Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Klepeto #2377:
prestuduj si
https://dpb.sk/sk/dokument/zmluva-o-dielo-a-licencna-zmluva-o-72-2023
ja z toho co tam vidim tak stihli to co stihnut mali, a je to urcite lepsie ako keby mala byt vyluka az do kompletneho dokoncenia
Reakcia na: Ma178rek #2374:
Naozaj nie je žiaduce, aby aj Petržalka mala chybnú realizáciu pevnej jazdnej dráhy, ako od TSS v Karlovke.
Reakcia na: 6503 #2376:
Tebe sa tie nedokončené výstupište/nástupište na Zlatých s absenciou prístrešku, nedokončeným povrchom a ochranným zábradlím zdá ako dokončené? A videl si vôbec stav tej trate po otvorení, kde cez priecestia je namiesto asfaltu provizórna škvára? Pôvodne tento úsek mal ísť do reko celý teda od Tomášikovej po Zlaté. No vypustili ten úsek J.D.-Zlaté aby aspoň toto stihli.
Reakcia na: Klepeto #2375:
Stihli vsetko, co stihnut v tejto faze mali! Netrep tu momotiny.
Reakcia na: Ma178rek #2374:
TTS nie je tiež výhra. Čo robili na Vajnorskej. Iba výmenu koľajového spodku a zvršku s obrubníkmi a reko zastávok. Vôbec neriešili trakciu, stĺpy alebo nové polohy zastávok. Aj napriek tomu, že nerobili celú túto časť Vajnorskej radialy, tak nestihli dokončiť obratisko na Z.P. a teraz sa tam vystupuje/nastupuje do rozmrdsného provizória. Priecestia sú nedokončené tiež a pri vozovni pokládku asfaltu na vozovke totálne sprasili.
Inak tú kvalitu prác už predviedli pri realizácii DKR, kde sa niektoré časti začali rozpadávať už po roku a snáď rok trvalo kým dokončili a sprevádzkovali výťahy. Reko podchodu je jeden veľký fail a mesto to tam teraz pláta ako niekde v ruskom meste.
Reakcia na: Klepeto #2373:
Tak je rozdiel zhotoviteľ a zhotoviteľ...
Keďže má mesto na saláme Petržalku nečudujme sa 🙂
Bodaj by aj keď vyhralo TSS Vajnorsku robili aj túto trať a už by sa možno aj jazdilo po nej
Keď porovnám tú stavebnú aktivitu na vozovni Krasňany a stavebnú aktivitu na petržalskej radiále, tak je to ako oheň a voda. Na tej vozovni sa pracovalo svižne aj medzi sviatkami a aj teraz v novom roku. Žiadne spinkanie ako na iných infraštruktúrnych projektoch.
https://www.youtube.com/watch?v=WiuGIfS-qPA
Reakcia na: S499.1023 #2370:
V článku sú uvedené nejaké protargumenty. Ale pražské balisety sú pražská záležitosť.

Ja škrekocem proti vallovine na hornom konci Vazovovej ako celku, ktorej súčasťou sú aj balisety, aj debilné obrubníky.
Reakcia na: zakaznik #2369:
A prečo to píšeš mne? Ja som ho tam nal ísť osadiť? 😀
Reakcia na: zakaznik #2368:
Ty si normálny schizofrenik. Najprv škriekaš, že Vallove obrubníky ničia autá, teraz za p94uješ proti z tohto pohľadu neškodným balisetom. Ja ich nemám rád a mám k tomu súbor racionálnych dôvodov ale ty len musíš škrekotať proti progresívcom, lebo si chcel uprostred križovatky zanechať svoje vozidlo.
Reakcia na: Viko #2366:
Existuje taký vynález s názvom prenosné dopravné značenie. Je nadradené vodorovnému.
Neviem kto sa kým inšpiroval, ale tie valloviny sa šíria ako mor. 😄

Zeleno-bílé sloupky na silnicích zaplavily Prahu, záchranářům často překáží
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/doprava-parkovani-antiparkovaci-sloupky-balisety-docene-reseni-trvale-reseni.A231214_093029_praha-zpravy_vich
https://www.pezinok.sk/novinka/6868/spustame-az-3-nove-linky-mhd
Môže sa budovať nová podsekcia imhd len škoda že ešte nemajú Nove cp
Reakcia na: 3pa3ck3 #2365:
Celá prerábka hentej križovatky je nelogicky rozfrckaná. Najprv sa zruší jedna z odbočiek okolo vežičky a zastávkový ostrovček, po iks mesiacoch pribudne zastávka na krajnici, po ďalšej pauze sa pristavia tento polzáliv... A furt treba maľovať a upozorňovať nezvyknutých vodičov.
Reakcia na: zakaznik #2361:
Na mňa to pôsobí tak, že VDZ je tam ešte pôvodné pre stav cesty pred stavebnými úpravami (samozrejme, nepopieram, že malo byť už dávno zamaľované)
Reakcia na: 810zssk #2360:
Rušňovodičovi stačí B1. Aj na bezpečnostne relevantné veci. Horšie je to s tou komunikáciou s cestujúcimi. Tí nemusia používať spisovný jazyk, záväzné slovné znenia a podobne.
Reakcia na: zakaznik #2361:
To nebude magistrát, tu chýbajú betónové protitankové zátarasy, na ktorých by si nenávidené autá urvali koleso. Toto je len nejaký učeň, ktorý sa na majstra architekta nedoťahuje.
Reakcia na: zakaznik #2361:
Daj tomu mesiac a odpornici z mesta nieco naplanuju 😃
Reakcia na: Ike #2358:
Z tej definície čo si dal mi to B1 naozaj nevychádza ako postačujúce. Vodič nemôže hapkať keď rieši safety-critical veci, ani pri poskytovaní služby zákazníkovi. Sa tu bavíme o Švajčiarsku kde tá MHD má nejakú úroveň, nie o DP Balkán kde sa civilizovane vyjadriť po slovensky nezvládne ani polovica vodičov slovenskej národnosti.

Mne napr. v teste vyšla angličtina na B2 a teda ja som naozaj len veľmi na hrane toho že by som takýto job mohol robiť v anglicky hovoriacom štáte z pohľadu jazyka. S B1 si to vôbec neviem predstaviť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.