Na stanici nie je ani zastávka. Myslíš, že by kvôli 901 zriaďovali zastávku na parkovisku, ak ju nezriadili kvôli linke 275?
Od stanice sa k najbližšej zastávke busu chodí nadchodom.
Na letisko budú ľudia chodiť radšej priamym busom (aj keď v určitom obmedzenom rozsahu situácií má zmysel aj tá S7), ide skôr o tie dediny medzi. Nie je to žiaden masívny dopyt, ale tak základná dopravná obslužnosť, keď nám už ten vlak stojí kúsok od konečnej 901.
Prechádzanie sa po daždi a čakanie na zastávke bez prístrešku nie je úplne štandard prestupov v dnešnej dobe. Plus nejaká teoretická garantovaná nadväznosť v budúcnosti by sa zabezpečovala oveľa ťažšie (aj keď viem že to som beztak už v rovine scifi keďže v IDS BK sa nekoordinujú ani spoje IDS BK, nie to ešte externého systému).
Myslím si že je to zbytočné, akože 901 a prestup na REX7 je fajn, spojenie s letiskom je super, len veľa cestujúcich o Tom nevie, preto by sa mohla 901 takto aj prezentovať že rýchle spojenie s letiskom? Skúste to takto
Aj keď autobus po diaľnici je stále rýchlejši a pohodlnejší
Namiesto 300 metrov budeš kráčať "len" 150.
Až taká hodnota za peniaze to podľa mňa nie je. Osobne by som radšej preferoval vlak z Wolfsthalu ako trmácanie 12 minút v SORke navyše.
S7 už jazdí, lebo celé leto bola výluka a strhnutá trakcia, keďže sa v oblasti Bad Altenburg-Hainburg ťahala nová trolej.
Aha, tak vraj áno, už som sa dočítal nižšie.
a v ramci efektivneho vynakladania penazi sme zaroven zvysili pocet skar na okrajoch rekonstruovanych ciest kockami, aby kosci nemuseli vykonat az tak vela krokov v preposte na kus vykosenej buriny
ÖBB jednoducho nemalo kapacity zavádzať NAD. Bola zastavená doprava na hlavných tratiach Wien - Wr. Neustadt - Mürzzuschlag, Wien - St. Pölten - Linz, Wien - Hegyeshalom, okrem toho aj na množstve lokálnych tratí.
A slovenská strana žiadnu NAD nezaviedla, lebo platí všeobecné pravidlo, že NAD zavádza tá strana, na ktorej došlo k nezjazdnosti. Bohužiaľ... Pritom by naozaj bývalo stačilo posilniť existujúcu NAD do Marcheggu (ktorá by v ideálnom svete mala jazdiť častejšie bez ohľadu na zjazdnosť trate cez Petržalku...)
Ono je tak celkovo škoda že 901 nie je nijak skoordinovaná s S7, čo by trochu tento problém riešilo (plus masívne zlepšilo dopravu na letisko). Dlhodobo som toho názoru že tá linka by mala byť potiahnutá po ŽST Bad Deutsch Altenburg (to sú tuším nejaké 2 km navyše) a tam naviazaná na vlaky.
V zásade nad cez Parndorf asi prakticky naozaj nie je možná, keďže stojí celá tá linka. Najefektívnejšie by sa mi javilo zaviesť plnohodnotnú NAD do Marcheggu (namiesto tých 5 či koľko párov čo je tam denne). Tá nikdy nebola obmedzená a teda nevidím dôvod aby tam viac autobusov nejazdilo - chápem že OBB potrebujú busy inde, ale v bratislavskom regióne sa NADky nezavádzali, takže zo strany ZSSK by snáď niečo zorganizovať išlo.
Druhá možnosť by bol ten Wolfsthal ak by sa s OBB dohodlo nejaké tarifné opatrenie.
Toto si myslím, že bude skôr otázka na OeBB ako ZSSK
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk