne, nejake kusy treba pre pripady rekonstrukcii, ale nie tolko.
A potrebné budú aj pri budovaní prievozskej radiály, kde bude vždy vybudovaná iba určitá časť a to bez klasického obratiska, takže tam budú musieť jazdiť výhradne obojsmerné električky desaťročia. Zároveň si myslím, že trať po Košickej a Pribinovej sa možno bude realizovať zatiaľ iba od námestia pri SND smer Košická, takže aj tam budú potrebné. Lebo pochybujem, že sa dokáže celá táto električková trať od Umelky po Trhovisko na Miletičovej rozostavať.
Ak by Bratislava plánovala rozširovať sieť postupne tak ako v Petržalke v Tom prípade obojsmerne vozy sú super ..
Ale viac mám rád jednosmerné z dôvodu viac sedadiel
Jak nebude využívať? Po dostavbe Petržalky sa bude musieť opravovať Ružinovská, Račianska, zvyšok Vajnorskej... určite padnú vhod.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.