Z iného súdka: ako mám postupovať, ak mi autobusár napriek mojej požiadavke na celý lístok(aktuálne mám len dopravnú kartu, dúfam, že ZŤP tak skoro nebudem a do dôchodku ďaleko) vydá nejaký druh polovičného? Naposledy sa mi to stalo na Orave, ale v opačnom garde(ja si pýtam študentský, vodič mi dal celý) sa mi to stalo aj minulý rok u SL. Keby som si nechal ten polovičný a prišiel by revízor, asi by som mal problém aj ja aj vodič.
Ako ja vonkajsi okruh nehejtim, sam ho pouzivam radsej ako Pristavny most, ale logiku to fakt nedava ist po R7 spat na D1. To uz radsej zleziem pri Bernolakove a pojdem na Triblavinu.
Aby sme ten vonkajší obchvat nehejtili : Sitina - metro ipd je v nedeľu ráno 9 minút po vnútornom a 16 minút po vonkajšom. V špičke na vnútornom 9 minút neplatí, ale tých 16 po vonkajšom platí vždy. Otestované v piatok o 15:40
V dnesnej dobe, ked vacsina ludi pouziva navigaciu alebo pozrie mapu pred cestou, pripadne pozna ten usek? A hlavne ak sa ma zbytocne trepat namiesto 7km az 21km? Sehr ekologisch
Kebyze je D1/D4 krizovatka tak ok beriem, sice stale je to 19km vs 31km, ale to dava vacsi zmysel ako sa vratit okolo Slovnaftu spat na D1 a stat v zapchach v smere na Dolne Hony, Avion, Letisko a Senec
To je vraj zámer, aby sa odľahčil prístavný most. Očakáva sa že nákladný trazit pôjde po D4 a potom po R7 sa napojí v križovatke Nivy. Ako vravia angličania, neviem, či to nejaký vodiči "kúpili".
Ja som raz išiel zo Svätého Jura a chcel som si skrátiť cestu obchvatom do Lamača, stále boli značky že Wien, Wien/Brno a zrazu sa oboje vytratili a bola len Budapešť a tak som skončil v Jarovciach či kde. Prejazdil som zbytočne horedole asi 24 km, čo ma tam točilo všade možne. Odvtedy sa D4/R7 na kilometre vyhýbam a nehovorím ani o tom šialenstve, čo je vo Vlčom hrdle od Bajkalskej, tam som totálne stratený.
Veľmi zle sú spravené aj smerové tabule po otvorení D4/R7. Napríklad pri jazde po moste Lanflranconi tabuľa navádza vodičov idúcich na Žilinu, aby pokračovali rovno smerom na Jarovce (akože na Lužný most, lenže kvôli chýbajúcemu prepojeniu D1 a D4 je blbosť takto ísť). Takisto odbočka pri Slovnafte z R7 na D4 je zle značená. Najprv je na tabuli napísaný Pezinok-Wien, potom sa to vetví (Pezinok doľava, Wien doprava) a potom je ešte možnosť vrátiť sa na smer Komárno alebo odbočiť doprava na Pezinok, no tam už namiesto Pezinku sú písané Podunajské Biskupice.
To mi pripomína asi 4 roky trvajúci stav medzi DNV a devinom. Dávnejšie tam bola 90ka mimo obce a k niektorým frekventovaným zastávkam znížili rýchlosť na 70. Potom sa celá cesta paušálne znížila na 50,ale 70ky dlho zostali. V praxi teda na úrovni zastávok bolo lokálne zvýšenie rýchlosti.
Inak bordel tam je stále. Je tam ukončenie 50 a ďalej platí 50ka. Alebo usekova rýchlostná značka, čo je nezmysel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Arrivaderci
Kebyze je D1/D4 krizovatka tak ok beriem, sice stale je to 19km vs 31km, ale to dava vacsi zmysel ako sa vratit okolo Slovnaftu spat na D1 a stat v zapchach v smere na Dolne Hony, Avion, Letisko a Senec