Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomJ #2064:
Jasné, ak vezmeme v potaz napríklad pracovný týždeň, tak 31 vykonáva 104 odchodov zo slávičieho, a 39 len 58.
Potom cez prázdniny v týždni vykonáva 31 len 56 odchodov a 39 vykoná 58 odchodov...
No a cez víkendy 31 vykoná 27 odchodov, a 39 vykoná zase 57 odchodov.
Ok, priznávam, že sa to blíži k 1:1, s rozdielom, že nejde o pravidelné preskoky (31 ide v týždni každých "5minút" (okrem času kedy ide 39), a 39 ide furt v 20min takte. V každom prípade by nešlo o nejakú pravidelnosť, a šlo by defacto o náhodný odchod 39 ktorá by pokračovala ďalej (každá 4tá v týždni, každá cez víkend doobeda, poobede každá druhá a podobne) čím by v malej či veľkej miere mohol vzniknúť chaos.
Keby sa šlo pravidelne (každá druhá 39 končí na TrMy), myslím, že by bolo logické to mať ako linku jednu. Ale ak jedna linka ide každých 20 minút furt, 24/7, a tá druhá jazdí na dobré slovo (od 5min intervalu cez týždeň v špičke, po polovicu dňa cez víkendy kedy nejazdí), by podľa môjho názoru vznikal zbytočný chaos v tom, kedy vlastne tá linka ide, a obávam sa, že by sme sa fakt priblížili k tomu, čo každý z nás neznáša - CP starých SADiek, kde po prečítaní všetkých značiek a kombinácií zistiš, že BUS ti ide buď za 7 minút, alebo až v Septembri....
Reakcia na: fanatikmhd #2063:
Nejako som nepochopil tú časť s 2/3 spojov. Mne sa zdá, že je to skôr naopak. Veď v špičke je preklad 31+39 zo Slávičieho 5 minút a na Súhvezdnú ide len každý štvrtý spoj. V ostatných časoch (okrem víkendu doobeda) je to 1:1.
Reakcia na: TomJ #2062:
ano, to by pravdepodobne stacilo, akurat by teda nosna cast bola po TrMy, a suhvezdna by bola zachadzka 🙂 co by ale bolo dost vtipne vzhlaodm na rozsah prevadzky ze 2/3 spojov robia zachadzku, ze defacto len mala cast spojov zachadzku nerobi.
Reakcia na: fanatikmhd #2061:
Vôbec by sa nič nemuselo na odchodoch 31 a 39 meniť. A stačila by jedna poznámka pod čiarou - spoje označené písmenom "s" idú až na Súhvezdnú. Niečo na tento štýl: https://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortalData/193/20230401/193_(729_3)Z.pdf
Toto je podľa mňa dostatočne zrozumiteľné.
Reakcia na: Miro #2053:
Linka 4 jazdí pravidelne na striedanie 1:1 na BANM a ZP. Celý týždeň.
31 a 39 sú dve odlišné linky, ktoré síce majú veľmi podboné trasy, ale diametrálne odlišný režim prevádzky. Ak nechceme CP v podobe SADky, kedy poznámok pod čiarou je viacej, ako odchodov. Uviesť 31 do CP 39 by bola diplomová práca aby to pochopili cestujúci....
Muselo by prísť k zjednoteniu toho, že 39 jazdí celý týždeň v 10min takte, a každý druhý spoj, CELÝ DEŇ a CELÝ TÝŽDEŇ chodí len po Trnavské.... Čiže od prvého spoja, po posledný spoj...Tak, ako je to u L4 🙂
Až do pondelka 8. 5. 2023 vrátane jazdí NAD. Na rozdiel od vopred plánovaných výluk je odchod z Petržalky v bežnom čase odchodu vlaku a do Parndorfu prichádza bus s meškaním približne 45 minút (ten "môj" z Petržalky odišiel s meškaním 5 minút, takže reálne tá jazda trvá cca 40 minút - pri vopred plánovaných výlukách práve o toľko skôr odchádza NAD z Petržalky).

Vlak býva v Parndorfe už pristavený, ale čaká na svoj pravidelný čas odchodu, takže do Brucku a do Viedne sa cestujúci dostanú reálne s meškaním 60 minút.

Cestou späť bus odchádza z Parndorfu krátko po príchode vlaku (cca 5 minút), takže do Petržalky príde ideálne s meškaním cca 45 minút.
Okrem diaľkového / zájazdového Dr. Richard som videl aj rakúsky Blaguss.

Cestou späť ma v NAD nemilo prekvapili niektorí slovenskí spolucestujúci (stačilo to iba počuť za sebou...).
Najskôr slovenskí študenti minimálne uvažovali nad krádežou kladivka. Nielen oni, ale ani ja neviem či by vpredu vodičovi niečo signalizovalo keby to kladivko odtrhli... Potom sa niektorý z nich vybral na prieskum priestoru pri WC kde možno aj bolo (podobne ako v diaľkových busoch Regiojetu) nejaké občerstvenie či jeho zvyšky?

Neskôr zas nejakí už dospeláci mali veľmi "inteligentnú" debatu medzi sebou (vulgárne slová povýšené na bežnú komunikáciu) a pri prejazde cez Kittsee začal jeden z nich v slovenčine na vodiča cez polovicu autobusu pokrikovať niečo ako, že nech nejde tak pomaly, že má ísť rýchlejšie... Predpokladám, že rakúsky vodič mu nerozumel.

Našťastie k svojmu okoliu neboli nepriateľskí. Krátko pred príchodom do Petržalky aj jedného z nich zaujalo miesto na ukladanie občerstvenia a nahlas povedal: "Dámy a páni, čo vám môžem ponúknuť z nášho občerstvenia? Máme všetko! Od heroínu až po kokaín."
Reakcia na: Osky #2052:
*126 - 147 🙂
Reakcia na: Dispecer #2057:
Už funguje.
Na celom webe nefunguje fotogaléria - akýkoľvek pokus otvoriť odkaz vedúci do nej (nezávisle na sekcii) hádže Error 500.
Ahoj mal by som záujem pridať fotku na jeden autobus do jeho informácií neviete niekto ako sa to robí? Ďakujem za odpoveď.
Reakcia na: Miro #2053:
V tomto prípade by mohol byť pri Blumentále trochu hokej v tom, čo tam vlastne stojí a čo nie.
Reakcia na: 3pa3ck3 #2051:
Ale minimálne to bude ďalší príspevok na FB skupinu: Nedělal to Kotas, to bude nuda
https://www.facebook.com/kotasdidnothingwrong/
Reakcia na: Osky #2052:
Mne zase napadá, že u električiek nechceme dať extra číslo linke premávajúcej na stanicu Nové Mesto, ale u autobusov máme extra linku 31, ktorá je len skrátenou verziou linky 39.
Nazdar! Len tak mi od veci napadlo, že doteraz boli v číslovaní liniek Bratislavskej MHD aspoň raz obsadené všetky čísla medzi 1 - 123, s výnimkou 19 a 73. Potom až 127 - 147 a od 151 je to potom už poredšie. 😃
Reakcia na: shaggy #2050:
Tak minimálne si dopravcovia po tejto kauze dajú pozor, aby mali takéto situácie zmluvne ošetrené s autorom, resp. mali to uvedené už v súťažných podmienkach, aby aj dizajnéri počítali s možným prelakovaním v budúcnosti
Reakcia na: irizar #2049:
Toto je bežné pri všetkých majiteľoch autorských práv (preto je to z princípu chorý konštrukt). Si predstav, že si kúpiš auto a zrazu ti zavolajú z centrály, že si tie nálepky a krásne podsvietenie podbehov musíš dať dole. Ale pri verejných zákazkách je všetko možné...
Reakcia na: 3pa3ck3 #2048:
Cize dizajner produktu si narokuje pravo diktovat zakaznikom maringotkarne, aky nater na svoj majetok smu alebo nesmu aplikovat? Ten clovek mal nejaky uraz hlavy?
Reakcia na: samkoh #2046:
*vznikla
Reakcia na: S499.1023 #2045:
ok, tak by to chcelo presnejšiu formuláciu: prvá trolejbusová trať, ktorá fungovala počas Československa.
Lebo poviem za seba, že slovné spojenie "prvá československá trolejbusová linka" som pochopil ako "prvá trolejbusová linka, ktorá jazdila na území dnešného Česka a Slovenska", t.j. československo v územnom, nie časovo-územnom význame.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.