Reakcia na: frenky #39357:
1. Sorry, mas pravdu, ale rozzurilo ma to.
2. Nevyznelo mi to tak, lebo taketo poznamky si mal viac krat. Tiez sorry.
3. Mal som pocit, ze toho odislo viac. V kazdom pripade Petrzalka prisla o vozy, ktore mali byt opravovane na 1.kolone, UD ale neboli ochotny. Kde maju v 4.DTP opravovat vozy? Na tom jednom kanaly dennej udrzby? Este aj tu 4400 a 4827 si opravili sami. Z Trnavky sa vrátila v horsom stave ako ju tam poslali.
A bol fakt dobry biznis 2 vozy z 98, päť z 91 a dva z 89. za 5 fungloviek. Veď na tych ikoch 280 sa len caka kedy praskne ram a tak z 9 vozov, ktoré dostala 4.DTP ostanu tri. A vsetci v podniku vedia, ze nove busy tak skoro nedojdu a ze Iky uz dlho nevydrzia.
Pri Prepocitavaní pirbudaní kratkych vozov na Trnavku si zabudol ze dostali Ik412. Ako jediná vozovna od roku 1998 dostala 12m vozy. Tu vsak vobec neslo o to, kto ma kolko vozov. Ak ma Trnavka malo kratkych , tak ich treba zobrat tam, kde je ich dosť. 3.DTP dostala 5 Sorov, 5 vozov by mala poslať tam kde je ich treba. Mne sa jednoducho nelubi, ze sa tu hladi na vozy - tu na dispeceri - od akej vozovne je. Ten debilny pristup a nevrazivost vozovni, ktory zapricinuje neochotu opravovat vozy 4.DTP (aj ked ona sama ich nema kde opravovat) sa preniesol aj sem. 1.DTP je vozovna, ktora trpi najmenej vozidlovými suchotami a ešte ti vadi, keď presuvaju vozidla do inej vozovne z objektívnych príčin (posilnenie L98). Fakt je ten, ze ak sa pozriem na podmienky kde 4.dtp pracuje a porovnam ich s podmienkami 1.dtp, tak viac prace no vozoch odvedu pracovnici 4.dtp aby vobec jazdili. Aj ked v suverenne najlespom stave ma vozy 1.DTP.
Neviem presne koľko vozidiel teraz jazdí 1.DTP v Petrzalke, ale mam pocit, ze prave tato vozovna usetrila vozidla, takze rataj aj s tymito faktami, pri preratavani poctu zobratych a vratených vozidiel.
A este ku kratkym vozidlam, dnes po Petrzalke jazdi 99, ktora ma 13 poradi z toho 9 urobi 3.DTP a tak denno denne urobia kilometre navyse.
Nedokazem pochopit preco L68 a L98 nerobi 1. a 4. kolona spolu. Je to len kvôli tej posratej nevrazivosti.
Takisto ako ti vadilo, keď vikendovu L86 zacali robit napoli alebo ked 4.DTP nemala co jazdit a 1.dtp je pomahala alebo ked 1803 merala vytazenost liniek.
Este raz sa ospravedlnujem ako som vybehol, ale nasralo ma to.
frenky
1. nabuduce skus zmenit styl, akym mi nieco pises
2. ten prispevok, na ktory si reagoval bol mysleny ako sranda, ako mierne rypnutie, co si evidentne nepochopil...
3. ked uz sa tu ohanas tym vracanim a nevracanim vozov, najprv si over fakty a potom pis. Teraz dobre pocuvaj ty mna a citaj pomaly, popripade aj viac krat za sebou, lebo to bude dlhsie:
Ideme sa bavit o plynakoch, ktore prisli na Trnavku.
Trnavka dostala zo 4. DP 5ks B741 (1608,9,10,1618 a 20) a do Petrzalky poslala tieto vozy: 1210, 1901, 1905, 1914, 1918, 1919, 1922, 1822, 1823, cize matematika je asi takato: prislo 5, odislo 9 vozov = -4, z toho 1210, 1914, 1918, 1922, 1822 a 1823 boli vozy na urovni!! Pozri sa teraz, co mas z nich.
Dalsia vec: 1. DP dostala z Petrzalky 1 B732 (1701 ex 100 rokov odstavena 4092) a vratili sme ju vo forme 1003 (4100), takze ani s tymto na mna nechod. Tu je to viac menej vyrovnane. Petrzalka sa zbavila nefunkcneho voza a namiesto toho dostala funkcny.
Dalej:
Z Juraku dostala Trnavka 6 B741 (1601,2,3,6,7,a 1617), naopak Trnavka dala na Jurak 9 vozov (2603,4,9,10,13,18,21,22 a 2626). Cize ideme ratat: 6 – 9 = -3, to znamena, ze Trnavka dala bez nahrady inym vozovniam 7 vozov. Je sice pravda, ze sme dostali 2ks B732, ktore sme nevratili, ale to je v poriadku, pretoze Jurak ma nadbytok kratkych a Trnavka ma zasa nedostatok.
No a posledna vec, ty mi tu ides rozpravat o tom, ze ked sa davali Krasnanske 415 (s ktorymi su len a len problemy), tak Petrzalka nic nedostala a naopak jej vzali. Na to snad len tolko, ze:
- Petrzalke vzali jej B732, ktore do vypravy nepotrebovala
- Trnavka dostala z Krasnan vozy 1014-1024, co je ak sa nemylim 11 vozov + 3 B732 NGST (1702,3 a 4), a do Krasnan slo 12 B732, ktore sa nam vratili vo forme 11x ik415. Takze jedine v tomto je Trnavka plusova. Dostala naviac az (zatial) 2 vozy. Ktore aj tak nestacia, kedze Trnavka nema co kratke vypravovat. Uvidime, ake bude skore za par mesiacov.
A posledna vec. Pozri sa este raz a poriadne, popriade ti vrelo odporucam, PREVEZ sa Petrzalskymi B741 a 435, ktore prisli z Trnavky a Juraku. Su v katastrofalnom stave. Ziadna udrzba nic. Tie vozy, ked boli na Trnavke, alebo Juraku, to bola radost s nimi ist. Konkretne vozy: 1210, 2207, 2209, 2301, 2313, 2315, 2803, 2804, 2805, 2806, 2807, 2821. A ak mi povies, ze tie vozy su v dobrom stave, tak sa s tebou odmietam bavit. V 4850 (ex 2821) uz nieco cez polroka niesu schopny nastavit prevodovku, 4813, 4817, 4818 su v zalostom stave. Uvedom si, ze Petrzalka dostava kvalitne vozy a za par mesiacov z nich spravi sopy.
?