Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zakaznik #2623:
keby si vedel sibnut carovnym prutikom a tak na tyzden ho spravil, videl by si nielen na pristavnom moste ze ako sa neoplati stavat....
Reakcia na: MatejBA #2624:
Polprofil pri tejto dĺžke tunela nebude priechodné riešenie.
Reakcia na: MatejBA #2624:
S8 najprv budú (možno niekedy) stavať prvý úsek bližšie k Viedni. Anilen ten nevedia pretlačiť proti ekoteroristom.
Reakcia na: zakaznik #2623:
Nie je to uplne pravda, starostovia z dedin po trase zacali tlacit na "Plan B" aby bola aspon cesta prvej triedy resp. tlacia/caka sa kym zeleny minister odide a chcu obnovit povodnu schnelstrasse az po hranice (ak teda moja nemcina je dostatocne dobra)

https://www.ots.at/presseaussendung/OTS_20240415_OTS0090/fpoe-landbauer-s8-marchfeld-schnellstrasse-ist-die-loesung

A pokial chce mesto umrtvovat zapado-vychodne spojenia, su len 2 moznosti - D4 alebo severna tangenta. Plus co potom teda brani spravit pol-profil ako Branisko? Uz aj to by pomohlo vyrazne pretazenemu Pristavnemu mostu (a upchatej D2, ktorej by pobral hodne ludi iducich na vychod BA to skladov a firiem do prace), ktory ak sa dobre pamatam, bol povodne stavany na polovicnu premavku a zivotnost 100 rokov. Teraz ma 40 rokov a viac ako 2x tolko aut ako bol projektovany. Donekonecna ten most neprezije a raz bud padne, alebo bude treba velku rekonstrukciu. A to potom bude zuzo 😉
Reakcia na: MatejBA #2621:
D4 tunel sa neoplatí stavať najbližších 30 rokov. Bolo by to extrémne drahé a Rakúšania v podstate zrušili plány na S8 z Marcheggu do Viedne.

11 km tunel kvôli regionálnej doprave je sci-fi.
Reakcia na: 3pa3ck3 #2620:
Však ja to hovorím dlho že treba D4, severnú tangentu a ešte nejaký tunel pod Bratislavou a kľudne nech si uzavrú Vajanského a Sancovu kompletne pre auta a chodia tam iba autobusy a dvaja cyklisti.

Keď boli 3 východo-zapadne spojenia doprava ako-tak išla, po zrušení Vajanského je to na houby a po zrušení Sancovej môžeme tak akurát chodiť cez Pezinskú babu. A keď nám do toho jedného pekného dňa padne brutálne pretazovany Prístavný most… 😀
Reakcia na: MatejBA #2618:
Ako prvý bod petície malo byť požadovanie výstavby Severnej tangenty, keďže bez nej sa Šancovej uľaviť nedá
Reakcia na: MatejBA #2618:
Táto aktivita mi trocha pripomína obmedzenie prevádzkových hodín v Starom Meste.

Šancová nikdy nebola tichá malebná ulička a predstavou predkladateľa (iba zlomok prešiel zastupiteľstvom) by sa doprava presmerovala práve do malebných tichých uličiek. (Hyperbolizujem)
Reakcia na: zakaznik #2615:
Áno, boli v rozpore s STN. Norma nie je právne záväzná (pokiaľ nie je v právnom predpise ustanovené, že je, hoci podľa niektorých právnikov je to protiústavné). Tým nevyviňujem mesto, iba upozorňujem, že zákon porušený nebol. A ak by bol, existujú aj bez novely nástroje, ako vykonať nápravu.

Štát chce robiť centralizáciu, ale ani to nevie, pretože schválené znenie zrušenie Vajanského neumožňuje.
Nejaká nová (nie veľmi vyladená) hra s možnosťou jazdenia Karosou po Bratislave. 😁
https://youtu.be/XAsKUEwaDXw?si=otM6n6FjmMZ4abXD
Reakcia na: Ike #2614:
Pruhy pred nám. Ľ.Š. boli v rozpore.

Ale podla mňa je legitímne, ak je súdruh pobúrený konaním samosprávy, aj keď by to konanie bolo formálne v súlade s vyššími právnymi normami. A následne iniciuje zmenu zákona.

Napr. sa mu môže nepáčiť, že nebolo brané do úvahy stanovisko policajtov.

Inak je dosť smutné, že sme sa zbavili závaznosti stanovisiek KDI a vďaka chránenej dielni Teamu Сралло sa to môže vrátiť naspäť.
Reakcia na: zakaznik #2613:
Súhlasím. V ktorom kroku sa pri Vajanského stalo inak?
Reakcia na: Ike #2612:
Že samospráva sa môže samospravovať len v hraniciach, aké jej vymedzí NRSR.
Žiadne "right to secede" na Slovensku neexistuje.
Reakcia na: zakaznik #2610:
Čo tým chceš povedať?
Die VBZ testen Tram-Airbags – so funktionieren sie
Die Verkehrsbetriebe Zürich wollen für mehr Sicherheit im Schienenverkehr sorgen. Nun wurden Airbags getestet, die an der Front der Trams angebracht sind.
https://www.20min.ch/story/zuerich-die-vbz-testen-tram-airbags-so-funktionieren-sie-103088340
Reakcia na: zakaznik #2605:
V zivote som si nemyslel, ako ex-Vallov volic (ale iba pre jeho prve 4 roky) budem s Ficom suhlasit... svet sa v prdel obracia 🙃
Reakcia na: andy27 #2607:
Zákon a zdravý rozum si môžu odporovať. Zákon chráni práva každého rovnako, pri zdravom rozume ide o tvoj subjektívny názor, ktorý si vieš vyargumentovať (ergo "zdravý"), ale chtiac/nechtiac môžeš zabudnúť na práva iných.

Projekt Vajanského nejaký zákon porušilo?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.