Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #2092:
a ked sa rozsiri (teda na cele mesto, nie ze stale ostanu ostrovy este viac prepchate autami), na zaklade coho ocakavas ze tych aut ubudne ? obvzlast pri tom ako experimentuje mesto so setrenim na vykonoch verejnej dopravy a asi nik si nemoze byt isty ci zrovna unho len tak zrusia kompletnu obsluznost verejnou dopravou ? (ano, na klucovych trasach a krizovatkach je to dost nepravdepodobne, nie vsak nerealne....)
Reakcia na: si #2091:
To co popisuješ je prechodný stav kým sa PAAS nerozšíri aj do danej oblasti. Áno, byť na hranici, v nespoplatnenej zóne tesne vedľa spoplatnenej je problém. Preto mestu vyčítam že PAAS rozširuje tak pomaly.
Reakcia na: 810zssk #2089:
neriesi.... momentalne su to stale "ostrovy" kde mozes zaparkovat a platit (a su tam volne miesta, cez den obvykle aj vela) a potom su casti mesta, kde do zavedenia tejto blbiny nejaky zasadny problem nebol a teraz je to tam na .... (lebo sa tam nasunula navyse aj zataz ktora predtym bola v tych uz dnes spoplatnenych castiach)
Reakcia na: 3pa3ck3 #2088:
v tom pripade sa mi ale pozdava viacej riesenie ktore maju kdesi tusim japonci, ze ak si chces kupit a zaregistrovat auto, musis preukazat ze ho mas aj kde mat odparkovane.... (ale ano, nie je to riesenie realizovatelne zo dna na den a hlavne neponuka take moznosti dostat sa k peniazom pre predstavitelov samospravy....)
Reakcia na: si #2085:
Nie, rieši to dostatok miest pre ľudí čo to auto naozaj používať potrebujú. U nás to napr. masívne zlepšilo situáciu a nemám nikdy problém doma zaparkovať, hoci kedysi to bolo peklo.

Práve v regulácii spočíva funkcia tej parkovacej politiky. Práve vami navrhovaný model kde si za 40€ parkuješ rok kedy chceš kde chceš bez obmedzenia by bol "parkovacia daň", keďže regulačnú funkciu by nemal.
Reakcia na: Arrivaderci #2087:
Ako sa píše v Ústave, vlastníctvo zaväzuje. Povinnosť nájsť parkovacie miesto pre svoje auto máš Ty, nie mesto. Mesto Ti ponúka možnosť zaparkovať na verejnom parkovisku za určitý poplatok, ktorú môžeš využiť, ale aj nemusíš a môžeš si kúpiť napr. vlastnú garáž.
Reakcia na: 3pa3ck3 #2082:
Cielom parkovacieho systemu je aby mesto malo dalsi prijem na blbosti a zdanilo ludi, co to auto potrebuju alebo si nan zarobili. Chapem.
Reakcia na: 810zssk #2084:
Cielom parkovacej politiky nech ma akekolvek pekne PR je iba aby bola ako dalsia prachsprosta dan za nic. Mesto pre vodicov nespravilo v poslednych rokoch nic. Este aj taku konecne rozsirenu Harmincovu ide zabit bus pruhom.

Ak by to bola sluzba pre Bratislavcanov, ako to P.R.imator prezentuje, tak znova, len 2 hodiny a len 4 dni do roka pre navstevy nemoze byt prezentovane ako "super vyhoda".

Preco sa potom nemoze zaviest napriklad na parkovne v Bratislave "kreditovy" system? Mas XY kreditov denne, v zone €0,5 ti to da napriklad 10 hodin, v zone €1 da 5 hodin, v zone €1,5 ti to da 2,5 hodiny a v zone €2 napriklad hodinu? Co hrozneho by sa stalo?

A ake mam zvyhodnenie ak ma mesto za mna podielove dane, ma za mna dan z nehnutelnosti, ma za mna rozne poplatky, teraz aj vypalne za parkovanie a mimo mojej ulice ma povazuje za povl ako niekoho z Humenneho? To vazne tak chcu aby som sa odstahoval po 31 rokoch z Bratislavy?
Reakcia na: 810zssk #2084:
tak ale potom nech to nazvu pravym menom - parkovacia dan, pretoze nic ine ako dalsi sposob ako vytiahnut peniaze z obyvatelov mesta to v praxi nie je.....
Reakcia na: Arrivaderci #2081:
Ty si nepochopil čo je cieľom tej parkovacej politiky. Model všetci všade zadarmo by toho veľa nevyriešil.
Reakcia na: 3pa3ck3 #2082:
a co povies tym obyvatelom mesta (s trvalym pobytom v meste) ktorym sa mhd k svojmu bydlisku neusla alebo bola v ramci uspornych opatreni zrusena alebo osekana na nepouzitelnu uroven ?
Reakcia na: Arrivaderci #2081:
Ako sú Bratislavčania trestaní iba dvoma hodinami mimo svojej zóny? Cieľom parkovacieho systému je umožniť ľuďom parkovať v blízkosti bydliska. Na presuny po meste majú k dispozícii aj MHD, pri ktorej za parkovanie neplatia
Reakcia na: 3pa3ck3 #2080:
Takže vôbec nezapracovali zvýšenie počtu hodín pre návštevy zo 4 dni za rok, stále trestajú ľudí iba 2 hodinami zadarmo a kúskujú Bratislavu viac ako víťazi WW2 Berlín a Nemecko… A ešte sa vyhrážajú zvýšením parkovného. Toto mesto fakt je stratené.
Reakcia na: Peon #2077:
Ach, pozrel som aj inde: Dufam, ze tu 20-ku aspon kazdu druhu nechaju v Dubravke v povodnej trase po Tesco Lamac!
Reakcia na: Arrivaderci #2074:
Predpokladam, ze 63 uz nebude zachadzat k Tesco Lamac cim sa hlavne v smere k Avionu zrychli. Obavam sa, ze pri Tesco Lamac si bude na tej dost nevhodnej zastavke (pri hoci iba kratkych prestavkach) zavadzat s vozidlami na linke 20 (podobne ako si tam zavadzali 20-ka so 192-kou).
Reakcia na: Arrivaderci #2075:
Ked k OC Bory pojdu primestske linky, tak vyrazne sa znizi pocet primestskych spojov na ASMN, ale aj na Patronku a cez Lamac?
Reakcia na: Public Transport #2073:
Inak na Facebooku sa starosta Lamaca vyjadril takto:
Reakcia na: Public Transport #2073:
Preco len k Tescu Lamac a nie aspon na Patronku tu 30?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.