s tym, ze 4100 je omnoho lepsi voz, aky bol na Trnavke, jednoznacne suhlasim. Pocul si to z mojich ust. Ide o to, ze v Petrzalke ho dostali omnoho lepsi vodici ako na Trnavke.
Re #39360 Amos> Beriem, co si napisal, vidis, ze sa to da aj normalne. Snad len jedna vec: L98 vypravuje Trnavka. Inak suhlasim. ?
Ad petržalská údržba: nemáš celkom pravdu, lebo si zober, že Petržalka za posledné 2 roky sprevádzkovala tieto dlhodobo odstavené vozy: 4802, 4400, 4827. Na to, že po technickej stránke je vzbavená poslabšie je to celkom úspech. A už dávnejšie som sa tu na imhd dozvedel (neviem či nie práve z Tvojich úst), že 4100 je teraz omnoho lepší voz, než keď bol ešte na Trnávke.
1. Sorry, mas pravdu, ale rozzurilo ma to.
2. Nevyznelo mi to tak, lebo taketo poznamky si mal viac krat. Tiez sorry.
3. Mal som pocit, ze toho odislo viac. V kazdom pripade Petrzalka prisla o vozy, ktore mali byt opravovane na 1.kolone, UD ale neboli ochotny. Kde maju v 4.DTP opravovat vozy? Na tom jednom kanaly dennej udrzby? Este aj tu 4400 a 4827 si opravili sami. Z Trnavky sa vrátila v horsom stave ako ju tam poslali.
A bol fakt dobry biznis 2 vozy z 98, päť z 91 a dva z 89. za 5 fungloviek. Veď na tych ikoch 280 sa len caka kedy praskne ram a tak z 9 vozov, ktoré dostala 4.DTP ostanu tri. A vsetci v podniku vedia, ze nove busy tak skoro nedojdu a ze Iky uz dlho nevydrzia.
Pri Prepocitavaní pirbudaní kratkych vozov na Trnavku si zabudol ze dostali Ik412. Ako jediná vozovna od roku 1998 dostala 12m vozy. Tu vsak vobec neslo o to, kto ma kolko vozov. Ak ma Trnavka malo kratkych , tak ich treba zobrat tam, kde je ich dosť. 3.DTP dostala 5 Sorov, 5 vozov by mala poslať tam kde je ich treba. Mne sa jednoducho nelubi, ze sa tu hladi na vozy - tu na dispeceri - od akej vozovne je. Ten debilny pristup a nevrazivost vozovni, ktory zapricinuje neochotu opravovat vozy 4.DTP (aj ked ona sama ich nema kde opravovat) sa preniesol aj sem. 1.DTP je vozovna, ktora trpi najmenej vozidlovými suchotami a ešte ti vadi, keď presuvaju vozidla do inej vozovne z objektívnych príčin (posilnenie L98). Fakt je ten, ze ak sa pozriem na podmienky kde 4.dtp pracuje a porovnam ich s podmienkami 1.dtp, tak viac prace no vozoch odvedu pracovnici 4.dtp aby vobec jazdili. Aj ked v suverenne najlespom stave ma vozy 1.DTP.
Neviem presne koľko vozidiel teraz jazdí 1.DTP v Petrzalke, ale mam pocit, ze prave tato vozovna usetrila vozidla, takze rataj aj s tymito faktami, pri preratavani poctu zobratych a vratených vozidiel.
A este ku kratkym vozidlam, dnes po Petrzalke jazdi 99, ktora ma 13 poradi z toho 9 urobi 3.DTP a tak denno denne urobia kilometre navyse.
Nedokazem pochopit preco L68 a L98 nerobi 1. a 4. kolona spolu. Je to len kvôli tej posratej nevrazivosti.
Takisto ako ti vadilo, keď vikendovu L86 zacali robit napoli alebo ked 4.DTP nemala co jazdit a 1.dtp je pomahala alebo ked 1803 merala vytazenost liniek.
Este raz sa ospravedlnujem ako som vybehol, ale nasralo ma to.
takto ti poviem:
1. nabuduce skus zmenit styl, akym mi nieco pises
2. ten prispevok, na ktory si reagoval bol mysleny ako sranda, ako mierne rypnutie, co si evidentne nepochopil...
3. ked uz sa tu ohanas tym vracanim a nevracanim vozov, najprv si over fakty a potom pis. Teraz dobre pocuvaj ty mna a citaj pomaly, popripade aj viac krat za sebou, lebo to bude dlhsie:
Ideme sa bavit o plynakoch, ktore prisli na Trnavku.
Trnavka dostala zo 4. DP 5ks B741 (1608,9,10,1618 a 20) a do Petrzalky poslala tieto vozy: 1210, 1901, 1905, 1914, 1918, 1919, 1922, 1822, 1823, cize matematika je asi takato: prislo 5, odislo 9 vozov = -4, z toho 1210, 1914, 1918, 1922, 1822 a 1823 boli vozy na urovni!! Pozri sa teraz, co mas z nich.
Dalsia vec: 1. DP dostala z Petrzalky 1 B732 (1701 ex 100 rokov odstavena 4092) a vratili sme ju vo forme 1003 (4100), takze ani s tymto na mna nechod. Tu je to viac menej vyrovnane. Petrzalka sa zbavila nefunkcneho voza a namiesto toho dostala funkcny.
Dalej:
Z Juraku dostala Trnavka 6 B741 (1601,2,3,6,7,a 1617), naopak Trnavka dala na Jurak 9 vozov (2603,4,9,10,13,18,21,22 a 2626). Cize ideme ratat: 6 – 9 = -3, to znamena, ze Trnavka dala bez nahrady inym vozovniam 7 vozov. Je sice pravda, ze sme dostali 2ks B732, ktore sme nevratili, ale to je v poriadku, pretoze Jurak ma nadbytok kratkych a Trnavka ma zasa nedostatok.
No a posledna vec, ty mi tu ides rozpravat o tom, ze ked sa davali Krasnanske 415 (s ktorymi su len a len problemy), tak Petrzalka nic nedostala a naopak jej vzali. Na to snad len tolko, ze:
- Petrzalke vzali jej B732, ktore do vypravy nepotrebovala
- Trnavka dostala z Krasnan vozy 1014-1024, co je ak sa nemylim 11 vozov + 3 B732 NGST (1702,3 a 4), a do Krasnan slo 12 B732, ktore sa nam vratili vo forme 11x ik415. Takze jedine v tomto je Trnavka plusova. Dostala naviac az (zatial) 2 vozy. Ktore aj tak nestacia, kedze Trnavka nema co kratke vypravovat. Uvidime, ake bude skore za par mesiacov.
A posledna vec. Pozri sa este raz a poriadne, popriade ti vrelo odporucam, PREVEZ sa Petrzalskymi B741 a 435, ktore prisli z Trnavky a Juraku. Su v katastrofalnom stave. Ziadna udrzba nic. Tie vozy, ked boli na Trnavke, alebo Juraku, to bola radost s nimi ist. Konkretne vozy: 1210, 2207, 2209, 2301, 2313, 2315, 2803, 2804, 2805, 2806, 2807, 2821. A ak mi povies, ze tie vozy su v dobrom stave, tak sa s tebou odmietam bavit. V 4850 (ex 2821) uz nieco cez polroka niesu schopny nastavit prevodovku, 4813, 4817, 4818 su v zalostom stave. Uvedom si, ze Petrzalka dostava kvalitne vozy a za par mesiacov z nich spravi sopy.
?
Pocuvaj, 1. kolona dostala uz 24 plynakov ale vracia stare Ikarusy a aj tych je ti luto. Okrem ineho nevratila tolko, kolko noveho dostala. Ked chodili plynaky na 2. a 3. DTP tak 1. DTP dostala Ik 435, 4. DTP Vrakosy. Ked 3.DTP rozdelovala Ik415, 4.DTP nedostala ani jeden aj ked jej zobrali viacero K732.
Nedokazes pochopit fakt, ze ked nejakym vozovniam zoberies autobusy na GO a das ich inej vozovni, tak jej ich nejako musis nahradit? Doteraz to bolo dobrym zvykom a vracali sa Ik435. Zrazu ked 1. kolona dostava vozy nevraca takmer nic okrem 5 tich hrdzavych Ik280.
Neefektivita je zrejme tvoj ciel. Je jedno, ze vozy robia tisice jalovych kilometrov, hlavne ze 1. kolona ma vsetky vozy doma. Keby tie Ik280 mala aspon v nejak dobrom stave, tak to mozno este pochopim ze ti je za nimi luto, ale su rovnako rozbite ako vsetky ostatne.
Keby som si mal vybrat ja modernizovany plynak za Ik280 a 283, tak ti ich poslem vsetky.
Vcera na 91 - 1002 - vnutri krasne vyupratovana
Zo stvrtka:
- o 7.38 h. autobus linky 75 zadnou castou vozidla zrazil semafor pre elektricky na Peknej ceste
- o 9.22 h. narazil trolejbus linky 201 zo zadu do osobneho auta, ktore zastavilo pred prechodom pre chodcov (ulica neuvedena)
- na Spitalskej ulici sa stala dopravna nehoda medzi elektrickou linky 11 a osobnym autom
- pre zranenie cestujuceho nepremavali elektricky liniek 1, 4, 5, 9, 12 v Karlovej Vsi
- od 15.19 do 15.29 h. nepremavali trolejbusy liniek 201, 202, 208 pre vypadok elektrickeho prudu (ulica neuvedena)
- o 20.55 h. sa stala dopravna nehoda medzi autobusom linky 63-1608 a osobnym autom pred krizovatkou Lamacska cesta . Tesco Lamac
(V)
Piatok:
- ZV 7715 po 7.30 h. na linke 1/4, neskor ho nahradil 7823-24
DOPRAVNA NEHODA supravy 7801-7802 na linke 12/3:
- sa stala cca o 8.35 h. medzi zastavkami Borska - Karlova Ves v smere do Dubravky, kde sa elektricka zrazila s osobnym autom. Zdrzanie premavky do 15 minut. Neskor ho nahradil ZV 7791 a napokon az po 13. h. 7803-04
- 7807-08 okolo 16. h. docasne vypadol na linke 1/9, neskor ho nahradil ZV 7715
- 7935-36 okolo 16.30 h. vypadol na linke 5/3, neskor ho nahradil ZV 7101 a napokon 7921-22
- 1703 po 16.30 h. docasne odisiel na plnicku z linky 22/6, bez ZV aj neskorsi odchod na linke 20/6
- 2606 o 18.09 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/4, nahradil ho ZV 2823
- 2629 o 18.24 h. z linky 34/5 a 1708 pred 19. h. z linky 20/3 docasne odisli na plnicku, oba bez ZV
- 7815-16 okolo 19.40 h. vypadol na linke 1/7, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 7717
- 2813 okolo 20. h. vypadol na linke 83/3, neskor ho nahradil ZV 2823 a napokon 2824
Pre zdrzanie na trati cca od 15. h. do 18. h. meskali vsetky linky premavajuce po Lamacskej, Hodoninskej a cez Mlynsku dolinu od cca 5 do cca 50 minut. Dovodom bola najprv nehoda troch aut na Mokrohajskej, nasledne zaseknuty semafor pri Tescu Lamac, ako aj nejake problemy pri prejazde medzi Dubravkou a DNV. Z tohoto dovodu niektore odchody neboli obsluzene (napr. cele kolo linky 22/4 o 16.35 h., ci posledna jazda na Kramare linky 22/5 o 17.20 h. z konecnej Na hriadkach, ale aj napr. nejake odchody linky 21)
(RE + vlastne pozorovanie)
ad nehoda 50: Vodicka Punta mala rozbitu hlavu a sanitar ju osetroval. Spolujazdec skoncil zrejme horsie lebo ho brala sanitka. Zbural sa v tomto pripade mysli sundal setrel sepalil zobral nalomil. uz chapete
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos Keynes
Nedokazes pochopit fakt, ze ked nejakym vozovniam zoberies autobusy na GO a das ich inej vozovni, tak jej ich nejako musis nahradit? Doteraz to bolo dobrym zvykom a vracali sa Ik435. Zrazu ked 1. kolona dostava vozy nevraca takmer nic okrem 5 tich hrdzavych Ik280.
Neefektivita je zrejme tvoj ciel. Je jedno, ze vozy robia tisice jalovych kilometrov, hlavne ze 1. kolona ma vsetky vozy doma. Keby tie Ik280 mala aspon v nejak dobrom stave, tak to mozno este pochopim ze ti je za nimi luto, ale su rovnako rozbite ako vsetky ostatne.
Keby som si mal vybrat ja modernizovany plynak za Ik280 a 283, tak ti ich poslem vsetky.
Vcera na 91 - 1002 - vnutri krasne vyupratovana