Reakcia na: Rudyke902 #6911:
US STEEL prispieva len na vnútrozávodnú dopravu, ktorá je objednávka. Nie je to mestská doprava, ale doprava v areáli súkromnej firmy, preto ju neplatí mesto ale US Steel, a tuším že aj presuny (ak musí autobus kvôli tomu ísť z mesta). II.pásmo bolo pri jednorázových lístkoch, nebola časová tarifa, tak sa to rozlišovalo takto. Na linky "za mesto" si trebalo priplatiť.
A ešte k R vs. RA, porovnaj si kapacitu jedného krátkeho autobusu, a jednej električky, možno aj sám prídeš na to, že je rozdiel, ak nastúpi náhodný cestujúci do električky, alebo do mlého autobusu, do ktorého sa potom železiarenskí už nemusia dostať (v špičke) ?
TA
"zastávka pri optime nieje málo frekventovaná, hlavne poobede v špičke, a to zastavenie, výst-nástup, a zdržanie tam je často dlhšie ako 1 minúta - vedeli by to ale presne povedať vodiči"
--->>> ak je toto pravda, tak potom tá zastávka má opodstatnenie, nie? Ak tam nastupuje alebo vystupuje veľa ľudí, tak potom má význam. Teda v žiadnom prípade to netreba brať ako zdržanie. Veď MHD je tu pre ľudí, ktorí nastupujú a vystupujú na zastávkach.