Mne zase napadá, že u električiek nechceme dať extra číslo linke premávajúcej na stanicu Nové Mesto, ale u autobusov máme extra linku 31, ktorá je len skrátenou verziou linky 39.
Nazdar! Len tak mi od veci napadlo, že doteraz boli v číslovaní liniek Bratislavskej MHD aspoň raz obsadené všetky čísla medzi 1 - 123, s výnimkou 19 a 73. Potom až 127 - 147 a od 151 je to potom už poredšie.
Tak minimálne si dopravcovia po tejto kauze dajú pozor, aby mali takéto situácie zmluvne ošetrené s autorom, resp. mali to uvedené už v súťažných podmienkach, aby aj dizajnéri počítali s možným prelakovaním v budúcnosti
Toto je bežné pri všetkých majiteľoch autorských práv (preto je to z princípu chorý konštrukt). Si predstav, že si kúpiš auto a zrazu ti zavolajú z centrály, že si tie nálepky a krásne podsvietenie podbehov musíš dať dole. Ale pri verejných zákazkách je všetko možné...
Cize dizajner produktu si narokuje pravo diktovat zakaznikom maringotkarne, aky nater na svoj majetok smu alebo nesmu aplikovat? Ten clovek mal nejaky uraz hlavy?
ok, tak by to chcelo presnejšiu formuláciu: prvá trolejbusová trať, ktorá fungovala počas Československa.
Lebo poviem za seba, že slovné spojenie "prvá československá trolejbusová linka" som pochopil ako "prvá trolejbusová linka, ktorá jazdila na území dnešného Česka a Slovenska", t.j. československo v územnom, nie časovo-územnom význame.
shaggy