Pred pár rokmi priviezli na Jurajov Dvor tatranskú električku "Trojča" EMU 89.0 na opravu. Netušíte niekto, čo s ňou je? Robí sa na na nej? Je už nebodaj hotová? Je ešte v Bratislave?
Inak toto by sa dalo krásne odskúšať aj u nás teraz pred dušičkami a počas. Najlepší adept je cintorín Vrakuňa, kde ide centrálna široká komunikácia od vchodu k domu smútku a následne sa stáča a ide medzi tými množstvom hrobových kruhov až k centrálnemu krížu, kde by sa to otočilo a išlo zase späť.
Základná chyba je, že sa vôbec o niečom takomto diskutuje. Vznikol by len ďalší "dočasný" paškvil. Víťazný návrh má prestupnú zastávku pod Manderlákom. Kde si mesto berie tú drzosť ísť proti vlastnému rozhodnutiu? Síce nebolo by to prvýkrát pod Vallom.
Neviem čítal som iba komentáre ...
Ale skôr sa prerobí výhybka, to že je takmer nepoužívana okrem výjazdov neznamená ze ju nepotrebujeme...
Ibažeby som zle pochopil tie komentáre...
Ak by sa posunula zastávka liniek 3 a 4, tak by sa dorobila výhybka za zastávkou pre smer zo Špitálskej na SNP alebo sa to spraví klasicky slovensky, že sa na súčasnej odbočnej koľaji spraví vyvýšené nástupište a zo Špitálskej sa na SNP nebude dať odbočiť?
V rámci projektu živé námestia v komentároch je písané že sa budú rekonštruovať zastávky Centrum pre linky 1 a zastávka Centrum pre linky 3/4 by sa posunula na odbočnu koľaj a vznikla by klasická zastávka ... Bol by to dobrý posun vpred hoc zastávka pod Manderlakom by bolo asi najlepšie riešenie
Viem, kde sedím - seat reservation neexistuje?
Boarding podľa skupín - načo?
Jasné pravidlá pre batožinu - kto ich nemá?
Pocit, že som cestujúci a nie náklad - neviem o tom, že by sa predávali letenky do cargo priestoru
Inteligentný a ľudský personál - kde nie je?
Fungujúca zákaznícka podpora - u mňa zatiaľ 2/2 prípadov fungoval skvele
Promptné, efektívne a čestné riešenie problémov (meškanie, strata batožiny) - naráža na limity mimo pôsobnosti dopravcu
Široká sieť spojení - preto low-costy
Cestovanie je funkcia času a pohonných hmôt (plus ďalších vecí, ale to som teraz zjednodušil). Dnes sa vďaka low-costom vieš dostať z Bratislavy rýchlejšie a lacnejšie do Londýna ako do Banskej Bystrice.
Ja nepotrebujem luxusnú reštauráciu na palube, radšej si ju doprajem po prílete. Low-costy sú autobusy s krídlami.
Viem, kde sedím
Boarding podľa skupín
Jasné pravidlá pre batožinu
Pocit, že som cestujúci a nie náklad
Inteligentný a ľudský personál
Fungujúca zákaznícka podpora
Promptné, efektívne a čestné riešenie problémov (meškanie, strata batožiny)
Široká sieť spojení
Prípojné lety bez nutnosti vybrať si a znova odovzdať batožinu
Toto sú atribúty, ktoré preferujem a nenachádzam u low-costov ...
Chápem ... nejde o konkurenciu, ide o zabezpečenie spojenia s relevantnými destináciami ... Tuzla a Kišiňov slúžia skôr na prepravu gastarbeiterov a tomu zodpovedá aj úroveň dopravcov ... bohužiaľ ...
Charleroi je taký Brusel ako keď chceš ísť do Viedne a vysadia Ťa v Bratislave
Wizz zjavne sťahuje viedenskú bázu do Bratislavy, takže spolu s tým sa odtiaľ presúvajú aj linky.
Frankfurt, Mníchov a Brusel sú huby spoločností v rámci Lufthansa Group, čiže pokúšať sa konkurovať spojom z Viedne do týchto destinácií veľmi nemá zmysel. Plus z Bratislavy lietal Ryanair na Charleroi (aj keď v zime to zredukuje na dva-tri lety týždenne)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.