Reakcia na: zakaznik #3347:
A pre to testovanie s vodičom "pre istotu" tam namontovali kabínu s vybavením, z ktorého prevádzkové električky v Moskve nemajú ani 30%. "Kabína" bezpilotného vozidla vyzerá obvykle takto (dva dekle vpravo vpredu):https://imhd.sk/ba/galeria-media/u/19018/%C3%93saka-Autobusy-vs-nav%C3%A1dzan%C3%BD-syst%C3%A9m-na-pneumatik%C3%A1ch/307245/Ka%C5%BEd%C3%A1-jednotka-m%C3%A1-svoju-farbu-nielen-v-exteri%C3%A9ri-ale-aj-v-interi%C3%A9ri
Okrem spomínanej kabíny, sa ani na tom linku nediskutovalo o tom, po akej trati bezpilotná električka premávala. Pretože bezpilotné koľajové vozidlá jazdia len po tratiach, ktoré majú elektronické značky čitateľné palubným počítačom, elektronické semafory atď.
Pripomína mi to vtip o tom ako na VDNCH prevdádzali automat na čistenie zemiakov. Nasypali do toho za vagón, čo sa budú trochárčiť. Na to vybejol z "automatu" mužík a rozkričal sa: "Ostatných to zasypalo a ja sám na toľko zemiakov nestačím". Takže to nás vracia späť k tomu, že bezpilotná električka je tak trocha rozprávka.
zakaznik
Vraj pri testovaní bol vodič prítomný, pre prípad nutnosti zásahu. Co je asi dosť logické, pri zavádzaní novej technológie.
Pozitívne je, že vedeli tie ukradnuté práčky využiť aj na mierové účely.